Gå til innhold

Han skrev dette...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I et forhold kan dette være greit og forståelig, men dere er ikke sammen og har møtt hverandre få ganger. Da er det lite sjarmerende å holde på slik som du gjør.



Anonymous poster hash: 5194f...2aa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg i tråden her som har lest og forstått at fyren har gitt henne gode grunner til å være mistenksom, og som enhver oppegående person ikke hadde funnet seg i?

 

 

TS:

 

Det han sier med den meldingen er at; hvis han faktisk er utro eller lignende så er det din feil,for du drev han til det. Dette er jo selvfølgelig bullshit.

 

 

Spørsmålet mitt er egentlig; hva gjør du med denne fyren når du ikke klarer å stole på han? Du kan ikke tvinge frem tillit i et forhold,det er noe man gjør seg fortjent til. Og du kan ikke få han til å "gjøre seg fortjent" til det når han tydeligvis ikke gidder. Hele ´forholdet´ deres er ikke engang et ordentlig forhold. Dere bare vimser frem og tilbake til en av dere blir såret, igjen (les: deg).

 

 

Gjør det selv en tjeneste og dropp fyren her. 

 

 



Anonymous poster hash: abc0c...eb8
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han er lei.

Har du skrevet om denne mannen i flere tråder her før de siste årene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr at du ikke kan stole på denne mannen.

Anonymous poster hash: 15b8a...9c1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nei, men jeg har tatt han i flere løgner. En gang han glemte å logge seg av hos meg, skrev ei "venninne" at  hun savnet han. Hun skrev og at han måtte komme å besøke henne når hun hadde flyttet til ny leilighet. Da skrev han at det ville han, men at han hadde fått seg kjæreste ( meg ) og at jeg og han måtte komme sammen. Videre skrev han at jeg ikke må få vite om deres kontakt, da jeg kan bli veldig sint. Dette er flere år siden, og helt i begynnelsen, men det såret meg veldig, måten han omtalte meg på. 

Han har veldig mye kontakt med eksen, selv om hun har type. Fant nettopp ut at hun hadde vært hos han, og flere venner av han , i mnd vi ikke hadde kontakt.

En annen gang la han an på ei anna da vi var ute sammen. Jeg sa slutt umiddelbart, og han ble bare borte i lang tid, men har beklaget seg i ettertid. Og han tok kontakt med meg igjen. Kom frem at han hadde sett eksen en kveld, kort tid etter dette. Han sier at de bare er venner, at hun har type osv, men ser jo at de har god kontakt på sosiale medier osv. Han sier at han ikke er interessert i henne, men det hele gjør meg usikker. Føler kanskje at han "utleverer" forholdet mellom oss, til henne.

Jeg tok han og i å mld ei anna, som spurte om han ville finne på noe en dag. Virket flau da jeg oppdaget det. Dette er lenge siden nå, men allikevel. Så jo, han har tydeligvis god kontakt med andre damer...Det er det som gjør at jeg alltid trekker meg..

 

Og en ting til : sist jeg var der, kommenterte jeg at det så ut som han hadde fått mange mld på fb sin. Han måtte sjekke først, muten at jeg så det. Da jeg skulle låne maskinen hans, måtte han logge av fb sin med en gang...

 

 

 

Ts

Anonymous poster hash: b95e3...530

 

Herregud. Du virker i overkant kontrollerende og sjalu. 

 

En venninne skrev at hun savnet han og at han måtte komme på besøk, også svarer han tilbake at han har kjæreste og at dere da må komme sammen. Er dette noe ille da? At han nevner at du blir sint over at han har kontakt med andre jenter er jo helt riktig. Dersom du blir såret over at han omtaler deg slik er det nok deg selv du først bør ta tak i. At han KUN skal se deg og ikke omgås med andre jenter når han har møtt deg 3 ganger er fullstendig urimelig. Dette er faktisk helt sykt. 

 

Han har ikke gitt deg noen grunn til å ikke stole på han. Han må få lov til å snakke med jenter og ha et vennskapelig forhold til eksen sin - uavhengig hvor langt dere har kommet i forholdet. Når dere likevel kun har sett hverandre tre ganger er det helt sinnsykt hva du holder på med. Du skyver denne mannen unna med din egen usikkerhet. 

 

Det er nesten slik at jeg tror at dette bare er et tegn på at sommerferien har startet (med andre ord trolleinnlegg). Det er vel ingen mennesker som faktisk er slik. At du i tillegg svarer: "Du beskriver deg selv som helt viljeløs uten ansvar." Jeg er helt sjokkert. 

 

 

 

Anonymous poster hash: 4c0ec...302

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

(...)

 

Det han sier med den meldingen er at; hvis han faktisk er utro eller lignende så er det din feil,for du drev han til det. Dette er jo selvfølgelig bullshit.

 

 

(...)

 

Anonymous poster hash: abc0c...eb8

 

Det er ikke slik jeg tolket det. Jeg tolket det som at han hele tiden blir mistenkt for noe han ikke har gjort og at han er ufattelig lei av at han blir mistenkeliggjort og anklagd. Videre undrer han seg over hva forskjellen er å gjøre det hun mistenker han eller å ikke gjøre det når han uansett blir mistenkt og anklagd for det. Det er med andre ord ingen forskjell i hvordan han blir behandlet av TS.  

