Gå til innhold

ikke noe "vi"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser ingenting galt i noe av det han gjør?

Ham vil være singel og i forhold samtidig. Er man i forhold kan man ikke bare tenke på seg selv lengre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Men han har jo ALL rett til å si at han har fått de ungene han vil ha og det må kjæresten akseptere, og han har ALL rett til å si at han har kjøpt hus alene og vil eie det alene. Det er helt normalt at det er mitt og ditt når man ikke bor sammen, og hva er det han skal hjelpe deg med? Du må jo sørge for å klare deg selv.

Anonymous poster hash: cdc0f...f20

 

 

Jeg er enig i det du skriver, men hvis han sier det på måten TS beskriver så er fyren litt ego.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Castielz

Ham vil være singel og i forhold samtidig. Er man i forhold kan man ikke bare tenke på seg selv lengre

Finnes mange former for forhold.

Høres ut som han har prøvd standard "familie" type forhold og det ikke funket.

Så, igjen, ser ikke hva han gjør galt?

Om TS ikke liker denne formen for forhold, så er det ikke verre enn å bryte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ham vil være singel og i forhold samtidig. Er man i forhold kan man ikke bare tenke på seg selv lengre

Går da fint å være i forhold og ha særbo, og det er slik jeg vil ha det skal jeg bli sammen med en mann.

Problemet her er at mann og ts er på to helt ulike stadier i livet. Han ønsker å være særbo, ts ønsker å være sambo. Og utfra det hun skriver har han vært tydelig på det fra første stund.

Anonymous poster hash: d4d3d...f94

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor fikk han henne til å gå med på å date han da? Han skulle vært klar på dette helt fra starten og ikke latt som at han var interessert i noe mer bare for å få henne til å like han

Hvordan vet du at han ikke var det? Det er jo ikke akkurat en ukjent problemstilling at kvinner tror de kan "omvende" menn. Og hvis ikke, så er det jo faktisk en menneskerett å ombestemme seg.

Anonymous poster hash: cdc0f...f20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes mange former for forhold.

Høres ut som han har prøvd standard "familie" type forhold og det ikke funket.

Så, igjen, ser ikke hva han gjør galt?

Om TS ikke liker denne formen for forhold, så er det ikke verre enn å bryte?

Om fyren ville ha et forhold der han behandler dama som totalt verdiløs så birde han vært ærlig om det fra starten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Castielz

Om fyren ville ha et forhold der han behandler dama som totalt verdiløs så birde han vært ærlig om det fra starten

Så damer har ikke mer verdi enn menn gir dem?

Hvilken logikk er dette?

Fy for en holdning du har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så damer har ikke mer verdi enn menn gir dem?

Hvilken logikk er dette?

Fy for en holdning du har...

Nei men i et forhold føler man seg verdiløs om kjæresten alltid prioriterer en sist. Dette gjelder da begge kjønn. Elsker man hverandre viser man hverandre at man bryr seg om dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Castielz

Nei men i et forhold føler man seg verdiløs om kjæresten alltid prioriterer en sist. Dette gjelder da begge kjønn. Elsker man hverandre viser man hverandre at man bryr seg om dem.

Så, la meg se om jeg forstår deg riktig, kjærlighet for kvinner er basert på materialisme hovedsakelig?

For det er det du sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, la meg se om jeg forstår deg riktig, kjærlighet for kvinner er basert på materialisme hovedsakelig?

For det er det du sier.

Hva har materialisme med at mannen kun bryr seg om eksen og barna og at kjæresten ikke tells i livet hans? Jeg driter vel i det materialistiske i denne saken her. Poenget er at fyren driter i om ts er lykkelig eller ei. Ser for meg at dersom hun gjør det slutt vil han bare trekke på dkuldrene og si jaja

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Castielz

Hva har materialisme med at mannen kun bryr seg om eksen og barna og at kjæresten ikke tells i livet hans? Jeg driter vel i det materialistiske i denne saken her. Poenget er at fyren driter i om ts er lykkelig eller ei. Ser for meg at dersom hun gjør det slutt vil han bare trekke på dkuldrene og si jaja

Om hennes lykke er bestemt av å dele hans ting, og å få hans hjelp i tid og utide, så skjønner jeg godt at han ikke vil dette.

Spesielt ettersom hun ikke en gang jobber.

Hun høres slett ikke ut som noe å samle på.

Endret av Castielz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hennes lykke er bestemt av å dele hans ting, og å få hans hjelp i tid og utide, så skjønner jeg godt at han ile vil dette.

Spesielt ettersom hun ikke en gang jobber.

Hun høres slett ikke ut som noe å samle på.

Jeg keste mellom linjene jeg. Dette handler om mer enn bare ting

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og legger til at jeg er enig i at hun ikke er noe å samle på siden hun ikke selv gjør noe ut av livet sitt. Kan jo være det er derfor han oppfører seg sånn. Men da er det rart han ikke slår opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ikke ut som mannen for deg.  Bare det med at han er ferdig med barn og du vil ha burde gjøre han uaktuell.Spesielt vis det er viktig for deg.

 

Synes det er en uting at alt skal være mitt og ditt. Greit å ha noen ting separat men ikke alt. 



Anonymous poster hash: 1630a...9ca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...