Gå til innhold

Må dra på mannen enda engang! Er drittlei!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært på fest igjen og igjen er mannen min med som eneste hane i kurven! Er det noen konserter som vi skal dra på sammen med venner . blir det mine venner og jeg og han da!

 

Han er altså venneløs og jeg får aldri være alene i huset mitt, skal jeg ha ro fra han må jeg ut og treffe venninner, dra på besøk osv. Det kan ikke han for han har ingen å dra til.

 

Kjenner jeg rett og slett blir gal her!

 

Jeg må bare seriøst kjøpe meg egen leilighet og bo for meg selv.

 

Flere med samme problem? Spør jeg om han kan spørre noen kompiser så han slipper å være alene mann, sier han bare at vi sikkert treffer noen kjente ute!

 

Kjenner jeg er irritert, men samtidig kan han vel ikke noe at han ikke har venner eller famili å besøke. Jeg høres sikkert helt fæl ut, men jeg er bare så lei,.



Anonymous poster hash: 8952e...507
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skjønner deg jævlig godt, jeg hadde blitt sprø, men det er jo som du sier, er jo ikke hans feil. Men det bør jo ikke være ditt ansvar å ta ham med på ting hver eneste gang heller. Kanskje han trives i sitt eget selskap og ikke har helt det samme behov for å dra ut og møte folk, i så fall kan du la ham sitte hjemme med god samvittighet. Hvis han egentlig vil være sosial, så kan han ta litt ansvar selv, f eks drive med fritidsaktiviteter der man treffer andre, typ ulike former for trening, foreninger man kan melde seg inn i...

 

det at du aldri får vært alene hjemme er det kanskje ikke så mye å gjøre med, bortsett fra å kjøpe deg egen leilighet som du sier, men det vil vel ikke akkurat gjøre underverker for forholdet...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at det må være kjipt å aldri kunne være alene der man bor. Men akkurat det andre synes jeg du heller bør være glad for; det at han vil/kan være med dere.



Anonymous poster hash: 032b7...236
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Universe

Slå opp og vær singel. Så trenger du ikke noen som følger etter deg overalt. Da får du fred. 

 

Hadde jeg hatt en kjæreste som var venneløs så hadde jeg så klart latt han være med meg og vennene mine. Så han også fikk være sosial. Ikke bare med meg. Han kunne blitt venner med mine venner han også, og finne på ting med dem uten at jeg var med alltid. Blir det for mye, hvorfor i all verden sier du ikke i fra til han? At du vil ha litt alene tid med venner også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ikke være på hvert deres rom som andre normale par? :fnise:

 

Be han ta seg en ferie før du klikker, hehe.



Anonymous poster hash: ff8df...cdc
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er jo at han vil være med og jeg føler at jeg aldri får være med mine venninner alene ut. For jeg går jo ut bare to- tre ganger i året og da skal jo selvsagt han være med. Og jeg føler at jeg ikke bare kan si nei at nå skal jeg være alene med jentene mine!

 

Kjenner at jeg blir veldig irritert, har forsøkt å få han til å finne på noe han liker men hans interesse holder han med på  egen hånd!

 

Ååååååeeeeeee.. blir rett og slett sprø. Savner å bare være alene i huset mitt også, men nå når han er flyttet inn så får jeg aldri alenetid..

 

 

Så jenter uansett hva du gjør, aldri bli sammen med en venneløs!!!



Anonymous poster hash: 8952e...507
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er da ikke hans feil at du ikke klarer å si at det er jentekveld og ikke for kjærester? Skjerp deg og ikke legg alle problemer over på han.

Anonymous poster hash: b61cf...e0e

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff deg egen leilighet, ja! Det er helt fantastisk! Du kan ha jentekveld så ofte du orker.

Anonymous poster hash: 04729...319

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke ryggrad? SI ifra da om det er så jævlig irriterende. Herlighet. Du høres ikke ut som noe bra kjæreste heller. Er da ikke hans feil at han ikke har venner. 

- Kvinne 



Anonymous poster hash: d086d...6f1
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud så slem du er.. Jeg skjønner frustrasjonen over ikke å få alenetid, men problemet her er jo at mannen din ikke har venner og det er jo bare kjempetrist.



Anonymous poster hash: e13a8...ad5
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har du ikke ryggrad? SI ifra da om det er så jævlig irriterende. Herlighet. Du høres ikke ut som noe bra kjæreste heller. Er da ikke hans feil at han ikke har venner. 

- Kvinne 

Anonymous poster hash: d086d...6f1

 

 

Er det hennes skyld da, mener du? Er man ikke selv ansvarlig for å bli kjent med folk og ikke dilte i skjørtene på partneren?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok hørt det før, kommunikasjon er nøkkelen! :) Du må rett og slett ta ein prat med han. Si at det er viktig for deg å få jentekvelder av og til også. Har du kompiser? Har veninnene dine menn han kan bli kjent med? Ta ein skikkelig prat, ein rolig og audmjuk, men likevel bestemt prat. Fortell han at det er viktig for deg, men aller mest for han at han får utvida nettverket sitt. Om det er gjennom hobbyer, frivillig arbeid, jobb... Det må jo vere veldig vondt for han at han ikkje har kompiser. Kan dere begge gjøre ein hobby saman der han kan bli kjent med nokon? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har vært på fest igjen og igjen er mannen min med som eneste hane i kurven! Er det noen konserter som vi skal dra på sammen med venner . blir det mine venner og jeg og han da!

