Gå til innhold

Fikk bare 20 likes på profilbildet mitt.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjenner også til ustabile mennesker med lav sosial IQ, enkelte småproblemer, falsk oppførsel og ett bilde hvor vorta på nesen blir ekstra tydelig, overvektig, sammen med ett bredt glis og knallgule tenner. Og den samme skjorta som på andre bilder. Uansett, bildet fikk over 100 likes, selv om han lett blir avvist av 9/10 jenter grunnet sin rare oppførsel. Så lenge du får blikk og oppmerksomhet i den virkelige verden og tror du ser bra ut syns jeg ikke du skal ta det så tungt TS.



Anonymous poster hash: b65bf...dc5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Høres helt tåpelig ut, men det gjør faktisk noe med humøret mitt! De forrige porfilbildene fikk jeg hhv. 70 og 85 likes på. Dette siste bildet var dessuten det fineste.

Haha , flere som lar likes påvirke humøret? Kanskje jeg burde ta en pause fra sosiale medier... Skiftet sent i går kveld ;P

 

Anonymous poster hash: 0c032...d27

 

Huff.....bare 20? Du må jammen være upopulær.  :skratte:

 

Oppskriften for tilårskomne damer er å ha 3-4 profilbilder de sjonglerer mellom, gjerne hver evinnelige dag. Så hanker de inn en likes her og en likes der. Plutselig er man fornøyd. 

Anonymous poster hash: a1bfb...933

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også ca 20 likes på det nye profilbildet mitt, men jeg er kjempehappy for det. :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.....bare 20? Du må jammen være upopulær. :skratte:

Oppskriften for tilårskomne damer er å ha 3-4 profilbilder de sjonglerer mellom, gjerne hver evinnelige dag. Så hanker de inn en likes her og en likes der. Plutselig er man fornøyd.

Anonymous poster hash: a1bfb...933

Hihi.. akkurat som hun jeg nevnte.

Anonymous poster hash: 57109...772

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til TS:

Ja, du trenger hjelp. Det er ikke sunt å være avhengig av Likes, og det viser at du kanskje mangler noe i livet ditt som du prøver å fylle opp med oppmerksomhet. Kan det stemme?

 

Når det er sagt, så vil jeg legge til at jeg kjenner ei som bytter profilbilder flere ganger i uken på Facebook. Utrolig irriterende at trynet hennes, gjerne med trutmunn og dårlig sminke, skal poppe opp hele tiden. Og i kommentarene er det bare ting som "søta<3" "peneste du<3"... Blir småkvalm. :rolleyes:

 

Men samtidig så er det så mye latterlig drama på Facebooken hennes at jeg har ikke klart å slette henne enda. Hun er en av de som har hatt flere titalls forlovere, og byttet kjæreste hver uke. Man vet når hun har slått opp med en kjæreste, eller brutt en forlovelse, for da kommer det ett eller annet visdomsord (sånn bilde med blomster og tekst) om hvor sterk man er etter vonde tider o.l... I tillegg blir denne kjæresten/forlovede fjernet og lagt til etter hver krangel (går jeg ut ifra), så det er alltid litt spennende å se hva som blir lagt ut fra dette mennesket.



Anonymous poster hash: 490d9...6a1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Høres helt tåpelig ut, men det gjør faktisk noe med humøret mitt! De forrige porfilbildene fikk jeg hhv. 70 og 85 likes på. Dette siste bildet var dessuten det fineste.

Haha , flere som lar likes påvirke humøret? Kanskje jeg burde ta en pause fra sosiale medier... Skiftet sent i går kveld ;P

 

Anonymous poster hash: 0c032...d27

 

 

Jeg må kikke og se hva jeg har på mitt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg er glad når jeg får 20 likes, jeg. De fleste gidder ikke å sitte å like og styre så mye på facebook lenger...

 

Jeg leste et sted at den eldre generasjonen er dummere på fb, skriver hva som helst på statusene og mister sosiale skills og sender mest likes enn min generasjon. Vi har faktisk mye mer facebook vett! Godt at vi yngre kan være flinkere på noe ;)

 

Jeg og vennene mine legger nesten ikke bilder ut på facebook og tagger ikke hverandre noe særlig. Vi skriver ikke mange statuser og sender masse likes heller. Tar vi bilder så sender vi det til hverandre eller legger ut på Instagram.



Anonymous poster hash: eb25b...164
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette bør du virkelig ta som et tegn på at du må ta en pause fra Facebook. 

 

Jeg skal ærlig innrømme at jeg stresset over dette tidligere og var litt for opphengt i Facebook, men jeg har enkelt og greit løst det ved å slutte å legge ut statuser og ha profilbildet mitt åpent kun for meg (slik at ingen kan kommentere eller like bildet). Jeg legger sjeldent ut noen andre bilder. 

 

Jeg ville nok ha slettet Facebook dersom det ikke var for at det nesten er helt nødvendig for å få informasjon i ulike grupper på facebook (relatert til studiekullet mitt, studentorganisasjoner etc) samt arrangementer. I tillegg er det greit å ha kontakt med mennesker som jeg har blitt kjent med fra andre land. Ellers bruker jeg ikke Facebook til noe. 

