Gå til innhold

Han skrev dette...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ts her : Takk for svar. Føler du har forstått det.

Oppdatering : vi møttes og har hatt det veldig bra, inntil idag. Var med han der jeg møtte venner av han jeg aldri har møtt før. Pga all mistilliten over tid, holdte jeg litt avstand fysisk da jeg var hos han. Tar tid å bygge opp tilliten.

Men så skjer det igjen idag. Jeg ringer han tidlig på kvelden, men han tar den ikke. Jeg venter ei stund. Bestemmer meg for å dra til han. Jeg mld, sier at jeg er på vei til han, men ingen respons. Det er St Hansaften idag. Så skriver jeg at jeg står utenfor hos han. Han har ikke ringeklokke, så ringer han opp igjen. Men han er helt borte. Dette var siden kl 20 tida ikveld, og har ikke hørt noe. Nå er kl 23. Jeg ble sint, og sendte han stygge gloser senere, da jeg har dårlig magefølelse. Jeg er så skuffa over han! :(

Anonymous poster hash: b95e3...530

Han koser seg sikkert ute med venner, siden det er St Hans. Det hender både jeg og kjæresten bruker noen timer på å svare hverandre, rett og slett fordi vi er opptatte. Mobilen ligger i vesken eller jakken. Det er ingenting å bli skuffa over og absolutt ingen grunn til å sende han stygge meldinger. Og hva var så viktig med å få tak i han? Hadde min kjære ringt i hytt og pine og kommet på døra mi pga jeg ikke svare på én melding to timer tidligere hadde jeg trodd det hadde skjedd noe alvorlig galt, som en ulykke hvor en jeg har nær hadde havnet på sykehus!

Anonymous poster hash: 2047c...a2e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Nei, men jeg har tatt han i flere løgner. En gang han glemte å logge seg av hos meg, skrev ei "venninne" at  hun savnet han. Hun skrev og at han måtte komme å besøke henne når hun hadde flyttet til ny leilighet. Da skrev han at det ville han, men at han hadde fått seg kjæreste ( meg ) og at jeg og han måtte komme sammen. Videre skrev han at jeg ikke må få vite om deres kontakt, da jeg kan bli veldig sint. Dette er flere år siden, og helt i begynnelsen, men det såret meg veldig, måten han omtalte meg på. 

Anonymous poster hash: b95e3...530

 

Jeg syns det er fryktelig dårlig gjort av deg og 1. lese personlige mld. mellom han og andre og 2. tenke på DEN negative måten som du gjør. Tenk om han bare var venn med jenta, men ikke turte si noe til deg fordi du oppfører deg så sjalu? 

 

Unnskyld meg men etter min mening er du utrolig paranoid. Har du prøvd å snakke og spørre han istedenfor å anklage han hele tiden? 

 

Det virker som han er drittlei av å bli anklaga for ting han ikke har gjort, så han nå gjør det/later som han gjør det, for å ta igjen. 

Anonymous poster hash: 0d526...47c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har sagt tydelig i fra om at han ikke gidder dette opplegget ditt mer, og då oppsøker du ham for å ferske ham I noe, for så å sende stygge meldinger et par timer senere?

Hallo! Grunnen til at han ikke svarer er fordi han ikke vil ha kontakt! Og bare det du selv har sagt her at du har skrevet gjær det veldig forståelig hvorfor han ikke vil det!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var og borte på samme måte sist uke da jeg ringte på kvelden. Var litt senere, og da sa han neste dag at han hadde satt den på lydløs og at han sovnet. Han ringte meg neste dag, som om ingenting hadde skjedd og jeg trodde på han, selv om jeg hadde en rar magefølelse dagen før.

Når det nå skjer igjen, føles det rart. Hvis han prøver å komme med unnskyldninger imorgen, kan han bare glemme det! Det er noe som skurrer.

Ts

Anonymous poster hash: b95e3...530

Hva er så galt med dette? Dette er jo veldig vanlig. Tipper alle setter mobilen på lydløs når man skal sove. Han ringte deg jo opp dagen etter med en gang når han våknet!

Anonymous poster hash: 2047c...a2e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han koser seg sikkert ute med venner, siden det er St Hans. Det hender både jeg og kjæresten bruker noen timer på å svare hverandre, rett og slett fordi vi er opptatte. Mobilen ligger i vesken eller jakken. Det er ingenting å bli skuffa over og absolutt ingen grunn til å sende han stygge meldinger. Og hva var så viktig med å få tak i han? Hadde min kjære ringt i hytt og pine og kommet på døra mi pga jeg ikke svare på én melding to timer tidligere hadde jeg trodd det hadde skjedd noe alvorlig galt, som en ulykke hvor en jeg har nær hadde havnet på sykehus!

