Gå til innhold

Mannen fortalte om sex med horer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg syns egentlig ingen av delene er greit. Er derfor glad for å ha funnet meg en mann som kun har hatt seg med de han har vært i forhold med :)

Anonymous poster hash: e165c...d8a

 

Da er det jo en ærlig sak. Men forstår meg ikke på de som synes det er helt greit å pule rundt på løse tøser, men som synes det er fy fy med en gang det er en yrkestøs. 

Anonymous poster hash: c7b44...ce3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinner er biologisk kondisjonerte til å utstøte fra flokken kvinner som truar kvinner sin kollektive seksualkapital. Det er ein naturleg og klok reaksjon.

 

Hva mener du med kollektive seksualkapital? Tibbie er jo ikke utstøtende overfor prostituerte.

Anonymous poster hash: c7b44...ce3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det jo en ærlig sak. Men forstår meg ikke på de som synes det er helt greit å pule rundt på løse tøser, men som synes det er fy fy med en gang det er en yrkestøs.  Anonymous poster hash: c7b44...ce3

Det ene er gjensidig, det andre ikke.

Anonymous poster hash: e165c...d8a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har da absolutt ingenting med noe "seksuell kapital", ihvertfall ikke for min del, det handler om et pill råttent menneskesyn der man støtter opp om trafficking og menneskehandel og ser på kvinner som søppel.

 

 

Ingen har nevnt trafficking og menneskehandel ved et ord her. Det er snakk om prostituerte. Lær deg forskjellen. Du kan godt mene at yrkestøser er søppel, men da må du også mene det samme om hobbytøser. 

Anonymous poster hash: c7b44...ce3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjølvsagt har det mykkje med seksuell kapital å gjere. Det er derfor du malar dette med å "støtte trafficking" til ein generell "regel" som gjeld all/det meste prostitusjon. Du er biologisk programforplikta til å rasjonalisere eit i utgangspunktet fiendtleg instinkt overfor kvinner som sel sex, og menn som kjøper tjenesta.

Eg seiar ikkje at den virkelegheita du skisserar ikkje eksisterar, eller at det er "sunt" for kvinner å selge sex, men du ville aldri ha gjort den samme generelle vurderingen av "klesindustrien" og "folk som kjøper kler i butikken".

Jo det gjør jeg, samme gjelder for mobiltlf og lignende. Jeg kjøper ikke mye klær og prøver å være bevisst for jeg VET det er fattige som sitter og syr klær for oss i vesten eller legger deler som skal være i en mobiltlf.

Trafficking er et stor del av prostitusjon generelt. Før så var halliken som en "bodyguard"som passet kvinnene som solgte seg selv mot en profitt av de inntjente pengene. Nå er det menn som voldtar,slår og tar pengene for å "dekke gjeld",spesielt hos nigerianske kvinner også har du de som "frivillig"selger fitta si for å få råd til dop og råd til å betale gjeld.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hofmann

Hva mener du med kollektive seksualkapital? Tibbie er jo ikke utstøtende overfor prostituerte.

Anonymous poster hash: c7b44...ce3

Eg har aldri påstått at intellektet ikkje kan overstyre instinktet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ene er gjensidig, det andre ikke.

Anonymous poster hash: e165c...d8a

 

Det er gjensidig. Mannen gir yrkestøsen penger, yrkestøsen gir mannen sex. Begge er fornøyde. 

Anonymous poster hash: c7b44...ce3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har aldri påstått at intellektet ikkje kan overstyre instinktet.

Anonymous poster hash: c7b44...ce3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har aldri påstått at intellektet ikkje kan overstyre instinktet.

 

Men du sa det var klokt. Så du mener at Tibbie ikke er klok?

Anonymous poster hash: c7b44...ce3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjølvsagt har det mykkje med seksuell kapital å gjere. Det er derfor du malar dette med å "støtte trafficking" til ein generell "regel" som gjeld all/det meste prostitusjon. Du er biologisk programforplikta til å rasjonalisere eit i utgangspunktet fiendtleg instinkt overfor kvinner som sel sex, og menn som kjøper tjenesta.

