Gå til innhold

Jeg er så kåt på ei jente jeg spiller wow me


Gjest Høbøbøb

Anbefalte innlegg

Type google into google, and you will break the internet.

Didn't work. :fnys:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min tur tenkte jeg og nå er hun faen sammen med en annen fyr som hun også har møtt i spillet. Virker som hun blir hot på alle utenom meg. Blir så provosert, jeg er jo kjempe snill med hnne. Likevel overser hun meg! Så provoserende! Hva i helvete gjør jeg galt liksom?

[...]

What to do? hun er så fin har så lyst på henen

1. Hun liker deg, men skjønner ikke at du liker henne. SI FRA!

2. Hun har ikke lyst på deg, men liker deg som kompis. Deal with it.

Hvis du liker henne, si fra! (Jeg liker deg, skal vi spille sammen en kveld hjemme hos meg over et glass brus/øl/vin/whisky (avhengig av alder)) Hvordan kan hun vite at du liker henne hvis du ikke forteller henne det? Kanskje hun også er sjenert og redd?

Men du må også tenke på at den du liker kanskje liker noen andre bedre. Det har jeg opplevd flere ganger. You can't guilt anyone to like you.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er nesten soulmates også hun og jeg har samme linsestyrke og vi har hund og vi ligner sånn på hverandre.

:fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg håper jo han hun er sammen med dumper henne snart. Men viss han gjør det kossen skaper jeg interesse rundt meg selv da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Høbøbøb

Ok. Nå har jeg leava arena teamet hSkal jeg rett og slett vise mindre interesse for henne nå da? Jævla komplissert jenter skal være. Vil du ikke ha dem vil de ha deg, vil du ha dem vil ikke de ha deg. Ulogisk men jaja. Hm kansje jeg skal skrive no på veggen til hu andre jenta på fb for å gjøre hu mer sjalu?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandra

Herregud. Hvordan blir hun når du ikke gjør arena med henne og sånn? Sur? Du er venn med henne så lenge du tilbyr henne ting som å gjøre arena og lignende. Slutt å gjør tjenester for henne, ikke la henne utnytte deg. Da ser du om det faktisk er noe vennskap der eller om du bare er blitt slavegutten hennes. Antageligvis er du slavegutten henens og må bare leve med det. Jeg har selv spilt wow og jeg utnyttet de guttene som ville hjelpe meg, booste meg og gi meg g. De guttene som var interessante var de som var høfflige og greie mot meg, uten å booste meg rundt og gjøre alt jeg ville hele tiden. Husker en kar som drev og fugte etter meg over alt. Samme hvilken char jeg logget kom han bort til meg. Var ganske creepy, men vi ble gode "venner" etterhvert. Så lenge han fortsatte å booste meg så klart:P Du lar deg bare utnytte gutt. Tvile på at hun ser på deg som noe mer enn en ettergiven tøffel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Hvordan blir hun når du ikke gjør arena med henne og sånn? Sur? Du er venn med henne så lenge du tilbyr henne ting som å gjøre arena og lignende. Slutt å gjør tjenester for henne, ikke la henne utnytte deg. Da ser du om det faktisk er noe vennskap der eller om du bare er blitt slavegutten hennes. Antageligvis er du slavegutten henens og må bare leve med det. Jeg har selv spilt wow og jeg utnyttet de guttene som ville hjelpe meg, booste meg og gi meg g. De guttene som var interessante var de som var høfflige og greie mot meg, uten å booste meg rundt og gjøre alt jeg ville hele tiden. Husker en kar som drev og fugte etter meg over alt. Samme hvilken char jeg logget kom han bort til meg. Var ganske creepy, men vi ble gode "venner" etterhvert. Så lenge han fortsatte å booste meg så klart:P Du lar deg bare utnytte gutt. Tvile på at hun ser på deg som noe mer enn en ettergiven tøffel.

Støtter den. Har sett en del damer i WoW som er noen kyniske og utnyttende jævler. :P

Dersom det her er tilfelle så nytter det ikke å begynne og gjøre seg utilgjengelig. Hun har sikkert mer enn nok av andre tøfler som står i kø allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hun er ikke ikke særlig interessert i deg, get over it. Hadde hun vært det hadde hun hintet deg noe. Du er nok dessverre bare matta hennes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har med din adferd kjørt deg rett inn i vennesonen. Du må forstå at du vinner ikkje noens respekt ved å gjøre alt mulig for de og spesielt ikkje ved å snakke drit om andre. Eg vedder på at det du kaller snill er suck up oppførsel. Vil du ha damen så kutter du ned på kontakten en stund, begynn å spill med noen andre folk og ta opp kontakten om 1-2 uker. Når du tar opp kontatakten igjen så må du ikkje gjøre alt hun vil. Gjør det DU vil og sett dine ønsker og følelser fremst i begynnelsen. Dette vil øke din verdi og hun vil se på deg som en person med mer verdi. Når hun begynner å vise deg skikkelig interresse og formidler følelser så kan du ta hensyn til henne. Folk som setter alt eget til side for å sucke opp til andre blir i så mange tilfeller utnyttet og brukt. Du kan selvfølgelig bare endre adferden din med engang og slutte å gjøre alt hun sier til alle tider, men eg tror det vil komme mer som et sjokk på hun og i verste fall gjøre ting enda værre. Det er ofte bedre å vente en stund slik at du kan få danne et nytt inntrykk når dere snakker sammen igjen.

Endret av Bankai L
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utnytte? Hm.. Jeg har spilt wow i flere år og har møtt mange som har lyst til å booste eller gi meg ting. Har aldri bedd om noe eller gitt de falske forhåpninger, tror de bare liker å "spandere" på jenter. Men så booster jeg vel tilbake av og til jeg og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utnytte? Hm.. Jeg har spilt wow i flere år og har møtt mange som har lyst til å booste eller gi meg ting. Har aldri bedd om noe eller gitt de falske forhåpninger, tror de bare liker å "spandere" på jenter. Men så booster jeg vel tilbake av og til jeg og da.

Det er da ikkje galt å hjelpe av og til :), det er ikkje det vi sier. Det blir noe annet når man setter alt eget tilside for å hele tiden stille opp for den andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epic tråd! ;D

Klart dere er soul mates; begge spiser pizza og bruker linser jo! Glem felles verdier, interesser og sånne bagateller..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Høbøbøb

Ok nå gjør jeg arena med en kompiss i stede og prøver å virke litt mer uinteressert. Men jeg gjore zg hc me henne tidligere i dag. Veit ikke om d var så lurt. Skal jeg rett og slett vise mindre interesse framover. Tror hu liker snille gutter som gjør ting for henne også. Veit liksom ikke va jeg skal gjøre. HJÆLP !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er du ikke en voksen mann a? Snakk med henne om det..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ikke snakk til henne på en god stund. Slett henne gjerne på fb, la henne komme krypende tilbake og skaff deg et overtak. Gjør hun ikke det var hun en lost case uansett. Slutt å oppfør deg som en ettergivende stalker. Ikke gjør det hun ber deg om alltid. Vil hun gjøre arena? Nei, du skal gjøre med kompiss. Hvis hun ville være med deg på noe, ikke gi etter hver eneste gang. Hun har ingen respekt for deg, kan godt være hun liker deg som venn, men hun ser neppe opp til deg eller ser noe mer i deg. Husk på at jenter liker å bli litt "ledet". DVS at de finner gutter som er sin egen herre mer interessante enn gutter som bare dulter etter og gjør det hun har lyst til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvis jenta har noe fornuft så hun hvor grunn du var i begynnelsen og avskrev deg der og da. Finn deg en annen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...