Anonymous poster hash: 2047c...a2e

Skulle gjerne tenkt på den måten, men når jeg har tatt han i tidligere løgner, opptil flere ganger, er det noe som ikke stemmer. Og når han VET at jeg har problemer med tilliten til han av GOD grunn, bør han gjøre noe for å møte meg på dette. Han gjør jo det totalt motsatte.

 

 

Ts

Anonymous poster hash: b95e3...530

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne tenkt på den måten, men når jeg har tatt han i tidligere løgner, opptil flere ganger, er det noe som ikke stemmer. Og når han VET at jeg har problemer med tilliten til han av GOD grunn, bør han gjøre noe for å møte meg på dette. Han gjør jo det totalt motsatte.

Ts

Anonymous poster hash: b95e3...530

Hvilke løgner da? Er det noe du vet han har løyet om eller er det noe du bare føler?

Anonymous poster hash: 2047c...a2e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg syns det er fryktelig dårlig gjort av deg og 1. lese personlige mld. mellom han og andre og 2. tenke på DEN negative måten som du gjør. Tenk om han bare var venn med jenta, men ikke turte si noe til deg fordi du oppfører deg så sjalu? 

 

Unnskyld meg men etter min mening er du utrolig paranoid. Har du prøvd å snakke og spørre han istedenfor å anklage han hele tiden? 

 

Det virker som han er drittlei av å bli anklaga for ting han ikke har gjort, så han nå gjør det/later som han gjør det, for å ta igjen. 

Anonymous poster hash: 0d526...47c

 

Leste du ikke hva jeg skrev? Han glemte å logge seg av maskinen, og det første som slår imot meg etter at han har dratt, er denne mld fra "venninnen" hans! Jeg gikk ikke inn for å snoke.

 

Ts

Anonymous poster hash: b95e3...530

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste du ikke hva jeg skrev? Han glemte å logge seg av maskinen, og det første som slår imot meg etter at han har dratt, er denne mld fra "venninnen" hans! Jeg gikk ikke inn for å snoke.

Ts

Anonymous poster hash: b95e3...530

Han svarte jo at han hadde kjæreste.

Anonymous poster hash: 2047c...a2e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Leste du ikke hva jeg skrev? Han glemte å logge seg av maskinen, og det første som slår imot meg etter at han har dratt, er denne mld fra "venninnen" hans! Jeg gikk ikke inn for å snoke.

 

Ts

Anonymous poster hash: b95e3...530

 

Det er vel ikke hans skyld at han får en melding!

Anonymous poster hash: 87791...1dc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er så galt med dette? Dette er jo veldig vanlig. Tipper alle setter mobilen på lydløs når man skal sove. Han ringte deg jo opp dagen etter med en gang når han våknet!

Anonymous poster hash: 2047c...a2e

Han bruker sjelden å legge seg så tidlig, vet at han sitter oppe lenge. Dessuten : hver gang vi har sett hverandre, har han ordnet ed vekking med mobilen før han legger seg, så han så sikkert mld mine i tilfelle, ,men gidder ikke svare engang...Vet godt at man alltid ikke er tilgjengelig, men det er måten han er på. Veldig på, for så og plutselig være helt utilgjengelig. 

 

Ts

Anonymous poster hash: b95e3...530

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Leste du ikke hva jeg skrev? Han glemte å logge seg av maskinen, og det første som slår imot meg etter at han har dratt, er denne mld fra "venninnen" hans! Jeg gikk ikke inn for å snoke.

 

Ts

Anonymous poster hash: b95e3...530

 

Jeg skjønner du ikke gikk inn på hans mld. med vilje, men uansett, du leste. Jeg hadde aldri klart å gjøre noe sånt. 

Anonymous poster hash: 0d526...47c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke løgner da? Er det noe du vet han har løyet om eller er det noe du bare føler?

Anonymous poster hash: 2047c...a2e

Det er ikke noe jeg bare har følt. Det er løgner som jeg ikke ønsker å legge ut her. Han glemmer ofte hva  han har sagt, kan si en ting en dag, og det motsatte neste dag. Prøver å legge skylda på meg når jeg har tatt han i løgn, sier jeg legger opp til det selv.

 

Ts

 

Anonymous poster hash: b95e3...530

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bruker sjelden å legge seg så tidlig, vet at han sitter oppe lenge. Dessuten : hver gang vi har sett hverandre, har han ordnet ed vekking med mobilen før han legger seg, så han så sikkert mld mine i tilfelle, ,men gidder ikke svare engang...Vet godt at man alltid ikke er tilgjengelig, men det er måten han er på. Veldig på, for så og plutselig være helt utilgjengelig.

