Gå til innhold

En ny tråd om ensomhet - forlot eksen og treger.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i en fortvilet situasjon som jeg bare ikke kommer ut av, å håper det er noen kloke hoder her som har et tips å to om hva jeg bør gjøre videre.

 

For noen måneder siden ble det slutt mellom meg og samboer, det var jeg som gjorde det slutt og flyttet ut.(En uoverveid beslutning tatt midt i en krangel om noe ubetydelig)

Føler meg utrolig dum, og tenker at han nok ikke tar meg tilbake når jeg bare kunne flytte ut på den måten, mens han var bortreist på jobb.

 

Nå sitter jeg her og har det bare vondt, jeg er ensom, og savner ham noe ufattelig. Det er vel nå dere tenker: gå ut, møt nye folk, få deg en ny kjæreste osv, vel her er rosinen i pølsa: jeg er sjenert og å treffe nye folk er bare skremmende for meg.

 

Jeg har to venninner, den ene har familie og en haug med andre venninner og er som regel veldig opptatt med det. ( selv har jeg verken barn eller hus)

 

Min andre venninne er egentlig bare deprimerende å være med, veldig negativ, er kun opptatt av seg og sitt, og blir aldri med noen plass når jeg prøver å invitere.

 

Så nå sitter jeg her i ensomheten, tørr ikke gå ut på livet alene og tenker at jeg nok aldri vil treffe noen ny kjæreste og prøver å forberede meg på en fremtid alene.

 

 

Om dagene sitter jeg stort sett og grubler over hvordan jeg skal få eksen tilbake, om han har en ny, hva han gjør, om han savner meg like mye osv....

 

Hva syns dere jeg bør gjøre?

 

 

Er veldig dårlig til å ordlegge meg, så beklager for rotete oppsett.

 

 

 



Anonymous poster hash: 5576c...adb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på det samme : har dere kontakt?

 

Var det mange andre problemer i forholdet, eller bare denne bagatellen? Hva med å skrive et brev til han? Hvis du virkelig ønsker han tilbake?



Anonymous poster hash: 3473d...4c4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker du han tilbake fordi du elsker han og vil tilbringe resten av livet med han, eller ønsker du deg tilbake fordi du ikke vil være alene/ensom? Det kan være vanskelig å skille.



Anonymous poster hash: 4206c...028
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har sporadisk kontakt, somregel han som tar kontakt. De første mnd etter bruddet var vi mye sammen uten å være et par, men det har glidd ut , og nå har vi lite kontakt, men det hender det kommer en mld som sagt.

 

Med den sorgen jeg føler så må det være sterke følelser inne i bildet, så ja jeg elsker ham og vil tilbringe resten av livet mitt med han.

 

Er redd for å blottlegge meg og vise følelser av frykt for å bli avvist.

 

Når jeg tenker på det nå så virker alle våre krangler som bagateller, det er mulig jeg ser på det sånn nå pga jeg ønsker han så sterkt tilbake.

 

 



Anonymous poster hash: 5576c...adb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...