Eg seiar ikkje at den virkelegheita du skisserar ikkje eksisterar, eller at det er "sunt" for kvinner å selge sex, men du ville aldri ha gjort den samme generelle vurderingen av "klesindustrien" og "folk som kjøper kler i butikken".

 

Skal ikke se bort fra at Christina selv kjøper klær produsert av små kineserbarn :) 

Anonymous poster hash: c7b44...ce3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hofmann

Jo det gjør jeg, samme gjelder for mobiltlf og lignende. Jeg kjøper ikke mye klær og prøver å være bevisst for jeg VET det er fattige som sitter og syr klær for oss i vesten eller legger deler som skal være i en mobiltlf.

Trafficking er et stor del av prostitusjon generelt. Før så var halliken som en "bodyguard"som passet kvinnene som solgte seg selv mot en profitt av de inntjente pengene. Nå er det menn som voldtar,slår og tar pengene for å "dekke gjeld",spesielt hos nigerianske kvinner også har du de som "frivillig"selger fitta si for å få råd til dop og råd til å betale gjeld.

Lol. Høyr på deg sjølv. Skrekkhistoriar til eksempel, og på toppen av det heile: "Eg kjøper ikke mykkje klær".

Nei, eg kjøper ikkje mykkje sex heller :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hofmann

Men du sa det var klokt. Så du mener at Tibbie ikke er klok?

Anonymous poster hash: c7b44...ce3

Ja, på sett og vis. Det er jo ein grunn til at instinktet eksisterar. Eg trur absolutt ein viss dose "seksual-portvokting" er ein fordel, ikkje berre for kvinner som gruppe, men også med tanke på kjernefamilien.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol. Høyr på deg sjølv. Skrekkhistoriar til eksempel, og på toppen av det heile: "Eg kjøper ikke mykkje klær".

Nei, eg kjøper ikkje mykkje sex heller :D

Så du mener oppriktig norges horer er glade og lykkelige horer med snille beskyttere og menn som går til disse er gode menn som bare vil ha litt nærkontakt? Snakk om å rosemale.

Jeg vet godt at det er flere sider av en sak,men hjertet mitt synker litt hver gang en mann forsvarer sitt "forbruk" av kvinner som selger sex, det får meg til å tenke over at menn ikke er så gode karer allikavel.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen har nevnt trafficking og menneskehandel ved et ord her. Det er snakk om prostituerte. Lær deg forskjellen. Du kan godt mene at yrkestøser er søppel, men da må du også mene det samme om hobbytøser.  Anonymous poster hash: c7b44...ce3

Jeg vil gjerne vite hvordan du tenker?

Jeg vet ikke hva jeg skal føle eller tenke ang ditt utsagn og ditt kvinnesyn. Merker bare at jeg blir trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hofmann

Så du mener oppriktig norges horer er glade og lykkelige horer med snille beskyttere og menn som går til disse er gode menn som bare vil ha litt nærkontakt? Snakk om å rosemale

Skreiv ikkje eg akkurat det motsatte av dette? Og allikevel følar du behovet for å projisere desse tankene og meiningane over på meg? Bør ikkje dette fortelje deg at eg har rett i det eg har sagt her? Du er jo ikkje rasjonell, ergo er det instinktivt.

Endret av Veslefrikk
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke se bort fra at Christina selv kjøper klær produsert av små kineserbarn :)  Anonymous poster hash: c7b44...ce3

Jeg kaller meg ikke Christina, men Christiania_Oslo.

Mulig jeg har det i mitt klesskap, men det er forskjell på det og horekjøp. Det er veldig vanskelig egentlig å kjøpe klær man kan vite er 100% fairtrade, selv har jeg ikke et overforbruk av klær. Samfunnet selv gjør det vanskelig for oss forbrukere å handle "etisk"klær,såvel som mat og teknologiske duppeditter.

