Gå til innhold

Kjæresten har sendt dickpics...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten har sendt dickpics, og av dårlig samvittighet fortalte han meg det igår. Han har tøyd strikken ganske langt og har snappet med en jente, sexting og intime bilder ble utvekslet.

Dette skjedde noen måneder siden, da forholdet var ganske nytt, men likevel et forhold.

Vet ikke helt hva jeg skal føle nå. Er sjokkert...

Anonymous poster hash: 88a49...edb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjipt... Hadde likt det dårlig.

Anonymous poster hash: ac944...a7d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var i det minste full av anger. Du kan ta det med i beregningen ang om du vil forlate ham eller ei, Kan du stole på han igjen, så synes jeg du skal tilgi og gå videre. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg hatt baller hadde jeg gått, men det har jeg ikke så jeg ville gitt en sjanse til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer selvfølgelig an på hvor tidlig i forholdet det var. 



Anonymous poster hash: 45b65...5a5
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært over og ut for meg. Synes ikke det er noe man burde gjøre når man er i et forhold.



Anonymous poster hash: c6e58...af9
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle skal få.

Spøk til alvor: det er en viss forskjell på å utveksle bilder og å dick-pic-bombe noen. Måten du ordla deg på i tittelen høres mer terroriserende, og i mine øyne hakket mer patetisk. Hvem sender et bilde av kuken uten foranledning liksom? Det har et element av blotting.

Det typen din faktisk har gjort er jo å ha noe gående på si. Det er vel ikke så viktig om det er bilder eller roting, men at det er et brudd på monogamien. Det er dét jeg ville fokusert på personlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite råd; LØP!!!



Anonymous poster hash: d854e...571
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en dust.

 

Jeg oppdaget at kjæresten min hadde sexchattet og sendt komplementer til andre jenter. det gjorde han ca fire mnd etter vi ble sammen. Ble helt satt ut og konfronterte han, han innrømmet at han hadde gått over streken og at han hade gjort det fordi han trengte bekreftelse.

Jeg tilga han og vi er fortsatt sammen 8 mnd etter at dette skjedde.

 

Men jeg var dum som ikke avbrøt forholdet. Jeg gjorde det fordi jeg fortsatt- utrolig nok- var forelsket i ham. Jeg angrer litt på det hver dag. For her sitter vi og har et bra forhold..liksom. Jeg stoler ikke på han. er sikker på at han er utro når han er borte, har en snikende følelse om at noe blir holdt skjult hele tiden.

Har blitt et paranoid monster som sjekker logger og telefoner og ja… det er slitsomt og jeg angrer på at jeg tilga.

 

Jeg går å venter på å kunne stole på han igjen. Det blir jo feil. Og pga dette tror jeg ikke forholdet kommer til å vare særlig lenge. Og det er trist. For han var drømmemannen. Vondt å innse at drømmemannen ikke var drømmemannen, men bare enda en kåt idiot,

 

Hvis du er sikker på at du kan stole på han igjen kan du fortsette forholdet.

Om du vet det ikke vil skje - gjør deg selv og ditt eget selvbilde en tjeneste og dump han!



Anonymous poster hash: 5cc85...6ba
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

For en dust.

 

Jeg oppdaget at kjæresten min hadde sexchattet og sendt komplementer til andre jenter. det gjorde han ca fire mnd etter vi ble sammen. Ble helt satt ut og konfronterte han, han innrømmet at han hadde gått over streken og at han hade gjort det fordi han trengte bekreftelse.

Jeg tilga han og vi er fortsatt sammen 8 mnd etter at dette skjedde.

 

Men jeg var dum som ikke avbrøt forholdet. Jeg gjorde det fordi jeg fortsatt- utrolig nok- var forelsket i ham. Jeg angrer litt på det hver dag. For her sitter vi og har et bra forhold..liksom. Jeg stoler ikke på han. er sikker på at han er utro når han er borte, har en snikende følelse om at noe blir holdt skjult hele tiden.

Har blitt et paranoid monster som sjekker logger og telefoner og ja… det er slitsomt og jeg angrer på at jeg tilga.

 

Jeg går å venter på å kunne stole på han igjen. Det blir jo feil. Og pga dette tror jeg ikke forholdet kommer til å vare særlig lenge. Og det er trist. For han var drømmemannen. Vondt å innse at drømmemannen ikke var drømmemannen, men bare enda en kåt idiot,

 

Hvis du er sikker på at du kan stole på han igjen kan du fortsette forholdet.

Om du vet det ikke vil skje - gjør deg selv og ditt eget selvbilde en tjeneste og dump han!

Anonymous poster hash: 5cc85...6ba

 

 

Min historie er ikke så annerledes. Oppdaget både sexchat og flere mailer hvor det hadde vært planlagt å møtes for "uforpliktende" sex. Ble  ca 5/6mnd etter å ha pratet om det, men stolte ikke et sekund på han, og godt var det, for da jeg 5 mnd senere fant ut at han hadde gjort det på ny gikk jeg uten et ord. 

 

Det å sende dickpics er avgjørende for meg, og spesielt å ha flørtet med andre mens han er i et forhold med deg, betyr nok dessverre bar en ting: han er ikke forelsket i deg. Stikk og finn deg noen bedre med respekt for både deg og han selv. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

For en dust.