Anonymous poster hash: 4c0ec...302

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns jeg har lest dette før....

Anonymous poster hash: b036f...090

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi han rom? Jeg forventer at han ser meg, og KUN meg når vi holder på. Hvis det er å kvele han, og teritoriell som du nevner, så blir jeg heller alene...

Ts

Anonymous poster hash: b95e3...530

Og det er nettopp dette som gjør at han oppfører seg merkelig. Man har ikke lov å forvente noe som helst av noen, man skal få det han gir, og høste av rausheten. Man skal være raus tilbake og la rausheten gro. Det er faktisk sånn at jo mer raushet man gir i et forhold, jo mer raushet får man tilbake.

Han er et menneske, og han har lov til å prate, flørte, se på og omgås mennesker han selv vil, enten du er for det eller ikke. Du FØLER at han har kontakt med andre, du kan ikke føle det. Det er ikke kun DEG i verden, det er HAN også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får litt assosiasjoner til en svensk mann jeg chattet med for noen år siden. Selv før vi hadde møttes, ble han sjalu over at jeg skulle på byen med veninner. Tilbringe tid med veninner kunne jeg vel på dagtid også, hvorfor måtte det gjøres akkurat på en lørdagskveld? Og han kunne ikke begripe hvorfor jeg absolutt ville ut på det kjøttmarkedet der! Det var dårlig gjort å prate og danse med menn så lenge jeg ikke ville ha dem ned i buksa mi senere på kvelden, og uansett var det vel mye koseligere å bruke kvelden på ham? Han kunne ordne et svensk mobilabonnement som jeg kunne bruke når jeg var hos ham(evt på ferie i Sverige generelt), da kostet det ingenting for oss å ringe til hverandre.

 

Jeg trakk meg litt før vi skulle møtes, jeg ble litt skremt av iveren og sjalusien. Bedre ble det ikke av å få en hel masse meldinger og ubesvarte anrop i etterkant, kan man si ... Hadde han begynt å anklage meg for å ha vært utro mellom hver gang vi chattet, hadde jeg nok svart noe lignende som han fyren din. Det er ikke sikkert jeg faktisk hadde vært "utro"(vi har jo ikke møttes ansikt til ansikt engang, enda mindre inngått noe forpliktende forhold!!), men hvis jeg blir anklaget for å være det uansett, kan jeg jo like godt være det. Hvorfor ta hensyn til noen som ikke tror meg uansett?



Anonymous poster hash: 69364...d3c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars kar. Håper han løper vekk fra deg, og at du tar et godt blir på hvordan du er

Anonymous poster hash: 2d2dc...a36

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke til å stole på og ikke tilstrekkelig interessert i deg TS til å respektere deg og å slutte drive med andre damer. Vanvidd at andre her mener du driver han fra deg. DUMP HAN SÅ DET SYNGER OG FINN DEG EN DRITFIN SNILL FYR!-:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars kar. Håper han løper vekk fra deg, og at du tar et godt blir på hvordan du er

Anonymous poster hash: 2d2dc...a36

Så DU er vant med folk som knuller andre(tydelig ettersom han henger m eks), har masse hemmelig kontakt, blir pissnervøs når kjæresten nærmer seg pc?? Snakk om å være dørmatte! Vær så god.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke til å stole på og ikke tilstrekkelig interessert i deg TS til å respektere deg og å slutte drive med andre damer. Vanvidd at andre her mener du driver han fra deg. DUMP HAN SÅ DET SYNGER OG FINN DEG EN DRITFIN SNILL FYR!- :)

Nå kan jeg ikke se om ts har svart på spørsmålet om hun har hatt flere tråder her inne de siste årene. Det er noe med ordlegging og tema som gjør at jeg ser flere har vært inne på den tanken. Om det er samme, så er det mye mer historie som ligger bak enn det som er sagt i tråden.

 

Selv har jeg vært sammen med en mann som mistenkte mye og laget seg helt uforståelige ideer om hva jeg mente og gjorde. En telefonsamtale med en i familien eller en venninne kunne føre til at jeg måtte forklare meg om det samme i dagesvis, og det var krise om jeg ikke husket alt vi hadde snakket om første gangen jeg fortalte noe eller jeg ordla meg litt annerledes neste dag. Jeg endte med å bli "pissnervøs" når han skulle lese mail, meldinger eller "ha full kontroll" på hva jeg sa til andre og andre hadde sagt til meg.

 

Det endte også med at jeg løy til han etter at jeg hadde sagt lignende ting som ts fikk melding om. Etter først å ha trodd at total åpenhet ville gjøre han trygg på meg. Det ble bare verre slik jeg opplevde det.  Jeg løy ikke fordi jeg gjorde noe galt, men fordi han nesten konstant laget noe som ikke var der. Han drev meg fra seg når han egentlig ønsket det motsatte. Noen ganger blir det umulig å gi den andre bekreftelse de ønsker - fordi det aldri blir nok. Da ender man med  både å føle seg hjelpesløs og utrygg. Man vet aldri hvilken reaksjon man møter, eller hvordan ting blir tolket.