Men horer er en annen sak. Når man vet at en god del som går nede på gata opplever ting mennesker ikke bør oppleve og allikavel støtter opp om det, så kan ikke det sammenlignes med kleskjøp.

Når man velger å tenke kun på seg selv og siden egen lyst og et hull å tømme seg i,selvom dette hullet er et levende menneske så er det et BEVISST valg man tar.

Like greit vi får sexroboter på markedet snart. Det er nok noen kvinner som tar det som en trussel, men takk Gud for alle de kvinnene som slipper å bli mishandler og voldtatt av menn hver dag, for virkelig, dere beviser akkurat nå i denne diskusjonen at dere ikke kan kontrollere hva dere gjør mtp seksuell lyst.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skreiv ikkje eg akkurat det motsatte av dette? Og allikevel følar du behovet for å projisere desse tankene og meiningane over på meg? Bør ikkje dette fortelje deg at eg har rett i det eg har sagt her? Du er jo ikkje rasjonell, ergo er det instinktivt.

Nei, du prøver deg på noe psykologisk vissvas og forsøk på å forvirre meg ved å forandre på det du skriver.

Men nei,hovedpoenget mitt er at det er ikke pga "trussel om ødeleggelse av seksuell kapital". Nå orker jeg ikke denne diskusjonen med deg mer, jeg har bedre viktigere ting å gjøre, jeg skal pisse og legge meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hofmann

Nei, du prøver deg på noe psykologisk vissvas og forsøk på å forvirre meg ved å forandre på det du skriver.

Men nei,hovedpoenget mitt er at det er ikke pga "trussel om ødeleggelse av seksuell kapital". Nå orker jeg ikke denne diskusjonen med deg mer, jeg har bedre viktigere ting å gjøre, jeg skal pisse og legge meg.

At eg gjorde deg forvirra og mentalt sliten tek eg som eit kompliment. Men slapp av, for i motsetning til deg, så dømmer ikkje eg deg for å følgje dine instinkt. Seksualkapitalen din skal du nemleg vokte vel, kvinne :) Endret av Veslefrikk
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvorfor kvinner ser sånn ned på prostituerte. Hvorfor er det helt greit å pule rundt på løse damer på byen, men ikke greit å gå til en profesjonell og slippe all kurtiseringen? Byturer koster det også, og man må gjerne spandere noen drinker, taxi mm. 

Det er da ikke rart kvinnene blir forbannet på folk som klarer å gjøre penger ut av en tjeneste som de selv utfører tilsynelatende gratis? (I virkeligheten er jo ikke tjenesten gratis, mye pes følger med, og derfor har de prostituerte et marked).

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At eg gjorde deg forvirra og mentalt sliten tek eg som eit kompliment. Men slapp av, for i motsetning til deg, så dømmer ikkje eg deg for å følgje dine instinkt :)

Ok,jeg har ikke lagt meg enda.

Ikke skyld på instikt når det kommer til å misbruke andre;)

Greit at dere menn elsker å pule, men det bør ikke skje for enhver pris og ikke når det går utover andre på en dårlig måte.

Ikke forveksle mitt instikt med min empati, greit at du mangler det men ikke legg det over på meg.

Jeg blir forøvrig aldri mentalt sliten.

Men nå, nå må jeg gå for dette leder ingen vei. Jeg tar nå og blokkerer deg så jeg kan dessverre ikke få med meg innlegg du skriver. Du kan godt prøve å skrive noe superprovoserende for å få meg til å svare deg igjen, kanskje du kan skrive at jeg er en hore,fitte,ludder,fortjener å bli voldtatt?...jeg bare melder ifra om at du bør ikke forvente et svar,så skriv hva du vil,

Jeg er glad jeg skal få slippe å lese innlegg fra deg igjen:)

Edit: vet ikke hvordan jeg blokkerer enda, men ignorerer deg for det:)

Endret av Christiania_Oslo
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...