Ts

Anonymous poster hash: b95e3...530

Han sa han hadde sovnet. Det hender noen ganger det skjønner du.

Anonymous poster hash: 2047c...a2e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg skjønner du ikke gikk inn på hans mld. med vilje, men uansett, du leste. Jeg hadde aldri klart å gjøre noe sånt. 

Anonymous poster hash: 0d526...47c

 

Aldri klart, når det står rett imot deg fra skjermen din? Skulle til å logge ut, men der stod det mld fra henne og lyste mot meg. Jeg ble veldig overrasket. Men nok om det. Er lenge siden nå, men de har sikkert fortsatt kontakt. Vet og at han har god kontakt med "eksen". Kanskje han ser henne ikveld, hvem vet. Stoler ingenting på denne mannen! Var veldig snar med å logge av fb sist jeg var hos han...Han skjuler åpenbart noe. Sier han venter på meg, men holder på med andre samtidig. Senser lang vei at han skjuler noe.

 

 

Ts

 

 

 

 

Anonymous poster hash: b95e3...530

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han svarte jo at han hadde kjæreste.

Anonymous poster hash: 2047c...a2e

Måten han omtalte meg på, synes jeg var å gå bak ryggen min på. Jeg måtte ikke vite om deres videre kontakt...Han pakket det inn.

 

Ts

Anonymous poster hash: b95e3...530

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe jeg bare har følt. Det er løgner som jeg ikke ønsker å legge ut her. Han glemmer ofte hva han har sagt, kan si en ting en dag, og det motsatte neste dag. Prøver å legge skylda på meg når jeg har tatt han i løgn, sier jeg legger opp til det selv.

Ts

Anonymous poster hash: b95e3...530

Du virker veldig anklagene og paranoid. Godt mulig du ikke er det, men utifra hva du skriver gjør du det. Derfor lurer jeg på om det bare er du som lager de løgnene i ditt eget hode. At du mistolker absolutt alt. Av alt du har skrevet her så forstår jeg ikke hva han har gjort galt.

Han fikk melding av en jente.

- han svarte at han har kjæreste, og hun sa dere to kan besøke henne.

Hva er galt med det?

Du ringte han på kvelden og sendte han meldinger, men han svarte ikke.

- han ringte deg opp med en gang han våknet og sa han hadde sovnet.

Hva er galt med det?

Du ringte han nå for noen timer siden han svarte ikke. Da drar du hjem til han, han er ikke hjemme. Så sender du flere sinte meldinger til han.

- her får du jo bare vente å høre i morgen, men jeg tipper han er ute med venner foran St Hans bålet.

Anonymous poster hash: 2047c...a2e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Måten han omtalte meg på, synes jeg var å gå bak ryggen min på. Jeg måtte ikke vite om deres videre kontakt...Han pakket det inn.

Ts

Anonymous poster hash: b95e3...530

Ja fordi han vet du reagerer slik du gjør. Han skrev at han hadde kjæreste og la til at du var sjalu. Det er du jo. Han sa det bare for å skåne deg og forholdet deres, var nok ikke vondt ment. Hun svarte jo med å invitere dere hjemme hos henne. Virker som hun er en venninne som vil skape en god relasjon til deg også, eller hadde hun vel aldri invitert deg på besøk.

Anonymous poster hash: 2047c...a2e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg men så GI FAEN DA!!!

Du har null tillit til fyren og reker utenfor huset hans i tide og utide for å ta han i en løgn som du har nøye konstruert i hodet ditt. Dette kommer ALDRI til å bli et sunt forhold. Det er krangling og kverulering og snoking og mistanke og dere er ikke engang sammen?

Fascinerende hvor vondt mennesker vil seg selv noen ganger.

Det beste for dere begge er tydeligvis å gå videre uten hverandre.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen skal komme med råd, hold dere til saken, ikke kom med andre tråder takk!

Ts

Anonymous poster hash: b95e3...530

Saken er jo at du lager så mange tråder om akkurat det samme. Man kan jo ikke unngå å nevne det om du ønsker oppriktige og gode råd. Du skriver jo her inne for å få hjelp.

Vet du hvorfor dere alltid går tilbake til hverandre? Når du sier han er en så stor drittsekk mot deg?

Anonymous poster hash: 2047c...a2e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sykelig sjalu og kontrollerende, du trenger hjelp.

 

Jeg blir redd av å lese det du skriver, du virker syk.



Anonymous poster hash: f0998...0c8
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...