Gå til innhold

Forlatt for en annen


Mamma36

Anbefalte innlegg

Vil bare sende deg en klem, TS.

Har du en venninne du kan dra til i helgen? Pynte dere og ta en tur ut?

Ikke for å dra med noen hjem ( selv om det nå er 100% lov for deg), men for å ha det gøy og begynne det nye livet.

Tenker at du sikkert vil ha godt av det og han har godt av å se at du ikke sitter hjemme.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei forstår alle kommentarer om at jeg ikke har selvrespekt. Jeg har vært så uheldig å være med en mann som har sviktet meg på det groveste. Sitter ikke å venter på han, det er kjørt fra min side. Men vi må fortsette å bo sammen til vi finner en løsning på bosituasjon som er til det beste for oss begge. Tjener ingenting på å være ekkel tilbake. Er ikke sånn anlagt desverre, og det er ikke det beste for barna heller med plutselige og dramatiske forandringer. Bedre å forsøke og ta det på en rolig måte. Tror jeg da😉

Mannen din er heldig :) ikke bare får han ha familielivet akkurat som før, men jaggu får han lov til å ha en ny kjæreste å av kona si. Lurer på hvilken lærdom det fir til barna? "la menn behandle deg som drit, bare husk å smil til de når de gjør det"

Anonymous poster hash: 249d2...530

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om den ene anonyme brukeren i denne tråden formulerer seg på en noe aggressiv måte, må jeg si at jeg i det store og det hele er enig med vedkommede. Jeg føler med deg, dette må være fryktelig vondt:( MEN jeg synes også det mangler en reaksjon fra din side. Å bli forlatt for en annen er jævlig uansett grunn, men i noen tilfeller kan man ha forståelse for at de rett og slett bare falt for noen andre. Å godta din manns histore om at han har møtt hun nye bare en gang, og vil "teste ut" dette før han eventuelt kommer tilbake til deg, gir derimot ingen mening. Du sier du ikke godtar det, men du skriver ingenting om at du så mye som har blitt sinna på han. Hvis det er helt umulig å få han til å sporenstraks flytte ut, så foreslår jeg at du finner et annet sted å bo midlertidig. Ellers vil han miste det siste snev han har av respekt for deg. Det er fint at du ikke har blitt "klin kokos" eller legger all skyld på den nye dama etc, men jeg er uenig i at du skal møte denne forkastelige oppførselen med å være så snill som mulig tilbake. Han må forstå at han har ødelagt det han hadde med deg, at det er over for godt (!!!) og at du ikke skylder han NOE som helst.

Hvis historien om at han bare har møtt hun nye én gang skulle vise seg å være sann, så har han minimalt med omtanke og følelser for deg. Hvorfor tok han ikke en prat med deg om hans nylig oppståtte følelser? Hvorfor trengte han ikke lengre tenketid? Hvorfor gjorde han ikke alt i sin makt for å gjøre situasjonen minst mulig sårende for deg? Sårende ville det selvfølgelig uansett blitt, men å ta en slik avgjørelse basert på ETT møte - og deretter informere deg om avgjørelsen på en kjærlighetstur - er så absurd og følelseskaldt at jeg nesten ikke har ord. Så ja, ta grep!

Ønsker deg lykke til videre:) Du er ung, og bedre ting vil komme din vei!

Endret av marita8
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal de heller la vær å skape egen lykke?

For å ta hensyn til andre?

Jeg var i et forhold en gang, hadde akkurat forlovet oss og var på trappene til å bli samboere, hadde funnet hus, ny jobb hadde jeg sett meg ut, søkt barnehageplass til barnet mitt.

Så traff jeg drømmemannen. Helt ut av det blå, uten forvarsel.

Prøvde å unngå at følelser oppstod, men det nyttet ikke. Til slutt gikk jeg fra forloveden og ble sammen med den nye. Vi flyttet sammen etter 4 mnd og giftet oss etter et år. Etter to år kjøpte vi hus, etter det kom det 3 barn på rappen. Det er i år 15 år siden jeg traff han, vi er lykkelig gift fortsatt og jeg har aldri angret eller sett meg tilbake.

Man lever en gang i denne verden. Ingen vet hvor langt livet blir. Det betyr at man skal gripe de mulighetene man får. Man skal ikke sette andres lykke foran egen lykke. Man skal leve.

Så jeg har full forståelse for mannen din. Har man funnet kjærligheten så VET man det. Da skal man ikke forstille seg for å ikke såre tredjeparten.

La han få oppleve kjærligheten.

Anonymous poster hash: 1b87c...6f4

Fy f for et jævlig svar. Forstår at DU er typen til å kulle bak personers rygg. "La han oppleve kjærligheten "?! FADER RULLAN til åndssvake ting å si til en total sveket part! Om man er så tett i hodet og har et så lite hjerte at KJÆRLIGHET er det man føler etter møtt en sabla gang skjønner jeg ikke hvordan man er ustand til å tørke seg selv bak uten hjelp!!!!

Anonymous poster hash: 0e915...5ec

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig med deg. Hele denne situasjonen er absurd. Sitter fortsatt med sjokk og en vanvittig sorg over sviket. Jeg prøver å komme meg videre, og han er en idiot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det var jo hyggelig sagt av ham. Synes du skal sitte heeeelt stille, legge livet på vent etter han, og nyte at du er en sikker nr 2.

 

Se til helvete å kom deg videre , for svarte faen. Mister nesten tro på mitt eget kjønn snart!

