Gå til innhold

Forlatt for en annen


Mamma36

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 

Herregud......hvem fader imbesil forlater familien for ett menneske de har møtt EN gang?! 

Anonymous poster hash: 249d2...530

 

 

Han har garantert truffet eller hatt kontakt med henne tidligere.

Anonymous poster hash: 5c820...825

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Han har garantert truffet eller hatt kontakt med henne tidligere.

Anonymous poster hash: 5c820...825

 

 

GARANTERT. Eller så er han evt tilbakestående.

Anonymous poster hash: 249d2...530

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet de har truffet hverandre en gang. Han har ikke hatt mulighet til å ha møtt henne før. Så han forlater meg for et menneske han har møtt en gang...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er alltid vanskelig å starte ett forhold basert på svik. Jeg hadde alltid hatt den følelsen av å kanskje blitt forlatt for en annen, om jeg selv hadde forlatt noen for noen andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O___o

Kan det være en idé å be ham om å dra hjem?

Ta neste fly?

Så kan han begynne å pakke sakene sine, mens du får litt alenetid?

Du har god grunn til å være både sint og lei deg.

Men hvis du først skal være sint og lei deg, kan du like gjerne gjøre det mens du leser noen bøker,

får i deg litt god mat og drikke + litt brunfarge. :klemmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det😃 sitter ute i sola med en god krimbok. Får både spenning og farge😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde han var den rette. Helt til min nåværende mann dukket opp. Etterhvert ble det ganske så klart for meg at jeg slett ikke hadde funnet kjærligheten med min forrige samboer. Jeg visste at jeg hadde funnet drømmemannen når jeg hadde funnet han. Da ble plutselig alle andre mannfolk jeg har vært sammen med for "søppel" å regne. Stygt, men det er sannheten. De som ikke har kjent på den følelsen har vel kanskje ikke funnet den rette likevel? Når du finner den rette skal jo alt klaffe, du bare VET at dette er mannen du vil dele resten av livet med. Mener nå jeg.

Anonymous poster hash: 1b87c...6f4

På samme måte som drømmemannen gjorde nå?

 

Lett å tro at at dennne gangen er det drømmemannen. Man bare VET. Tror man vet, i hvertfall. Ja :)

 

Mye i det Fiona sier.

Endret av Berit
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal de heller la vær å skape egen lykke?

For å ta hensyn til andre?

Jeg var i et forhold en gang, hadde akkurat forlovet oss og var på trappene til å bli samboere, hadde funnet hus, ny jobb hadde jeg sett meg ut, søkt barnehageplass til barnet mitt.

Så traff jeg drømmemannen. Helt ut av det blå, uten forvarsel.

Prøvde å unngå at følelser oppstod, men det nyttet ikke. Til slutt gikk jeg fra forloveden og ble sammen med den nye. Vi flyttet sammen etter 4 mnd og giftet oss etter et år. Etter to år kjøpte vi hus, etter det kom det 3 barn på rappen. Det er i år 15 år siden jeg traff han, vi er lykkelig gift fortsatt og jeg har aldri angret eller sett meg tilbake.

Man lever en gang i denne verden. Ingen vet hvor langt livet blir. Det betyr at man skal gripe de mulighetene man får. Man skal ikke sette andres lykke foran egen lykke. Man skal leve.

Så jeg har full forståelse for mannen din. Har man funnet kjærligheten så VET man det. Da skal man ikke forstille seg for å ikke såre tredjeparten.

La han få oppleve kjærligheten.

Anonymous poster hash: 1b87c...6f4

Meget godt skrevet. ......Ja mener det.

Til TS.livet går opp og ned. Det er faser og du ser de etter hvert i speilet. Tenker du gjennom samlivsbruddet nå ser du sikkert likheter med far til barnet du har fra før. Noen opplever dette flere ganger i livet. Du får ikke gjort noe med dette. Se fremtiden i møte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tessalonka

Nei. Han har kun truffet henne en gang.