 

Det er virkelig ikke sunt å være så opphengt i Facebook og krisemaksimere over hvor mange likes man får på profilbildet sitt. Logg ut og nyt sommeren og det virkelige livet ditt. 

 

 



Anonymous poster hash: 33d58...4e6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan faktisk forstå deg jeg, TS. 

 

Sannheten er den at man lurer jo på hva som får andre til å få så mange likes (som har like mange venner som deg også). Det er ikke noe gøy å føle at folk ikke syntes noe om bildene man deler. Slik er det bare. I dag har det blitt slik at likes har betydning for eget selvbilde og selvfølelse. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Huff.....bare 20? Du må jammen være upopulær.  :skratte:

 

Oppskriften for tilårskomne damer er å ha 3-4 profilbilder de sjonglerer mellom, gjerne hver evinnelige dag. Så hanker de inn en likes her og en likes der. Plutselig er man fornøyd. 

Anonymous poster hash: a1bfb...933

Hvor gammel er man naar man blir tilaarskommen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva mener du jeg skal gjøre da? jeg har fått 11 likes på det meste. Det er ikke akkurat verdens undergang..



Anonymous poster hash: 46f67...c9b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Høres helt tåpelig ut, men det gjør faktisk noe med humøret mitt! De forrige porfilbildene fikk jeg hhv. 70 og 85 likes på. Dette siste bildet var dessuten det fineste.

Haha , flere som lar likes påvirke humøret? Kanskje jeg burde ta en pause fra sosiale medier... Skiftet sent i går kveld ;P

 

Anonymous poster hash: 0c032...d27

 

Dette høres bare helt forferdelig ut, TS..!

 

Jeg er sikker på at barn som sulter i Afrika, alle som flykter fra krig og alle som er rammet av alvorlig sykdom skjønner hvor vondt du må ha det akkurat nå..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan faktisk forstå deg jeg, TS. 

 

Sannheten er den at man lurer jo på hva som får andre til å få så mange likes (som har like mange venner som deg også). Det er ikke noe gøy å føle at folk ikke syntes noe om bildene man deler. Slik er det bare. I dag har det blitt slik at likes har betydning for eget selvbilde og selvfølelse. 

Syns det er pinlig hvor stor betydningen av likes har for enkelte. Jeg kunne ikke brydd meg mindre. Jeg har 140 venner på facebook, og selv da har jeg ikke kontakt med 80 % av dem engang. Så det blir uansett bare overfladiske likes.. Men nå gidder jeg stort sett ikke legge ut bilder av hverdagslige ting uansett. Har et avslappet forhold til facebook. Det er gratis og praktisk å kommunisere med folk, det er det jeg bryr meg om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest bruker83924

Hvis du ikke er fornøyd så kan du jo kjøpe noen likes? Leste i en tråd at man kunne kjøpe følgere på instagram, regner med det går an på facebook og.

 

 

 

 

 

 

*Firstworldproblem*  :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke slette Facebook. Du trenger bare slette de vennene som ikke har likt bildet ditt. Gi de en sjanse en dag eller to. Ta da en telefonrunde til de som du kvir deg for å slette, for å gi de en ekstra sjanse. Og gjerne tanta di som ikke er på Facebook hver dag.

(ja, jeg tuller)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke er fornøyd så kan du jo kjøpe noen likes? Leste i en tråd at man kunne kjøpe følgere på instagram, regner med det går an på facebook og.

 

 

 

 

 

 

*Firstworldproblem*  :plystre:

Haha herregud :P

 

Jeg har ikke en gang sjekket hvor mange likes jeg har fått på flere av bildene mine. Fakta.

Jeg bryr meg om vennene mine, virkelig..men jeg er ikke aktiv på fb utad.. Sosialiserer konstant i innboksen dog

Anonymous poster hash: eb25b...164

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan faktisk forstå deg jeg, TS.

Sannheten er den at man lurer jo på hva som får andre til å få så mange likes (som har like mange venner som deg også). Det er ikke noe gøy å føle at folk ikke syntes noe om bildene man deler. Slik er det bare. I dag har det blitt slik at likes har betydning for eget selvbilde og selvfølelse.

Enig. Tror mange her må være av den eldre generasjonen, for de har i hvertfall ingen idé om hvor stort presset er på unge idag om å fremstå som vellykket på sosiale medier. Jeg forstår at mange syntes det er supertåpelig å bry seg om, men for mange av dem som har vokst opp med sosiale medier er det å få 20 likes ca det samme som å stå helt alene i skolegården uten noen venner. Dette er ikke en overdrivelse! Ja, det er sykt, men slikt er det.

Jeg har venner som får 343 likes på profilbildet sitt- de er helt vanlige jenter, ikke noen kjendiser, tar bilde av seg selv med mobilen og får hundrevis av likes. Det er ikke så rart at enkelte undrer seg over hva som gjør at noen får hundrevis av likes uten å være kjendis, mens andre som er like hyggelige og sosiale får 20 likes.

Velkommen til realiteten damer! Det er ikke så enkelt å være ung idag.

Anonymous poster hash: d0475...c2e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...