 

Han er altså venneløs og jeg får aldri være alene i huset mitt, skal jeg ha ro fra han må jeg ut og treffe venninner, dra på besøk osv. Det kan ikke han for han har ingen å dra til.

 

Kjenner jeg rett og slett blir gal her!

 

Jeg må bare seriøst kjøpe meg egen leilighet og bo for meg selv.

 

Flere med samme problem? Spør jeg om han kan spørre noen kompiser så han slipper å være alene mann, sier han bare at vi sikkert treffer noen kjente ute!

 

Kjenner jeg er irritert, men samtidig kan han vel ikke noe at han ikke har venner eller famili å besøke. Jeg høres sikkert helt fæl ut, men jeg er bare så lei,.

Anonymous poster hash: 8952e...507

 

 

Du skriver mannen din. Er dere gift? Hva er det som binder deg til denne mannen? Han virker svært klengete og uselvstendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det hennes skyld da, mener du? Er man ikke selv ansvarlig for å bli kjent med folk og ikke dilte i skjørtene på partneren?

Nei, men hva mener du han skal gjøre da? Det er ikke bare å knipse frem noen venner. Hun får si ifra til han da, og slutte å klage. 

Anonymous poster hash: d086d...6f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nei, men hva mener du han skal gjøre da? Det er ikke bare å knipse frem noen venner. Hun får si ifra til han da, og slutte å klage. 

Anonymous poster hash: d086d...6f1

 

 

Det er bare på facebook og den slags medier man kan få "venner" i haugevis. I virkelighetens verden må man gjøre en innsats selv. Det finnes interesseorganisasjoner av alle slag. Man skal være passe sær hvis man ikke finner noe man kunne tenke seg å være med på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men hvorfor er han med på jentefest da? Krever han å bli med? Får du ikke dra alene? Blir han lei seg om han må bli alene hjemme? Det må da være grusomt kjedelig for en mann å være med på jentekvelder!

 

Greit å inkludere han. Men han trenger da ikke være med alltid. Kan han ikke være med når de andre jentene har med typene sine? Eller er alle single?

 

Vil han selv ha venner, eller er det du som ønsker at han skal ha venner?

Savner han venner men får det ikke til?

Kan han få en hobby som får han ut av huset? Trening f.eks.?

Endret av Jade
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Gud så slem du er.. Jeg skjønner frustrasjonen over ikke å få alenetid, men problemet her er jo at mannen din ikke har venner og det er jo bare kjempetrist.

Anonymous poster hash: e13a8...ad5

 

Hvorfor er jeg slem? Han får jo være med og jeg ordner til og med menn til han som kan bli med av og til, feks mennene til mine venninner. Så hvor er jeg slem? Jeg bare blåser ut min frustrasjon her inne som han ikke vet noe om,mot han er jeg bare søt og snill. Bare så himla lei av å aldri ALDRI VÆRE ALENE I MITT EGET HUS

Anonymous poster hash: 8952e...507

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver mannen din. Er dere gift? Hva er det som binder deg til denne mannen? Han virker svært klengete og uselvstendig.

Nei samboere. Har hatt to samboere før og de hadde jo egne liv utenom også, men det har ikke han her :(

 

 

Nei, men hva mener du han skal gjøre da? Det er ikke bare å knipse frem noen venner. Hun får si ifra til han da, og slutte å klage. 

Anonymous poster hash: d086d...6f1

 

Så du mener det er riktig at han alltid henger etter oss? Jeg synes synd på han og har ikke hjerte til å si at han ikke får være med.. likevel mener du jeg er slem?

 

Men hvorfor er han med på jentefest da? Krever han å bli med? Får du ikke dra alene? Blir han lei seg om han må bli alene hjemme? Det må da være grusomt kjedelig for en mann å være med på jentekvelder!

 

Greit å inkludere han. Men han trenger da ikke være med alltid. Kan han ikke være med når de andre jentene har med typene sine? Eller er alle single?

 

Vil han selv ha venner, eller er det du som ønsker at han skal ha venner?

Savner han venner men får det ikke til?

Kan han få en hobby som får han ut av huset? Trening f.eks.?

Han ser på det som helt logisk at han blir med og snakker om at det skal bli så koselig å dra ut om jeg nevner at jeg skal ut med jentene på en konsert eller noe. HAn tar det som en selvfølge. Har selvsagt gått på jentekvelder alene og da har hatt hatt huset for seg selv

 

. Er mye ute med venner,ALTSÅ PÅ BESØK, men føler på det at jeg ville ha hatt godt av å bare være ALENE i mitt eget hus av og til for å samle tankene og bare slappe av, men det går faktisk aldri.

 

Han er ferdig på jobben sin lenge før meg så når jeg kommer hjem er han hjemme og  forlater aldri huset!

Anonymous poster hash: 8952e...507

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff deg egen leilighet, ja! Det er helt fantastisk! Du kan ha jentekveld så ofte du orker.

Anonymous poster hash: 04729...319

Ja er begynt å se etter en leilighet også, så kan han bo i mitt hus :) Kjenenr at forholdet ryker om jeg ikke får være alene snart. Er veldig sosial av meg, men kjenner at jeg vil være litt uten han av og til :)

Anonymous poster hash: 8952e...507

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...