 

Jeg oppdaget at kjæresten min hadde sexchattet og sendt komplementer til andre jenter. det gjorde han ca fire mnd etter vi ble sammen. Ble helt satt ut og konfronterte han, han innrømmet at han hadde gått over streken og at han hade gjort det fordi han trengte bekreftelse.

Jeg tilga han og vi er fortsatt sammen 8 mnd etter at dette skjedde.

 

Men jeg var dum som ikke avbrøt forholdet. Jeg gjorde det fordi jeg fortsatt- utrolig nok- var forelsket i ham. Jeg angrer litt på det hver dag. For her sitter vi og har et bra forhold..liksom. Jeg stoler ikke på han. er sikker på at han er utro når han er borte, har en snikende følelse om at noe blir holdt skjult hele tiden.

Har blitt et paranoid monster som sjekker logger og telefoner og ja… det er slitsomt og jeg angrer på at jeg tilga.

 

Jeg går å venter på å kunne stole på han igjen. Det blir jo feil. Og pga dette tror jeg ikke forholdet kommer til å vare særlig lenge. Og det er trist. For han var drømmemannen. Vondt å innse at drømmemannen ikke var drømmemannen, men bare enda en kåt idiot,

 

Hvis du er sikker på at du kan stole på han igjen kan du fortsette forholdet.

Om du vet det ikke vil skje - gjør deg selv og ditt eget selvbilde en tjeneste og dump han!

Anonymous poster hash: 5cc85...6ba

 

 

Det er ikke for seint å ombestemme seg og si at ting ble for vanskelige og så ta sin hatt og gå. Det høres kanskje ut som det lureste for å være på vakt 24/7 er både slitsomt og destruktivt..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja! kunne vært verre. Kunne ha pult rundt. Fortalte han det uoppfordret eller ble han fersket? Mener det er stor forskjell på det. Hvis han sa det uoppfordret, så betyr vel det at du er såpass viktig for han at han ikke ønsker å risikere forholdet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her

Etter litt graving har jeg funnet ut at det var rett før vi offisielt ble sammen, men en måned ++ etter at vi ble eksklusive.

Hadde jeg fått vite det der og da hadde jeg gått.

Anonymous poster hash: 88a49...edb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her

Etter litt graving har jeg funnet ut at det var rett før vi offisielt ble sammen, men en måned ++ etter at vi ble eksklusive.

Hadde jeg fått vite det der og da hadde jeg gått. Anonymous poster hash: 88a49...edb

Herregud, er dere gammel?

Ekslusive og ikke i forhold?

Enten er man sammen eller så er man ikke.

Dickpic? Hvilken voksen person med vettet i behold sender det?

Grow up, begge to.

Anonymous poster hash: b74e5...155

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pell deg ut av det forholdet. Sånt lover svært dårlig og viser at terskelen hans er lav. Hva blir det neste, fysisk utroskap? Nei, ta deg sammen og finn deg en bedre mann en den valpen. 



Anonymous poster hash: cdab1...8c3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dere begge vært singel lenge og kanskje aktive på nettdating osv da dere traff hverandre?

 

Men om dere var kjærester på tidspunktet han gjorde det og ikke "bare holdt på", så var det jo utroskap?

 

 

Hvorfor fortalte han det spontant NÅ? Har det skjedd noe i det siste som har fått han til å ha dårlig samvittighet?

 

Jeg var singel ca. 9 mnd etter skilsmissen min før jeg traff kjæresten min og det tok noen uker/mnd før menn rundt meg sluttet å sende snap, meldinger osv.  De fikk da beskjed om at jeg var i et forhold og ikke interessert. Hadde jeg sendt tilbake til dem eller oppfordret til slik kontakt, så ville det absolutt vært utroskap - i  mine øyne! 

 

Du må vurdere om du klare stole på han og om hvor alvorlig dette er for deg? 

 

:hug: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dere begge vært singel lenge og kanskje aktive på nettdating osv da dere traff hverandre?

Et par år, begge to.

Men om dere var kjærester på tidspunktet han gjorde det og ikke "bare holdt på", så var det jo utroskap?

Var godt på vei til å bli kjærester iallefall

Hvorfor fortalte han det spontant NÅ? Har det skjedd noe i det siste som har fått han til å ha dårlig samvittighet?

Jeg skulle på lang ferie og vi hadde praten om hva som var utroskap og ikke greit, sånn at vi var på samme side. Så skjønte han at det han hadde gjort ikke var greit og fortalte det.

Jeg var singel ca. 9 mnd etter skilsmissen min før jeg traff kjæresten min og det tok noen uker/mnd før menn rundt meg sluttet å sende snap, meldinger osv. De fikk da beskjed om at jeg var i et forhold og ikke interessert. Hadde jeg sendt tilbake til dem eller oppfordret til slik kontakt, så ville det absolutt vært utroskap - i mine øyne!

Du må vurdere om du klare stole på han og om hvor alvorlig dette er for deg?

Det hadde vært alvorlig der og da, så alvorlig at jeg sikkert hadde gått. Akkurat nå er jeg usikker. Jeg har jo stolt på han fram til nå...

:hug:

Anonymous poster hash: 88a49...edb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var i det minste full av anger. Du kan ta det med i beregningen ang om du vil forlate ham eller ei, Kan du stole på han igjen, så synes jeg du skal tilgi og gå videre.

Beste svaret i denne tråden

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...