Gå til innhold

Mannen fortalte om sex med horer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er da ikke rart kvinnene blir forbannet på folk som klarer å gjøre penger ut av en tjeneste som de selv utfører tilsynelatende gratis? (I virkeligheten er jo ikke tjenesten gratis, mye pes følger med, og derfor har de prostituerte et marked).

Jeg personlig blir jo ikke forbanna på at noen gir en "tjeneste",som du så fint kaller det, jeg bare liker ikke urettferdighet.

Helt ok om du frivillig selger kroppen din, da er det samtykkende sex, men ikke ok å tvinge en kvinne til å selge kroppen sin.

Jeg bare håper menn som kjøper sex prøver å gjøre det så etisk som mulig, det er det eneste jeg kan håpe på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hofmann

Ok,jeg har ikke lagt meg enda.

Ikke skyld på instikt når det kommer til å misbruke andre;)

Greit at dere menn elsker å pule, men det bør ikke skje for enhver pris og ikke når det går utover andre på en dårlig måte.

Ikke forveksle mitt instikt med min empati, greit at du mangler det men ikke legg det over på meg.

Jeg blir forøvrig aldri mentalt sliten.

Men nå, nå må jeg gå for dette leder ingen vei. Jeg tar nå og blokkerer deg så jeg kan dessverre ikke få med meg innlegg du skriver. Du kan godt prøve å skrive noe superprovoserende for å få meg til å svare deg igjen, kanskje du kan skrive at jeg er en hore,fitte,ludder,fortjener å bli voldtatt?...jeg bare melder ifra om at du bør ikke forvente et svar,så skriv hva du vil,

Jeg er glad jeg skal få slippe å lese innlegg fra deg igjen:)

Edit: vet ikke hvordan jeg blokkerer enda, men ignorerer deg for det:)

Øh...ok?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kaller meg ikke Christina, men Christiania_Oslo.

Mulig jeg har det i mitt klesskap, men det er forskjell på det og horekjøp. Det er veldig vanskelig egentlig å kjøpe klær man kan vite er 100% fairtrade, selv har jeg ikke et overforbruk av klær. Samfunnet selv gjør det vanskelig for oss forbrukere å handle "etisk"klær,såvel som mat og teknologiske duppeditter.

Men horer er en annen sak. Når man vet at en god del som går nede på gata opplever ting mennesker ikke bør oppleve og allikavel støtter opp om det, så kan ikke det sammenlignes med kleskjøp.

Når man velger å tenke kun på seg selv og siden egen lyst og et hull å tømme seg i,selvom dette hullet er et levende menneske så er det et BEVISST valg man tar.

Like greit vi får sexroboter på markedet snart. Det er nok noen kvinner som tar det som en trussel, men takk Gud for alle de kvinnene som slipper å bli mishandler og voldtatt av menn hver dag, for virkelig, dere beviser akkurat nå i denne diskusjonen at dere ikke kan kontrollere hva dere gjør mtp seksuell lyst.

 

 

 

Det er tydeligvis ikke bare menn som har problemer med å kontrollere sine seksuelle drifter. Viden kjent at godt voksne damer reiser til strøk med mye sol og lite penger for å finne seg en ung mann.

Anonymous poster hash: a9b5d...ff4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke rart kvinnene blir forbannet på folk som klarer å gjøre penger ut av en tjeneste som de selv utfører tilsynelatende gratis? (I virkeligheten er jo ikke tjenesten gratis, mye pes følger med, og derfor har de prostituerte et marked).

Du tror vi er motstandere av prostitusjon fordi vi blir sjalu? Vi vil ha mennene for oss selv? Tro omigjen. En mann som dr så stakkarslig at han kjøper seksuelle tjenester ville jeg knapt orket å se på.

Anonymous poster hash: 19f0f...381

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydeligvis ikke bare menn som har problemer med å kontrollere sine seksuelle drifter. Viden kjent at godt voksne damer reiser til strøk med mye sol og lite penger for å finne seg en ung mann.