 

*applaus*  :fnise:

Anonymous poster hash: 8fa09...2a1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei forstår alle kommentarer om at jeg ikke har selvrespekt. Jeg har vært så uheldig å være med en mann som har sviktet meg på det groveste. Sitter ikke å venter på han, det er kjørt fra min side. Men vi må fortsette å bo sammen til vi finner en løsning på bosituasjon som er til det beste for oss begge. Tjener ingenting på å være ekkel tilbake. Er ikke sånn anlagt desverre, og det er ikke det beste for barna heller med plutselige og dramatiske forandringer. Bedre å forsøke og ta det på en rolig måte. Tror jeg da

Det er ikke du som har skapt drama, men denne roen du har gjør meg litt smånervøs.. Er du der, ts? Er du alltid så følelsesløs? :P

Anonymous poster hash: 8fa09...2a1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med AB 109. Da min eks dro til sin eks, fikk han ikke komme tilbake, pakka alle tinga hans og satte i garasja, han fikk beskjed om at de sto der klar til henting, at det ble slutt der etter et par mnd er ikke mitt problem, at han da stod uten noe sted å bo, er ikke mitt problem. Vi hadde snakka om utroskap, han visste at hvis han var utro, var det kroken på døra med en gang.



Anonymous poster hash: 9f337...450
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerer liksom på at han ikke har gjort noe for at dette ikke skulle bli smertefullt for deg, så si. Måten han aldri snakket med deg om forelskelsen på eller forholdet dere har sammen, at ting bare kom ut av munnen hans på en ferie, også bor han enda hos deg og treffer henne til ukjent dato. Barna har blitt informert. 

 

Han har ikke akkurat den samme tanken og omsorgen for deg, som du henviser han til.



Anonymous poster hash: 8fa09...2a1
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Din måte å " hjelpe " er veldig destruktiv.

 

Du angriper jo ts fullstendig for å ikke ville nagle ballene hans til veggen, eller for å dele din tankegang.

 

Å ikke gå fullstendig fra vettet er ikke det samme som å ikke ha selvrespekt

Anonymous poster hash: c370d...fc7

 

 

Ja, det var jo "det" jeg sa hun skulle gjøre...

 

Angående destruktivt : hvis det er noen som er destruktive her , er det ts!

Anonymous poster hash: 9e48f...38b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det var jo hyggelig sagt av ham. Synes du skal sitte heeeelt stille, legge livet på vent etter han, og nyte at du er en sikker nr 2.

 

Se til helvete å kom deg videre , for svarte faen. Mister nesten tro på mitt eget kjønn snart!

 

 

Det går over, men benytt tiden godt. Gjør deg mer og mer uavhengig av han praktisk, finn nye veier, ta vare på barna, og hold forholdet til ham på et minimum, slik at han ikke får tilgang til ditt følelsesliv igjen.

 

Han virker som en som nyter å ha deg på hold. 

 

Finn dine venner, finn nye også, og forsøk finne deg selv igjen, som ei som er verdt det allerbeste. Og tro meg, det finnes så mange skikkelige menn der ute, at når du treffer the One, så blir den fjotten du nå kjenner, bare en liten skygge du kan le av. 

 

Forferdelig å bli såret slik du har blitt, men du har i det minste følelser, noe han her ser ut til å mangle. Finn din selvrespekt, han ser ikke ut til å ha hatt den for noe, så gjør det selv.

 

Du skal se du får alt igjen, kjære ts, alt:)

 

To forskjellige råd/veier å gå: Og Ts valgte faktisk å gjøre det første du nevnte  :vetikke:

Anonymous poster hash: 8fa09...2a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

To forskjellige råd/veier å gå: Og Ts valgte faktisk å gjøre det første du nevnte  :vetikke:

Anonymous poster hash: 8fa09...2a1

 

Tror dama er i komplett sjokkfasen, et vakum hun neppe kommer seg ut av m det første. Synes bare synd i henne nå.Håper det ender godt. jeg er nå ferdig i denne tråden:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dama er i komplett sjokkfasen, et vakum hun neppe kommer seg ut av m det første. Synes bare synd i henne nå.Håper det ender godt. jeg er nå ferdig i denne tråden:)

Jo, helt sant. Nå ble jeg kanskje mer opptatt av at ts ikke reagerer helt riktig, man blir bekymret og ønsker henne det bedre. Kan bare forestille meg hvordan dette føles, ingen er perfekte i en situasjon hvor man out in the blue høre at man blir forlatt for en annen, som personen har truffet en gang før. Herregud for en følelse det må være. 

Anonymous poster hash: 8fa09...2a1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er fortsatt i sjokkfasen😢 er så vanskelig med alle følelsene som det innebærer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, triste greier! Høres sykt risikabelt ut å forlate familie sin for noen man har møtt kun en gang. Da har det måtte vært noe mer på den helga som gjorde utslaget. Greit å bli betatt av noen, men det er jo ikke sikkert det fungerer når man blir bedre kjent. Men det får være hans problem!

 

Jeg ville sagt at han kan finne seg en ny plass eller stikke til den nye kjæresten sin. Du tjener ingenting på å være snill og god her. Du er heller ikke slem om du "kaster" ham ut. Her må du faktisk tenke på deg selv, og ikke den personen som følger impulsene sine og ikke tenker hva som er rundt neste sving.



Anonymous poster hash: 4a1da...416
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...