 

Anonymous poster hash: 99348...815

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske sikker på at dette er samme person som har skrevet alle de tidligere trådene. Hele historien gjentar seg til det uendelige, trådstarter har et stort tankekjør og trådene blir ofte over 20 sider lange og blir de mest leste trådene. Søkte litt rundt og den eldste tråden skrevet av henne var i 2011(!). Det var og er alltid samme problemstillingen. Hun føler og mistenkeliggjør han for å ha kontakt med andre når hun ikke er der. Pga det har de aldri blitt kjærester i løpet av disse 4årene, for hun må bli helt sikker på at han ikke har kontakt med andre først, for det føler hun på seg.

Kjære trådstarter, jeg har svart deg og gitt deg gode råd i flere av de tidligere trådene dine. Og det har veldig mange andre også gjort. Føler sympati for deg, og skulle ønske du kom deg ut av dette. Håper du kan gå litt ut av deg selv og se hvor sykt dette er. Har du god kontakt med legen din? Kanskje en venn som kan være med deg? Tror du hadde gått av å gå til terapaut for å få luftet tankene dine, få hjelp til å håndtere dette. Vil du egentlig fortsette slik i fire år til? Er det ikke nok nå?

Anonymous poster hash: 2047c...a2e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Etter at det har vært mye mistillit mellom oss, skrev jeg ei lang mld til han om hva jeg følte. Jeg følte at han har kontakt med andre når vi ikke er sammen, at han sitter og chatter, gjerne intimt,  ja kanskje t.o.m møter ei, evt flere. Dette har bygd seg opp over tid etter mye av/på kontakt mellom oss. 

 

Det gjør at jeg holder avstand til han på det intime planet. Nå har vi nettopp begynt å se hverandre igjen, ja bare sett hverandre tre ganger, etter mange mnd uten kontakt. Men så får jeg dårlig magefølelse når jeg drar hjem. Igår skrev jeg hva jeg følte.

 

Da skrev han følgende tilbake : 

 

"Se på det slik. Hvis jeg blir anklaget for noe jeg ikke har gjort. Kan jeg likesågodt gjøre det. Fordi du allikevel anklager og dømmer på forhånd"

 

Hvordan hadde du tolket dette utsagnet?

Anonymous poster hash: b95e3...530

 

 

At han er skitlei usikkerheten din og synes han kan leve uten det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er det bare jeg i tråden her som har lest og forstått at fyren har gitt henne gode grunner til å være mistenksom, og som enhver oppegående person ikke hadde funnet seg i?

 

 

TS:

 

Det han sier med den meldingen er at; hvis han faktisk er utro eller lignende så er det din feil,for du drev han til det. Dette er jo selvfølgelig bullshit.

 

 

Spørsmålet mitt er egentlig; hva gjør du med denne fyren når du ikke klarer å stole på han? Du kan ikke tvinge frem tillit i et forhold,det er noe man gjør seg fortjent til. Og du kan ikke få han til å "gjøre seg fortjent" til det når han tydeligvis ikke gidder. Hele ´forholdet´ deres er ikke engang et ordentlig forhold. Dere bare vimser frem og tilbake til en av dere blir såret, igjen (les: deg).

 

 

Gjør det selv en tjeneste og dropp fyren her. 

 

 

Anonymous poster hash: abc0c...eb8

 

Ts her : Takk for svar. Føler du har forstått det.

 

 

Oppdatering : vi møttes og har hatt det veldig bra, inntil idag. Var med han der jeg møtte venner av han jeg aldri har møtt før. Pga all mistilliten over tid, holdte jeg litt avstand fysisk da jeg var hos han. Tar tid å bygge opp tilliten. 

 

Men så skjer det igjen idag. Jeg ringer han tidlig på kvelden, men han tar den ikke. Jeg venter ei stund. Bestemmer meg for å dra til han. Jeg mld, sier at jeg er på vei til han, men ingen respons. Det er St Hansaften idag. Så skriver jeg at jeg står utenfor hos han. Han har ikke ringeklokke, så ringer han opp igjen. Men han er helt borte. Dette var siden kl 20 tida ikveld, og har ikke hørt noe. Nå er kl 23.  Jeg ble sint, og sendte han stygge gloser senere, da jeg har dårlig magefølelse. Jeg er så skuffa over han! :(

Anonymous poster hash: b95e3...530

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen skal komme med råd, hold dere til saken, ikke kom med andre tråder takk! 

 

 

 

Ts



Anonymous poster hash: b95e3...530
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var og borte på samme måte sist uke da jeg ringte på kvelden. Var litt senere, og da sa han neste dag at han hadde satt den på lydløs og at han sovnet. Han ringte meg neste dag, som om ingenting hadde skjedd og jeg trodde på han, selv om jeg hadde en rar magefølelse dagen før.

Når det nå skjer igjen, føles det rart. Hvis han prøver å komme med unnskyldninger imorgen, kan han bare glemme det! Det er noe som skurrer.

 

 

Ts



Anonymous poster hash: b95e3...530
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...