Anonymous poster hash: a9b5d...ff4

Det skjer, ja. Men det er langt ifra så vanlig som menns kjøp av kvinner. Ikke i nærheten.

Anonymous poster hash: 19f0f...381

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Jeg kunne iallefall ikke ha vært med en som hadde kjøpt seg hore! Sier jo bare litt om hvordan han tenker, at det er greit å utnytte jenter som som regel er i en fortvilt situasjon.

 

Hadde ikke akseptert hans syn på at slikt er greit. Hadde nok dumpet han om han ikke var en angrende synder og hadde gjort det som en guttestrek uten å tenke seg om, Hva er synet hans på det i dag? Synes han fortsatt det er greit?

 

Sex skal være noe begge vil og har, fordi de har lyst til det og ikke fordi de får betalt for det!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kunne iallefall ikke ha vært med en som hadde kjøpt seg hore! Sier jo bare litt om hvordan han tenker, at det er greit å utnytte jenter som som regel er i en fortvilt situasjon.

Hadde ikke akseptert hans syn på at slikt er greit. Hadde nok dumpet han om han ikke var en angrende synder og hadde gjort det som en guttestrek uten å tenke seg om, Hva er synet hans på det i dag? Synes han fortsatt det er greit?

Sex skal være noe begge vil og har, fordi de har lyst til det og ikke fordi de får betalt for det!

100% enig. Jeg hadde mistet all respekt og lyst på en mann om han hadde fortalt at han hadde kjøpt horer. Sex hadde mistet all genuine verdi og hans forferdelige menneskesyn hadde fått meg til å avslutte.

Anonymous poster hash: abfee...670

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydeligvis ikke bare menn som har problemer med å kontrollere sine seksuelle drifter. Viden kjent at godt voksne damer reiser til strøk med mye sol og lite penger for å finne seg en ung mann.

Anonymous poster hash: a9b5d...ff4

BUll crap- å forsøke sammenligne den lille promillen kvinner som gjør det. Sorry for deg!: er man så ræva i sengen at man må betale noen for å 'leke"knulle en, fortjener man ingen respekt igjen. Jeg ser ned på menn som gjør det - er onde undermennesker OG DET FØLER JEG MED DEN BESTE SAMVITTIGHET EVER!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som om du selv skjønner at du overreagerer litt. For det er jo ikke noe å bry seg om.

1) Det skjedde før din tid

2) Det er veldig vanlig

3) Skader ingen

Synd at slik er så tabu! Tror du bare må tenke på disse tre punktene for å svekke/miste den følelsen du går med nå :)

Skader ingen?

Eh.....menneskehandel, hallo.

Anonymous poster hash: ff19e...598

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, innemarked, utemarked, hallo...

 

Å være prostituert betyr ikke automatisk at man er utsatt for menneskehandel. Vil ikke uttale meg om gatemarkedet (de som går ute), for der er det mye lumskheter bak, men de som er inne (disponerer leiligheter) er det mange som gjør av hobby og frivillighet. Men prostitusjon blir dessverre alltid fremstilt i dårlig lys, så skjønner folk ser det kun svart-hvitt, når det egentlig er mye mer som ligger bak.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns egentlig ingen av delene er greit. Er derfor glad for å ha funnet meg en mann som kun har hatt seg med de han har vært i forhold med :)

Anonymous poster hash: e165c...d8a

 

Jepp :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, innemarked, utemarked, hallo...

Å være prostituert betyr ikke automatisk at man er utsatt for menneskehandel. Vil ikke uttale meg om gatemarkedet (de som går ute), for der er det mye lumskheter bak, men de som er inne (disponerer leiligheter) er det mange som gjør av hobby og frivillighet. Men prostitusjon blir dessverre alltid fremstilt i dårlig lys, så skjønner folk ser det kun svart-hvitt, når det egentlig er mye mer som ligger bak.

Ja for all del- fokuser på den ytterst ytterst lille promillen om den "glade hore". Si det til påtalemyndighetene du- du vet jo bedre. At 98%verdens befolkning har fått seg at sex-slaveri er et ufattelige stort og trist problem. ...Nei. tvihold på "virkeligheten din du."

