Gå til innhold

Jeg er så kåt på ei jente jeg spiller wow me


Gjest Høbøbøb

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Slowpoke

Slett kontoen din og kom deg vekk fra WoW.

Mitt aller beste tips.

Du vil takke meg om noen mnd.

Bare hyggelig!

Agreed!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send henne masse, masse gull, og epic gear.

Haha, beste kommentaren ever!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil og vite hvordan det gikk :grine:

Endret av ^littletoomuch
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortell oss hvordan det gikk da, TS! Endte du opp med å vendor'e alt gearet ditt og gi gullet ditt til random beggars i SW for så å ragequitte og slette char'en din, eller endte det lykkelig, med deg, henne, ti [Flask of Port] og senga i inn'et i Goldshire? :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir utnyttet av frøkna. Du er rett og slett for snill mot hu. Ikke gjør alt hu ber om, du sitter der og bare venter på at hu skal legge merke til deg. Gå vekk fra henne en stund, blokk henne om hu maser.

Jenter utnytter i spill de også. Hvordan jeg vet det? Jeg har sett snille gutter blitt utnyttet av jenter i WoW. Har spilt lenge, og ble kjent med en del folk som er helt vidunderlige mennesker RL, men som slet med slike frøkner på spillet. Bare vær beinhard og drit i frøkna en liten stund. Kanskje følelsene dine forsvinner, kanskje ikke, men da skjønner hu at du ikke er ei matte heller.

hahaha har gjort det selv. er jente og spiller wow. noen gutter er enkle å utnytte i wow! Så kanskje TS kan tenke på det :P Virker også som han er helt desperat. Ikke vær det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

hahahaahahahahahahahaha. ÅÅÅÅY guuuud som jeg ler av denne tråden!. Tusentakk ts, du reddet kvelden min. Håper du har fått deg dame nå <3



Anonymous poster hash: 94e16...5a6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...