Han sier kanskje så, men er det sannheten? Det vet du ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, dette var leit. Skjønner sjokket ditt. Ville blitt rasende selv. Mennesket er et meget egoistisk vesen, de bare tar for seg og driter i andre. At man sårer og knuser folk på veien er det mange som driter i. Stygt gjort er det, meget stygt gjort! Uansett om man bare lever en gang så kan man bruke hodet. Man vil vel ikke bli husket som slem og egoistisk?? Å legge an på opptatte menn og kvinner er en styggedom, å ødelegge forhold er en styggedom. Det står til og med i Bibelen, man ikke skal drive hor, eller begjære den nestes hustru. Du får min fulle støtte her. Ta vare på deg selv og gråt ut, hyl om du må. Slikt er hjerteskjærende vondt å oppleve.



Anonymous poster hash: 74d16...adc
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbakestående mann. Denne forelskelsen er kanskje bare ganske midlertidig.. Og jævla kvinnfolk, som ikke kunne forelske seg i kompisen i stedet.

Anonymous poster hash: 261b0...d21

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig😃 de får en veldig vanskelig start på forholdet sitt. Problemer på alle hold og kanter. Det er ikke rart det er så mye skillsmisser i disse dager. Noen har rett og slett mistet respekten ovenfor andre mennesker. Som man reder ligger man...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet de har truffet hverandre en gang. Han har ikke hatt mulighet til å ha møtt henne før. Så han forlater meg for et menneske han har møtt en gang...

Selvsagt har de hatt mulighet til å treffe hverandre tidligere. Hvorfor skulle de ikke det? Dette er bare noe han sier for å skjule at dette har pågått over tid.

Anonymous poster hash: 47cfa...42a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt mulig det, men den nye kvinnen bor 3 timer unna med bil og han har ikke vært ute å kjørt. Han har vært sykemeldt og ligget på sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjære ts, 

 

jeg føler med deg! Jeg synes nesten du virker for lite sint. Du har lov til å være SINT!!! FORBANNA!

 

Han sier han har møtt henne en gang, jeg tror som andre her at de har møttes flere ganger. Med nettet idag, treffes folk i alle ulike settinger og kanaler, bare noen tastetrykk så har man kontakt med andre. Kanskje han har hatt profil et sted, og holdt på, som jeg har inntrykk av at en del gjør. Men jeg tror og man kan møte sin store kjærlighet EN gang, men som sagt, jeg føler i ditt tilfelle at noe skurrer siden han sier han forstatt har følelser for deg, og at dere har et liv sammen, hver på sin kant. Man bruker ofte lenger tid på å bryte med noen hvis det er barn involvert, og hvis det er ekteskap. Hun skal plutselig skilles, og han skal forlate deg etter ETT møte, sorry, men jeg kjøper ikke den.

 

Jeg synes det er respektløst av han å dra på ferie med deg, for så å slippe bomben der. Han burde sagt det før, så dere kunne feriert hver for dere.

 

Disse trekkene han har må du ha sett tidligere? Ustabile, egoistiske trekk.

 

Mener ikke kritisere deg her, men se litt på dynamikken i forholdet deres. Har en følelse av at han bestemmer, styrer evt manipulerer, og du gjør det han sier?

 

Kanskje du skal bli tøffere, stå mer opp for deg selv?

 

 



Anonymous poster hash: 9e48f...38b
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kanskje jeg skal bli tøffere😃 sorgen gjør så ubeskrivelig vondt. Føler meg sint, lei meg og alt på en gang.. Hvorfor sier han at han har følelser for meg? Han sier at han prøver å distansere seg fra meg. Hvorfor skjer ikke det automatisk om man er ferdig med noen. Han virker helt delt i følelseslivet... Han har ikke vært manipulativ i forholdet i det hele tatt. Synes synd på han faktisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P.S : Det er også UTROLIG respektløst å si at han kanskje kommer tilbake til deg hvis det ikke fungerer med henne! For guds skyld : ALDRI ta han tilbake.



Anonymous poster hash: 9e48f...38b
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...