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, innemarked, utemarked, hallo...

Å være prostituert betyr ikke automatisk at man er utsatt for menneskehandel. Vil ikke uttale meg om gatemarkedet (de som går ute), for der er det mye lumskheter bak, men de som er inne (disponerer leiligheter) er det mange som gjør av hobby og frivillighet. Men prostitusjon blir dessverre alltid fremstilt i dårlig lys, så skjønner folk ser det kun svart-hvitt, når det egentlig er mye mer som ligger bak.

Ja grufullt altså! Så inderlig trist - hvorfor blir salg av kropp "fremstilt " så svart hvitt? TULLER DU!?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ene er gjensidig, det andre ikke.

Anonymous poster hash: e165c...d8a

Begge er gjensidig eller så ville det vært voldtekt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BUll crap- å forsøke sammenligne den lille promillen kvinner som gjør det. Sorry for deg!: er man så ræva i sengen at man må betale noen for å 'leke"knulle en, fortjener man ingen respekt igjen. Jeg ser ned på menn som gjør det - er onde undermennesker OG DET FØLER JEG MED DEN BESTE SAMVITTIGHET EVER!

 

60-70% av turismen i Gambia er sexturisme så andelen er nok ikke så liten som du skal ha det til. I Norge og vesten er det sannsynligvis store mørketall når det kommer til kvinnelige horekunder.

 

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/kvinner-kjoeper-sex-via-internett/a/668888/

 

http://www.vgtv.no/#!/video/66064/dokumentar-kvinnelig-sexturisme-i-gambia

 

http://www.rus.no/id/346.0

 

Anonymous poster hash: a9b5d...ff4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

mandig eller ikke, det er det menn gjør. å nei...

Anonymous poster hash: 93fc4...4fa

Faen heller, kan ikke dere fjortiser bruke ferien til å bade, leke gjemsel eller noe sånt, i stedet for å spamme tråder med møl?

Blir så lei av å prøve å finne seriøse innlegg innimellom vaset.

Endret av Petra75
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, innemarked, utemarked, hallo...

Å være prostituert betyr ikke automatisk at man er utsatt for menneskehandel. Vil ikke uttale meg om gatemarkedet (de som går ute), for der er det mye lumskheter bak, men de som er inne (disponerer leiligheter) er det mange som gjør av hobby og frivillighet. Men prostitusjon blir dessverre alltid fremstilt i dårlig lys, så skjønner folk ser det kun svart-hvitt, når det egentlig er mye mer som ligger bak.

Problemet er at man vet ikke hvem som gjør dette for hobbyens del, eller hvem som blir tvunget ut i det av kyniske bakmenn. De fleste kan bli gode skuespillere og late som om dette er helt frivillig hvis livet står på spill. Det er det at horekundene glatt overser dette faktumet og kjøper sex som er problemet mitt med det.

Når det gjelder TS sitt eksempel - hvis dette var en engangshendelse i tenårene og om han ser anderledes på saken i dag, kunne jeg ha lagt det bak meg. Er det noe han forsvarer den dag i dag - not so much.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtykke ja, men ikke lyst!

 

Det vet du ikke. Den prostituerte har iallefall lyst til å tjene penger :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

60-70% av turismen i Gambia er sexturisme så andelen er nok ikke så liten som du skal ha det til. I Norge og vesten er det sannsynligvis store mørketall når det kommer til kvinnelige horekunder.

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/kvinner-kjoeper-sex-via-internett/a/668888/

http://www.vgtv.no/#!/video/66064/dokumentar-kvinnelig-sexturisme-i-gambia

http://www.rus.no/id/346.0

Anonymous poster hash: a9b5d...ff4

Kjenner du mange damer som har vært på ferie i Gambia eller? Jeg kjenner ingen. De som drar dit vil sikkert kjøpe seg sex, men det er da en forsvinnende liten andel folk som drar dit.

Anonymous poster hash: 19f0f...381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...