Gå til innhold

Noen som har tips til en bra hudkrem til under øynene?


koskenkorva

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg lurer på om noen her inne har tips til en god krem man smører under øynene? Til rynker og poser under øynene? Eller ett eller annet for trøtte øyne? :P Sett noen bruker noe slags "papir"lignende greier under øynene som de sier kvikker opp, men har ikke funnet ut hva det heter.

Setter stor pris på svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Priori Coffyberry sin øyekrem! Den er fantastisk mot mørke ringer under øynene, og med 1% coffeberry er den veldig aktiv og forebygger linjer. Hvis jeg skal noe spesielt dagen etterpå eller vil forebygge mørke ringer legger jeg et tykkere lag når jeg legger meg (tykt som et synlig lag med krem) og da har jeg ikke antydning til mørke ringer når jeg våkner :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.blush.no/p-11651-ultimate-lift-eye-gel-roll-on-15g.aspx

Jeg har vært fast bruker/helt avhengig av denne øyegelen fra Ole Henriksen i snart 3 år nå! Den er supergod, og du ser nesten posene under øynene trekke seg sammen sekundet du ruller øyegelen på. Gir veldig god fukt også, som igjen motvirker rynker. Utrolig drøy i bruk, den jeg har nå er det vel 4mnd siden jeg kjøpte, har masse igjen og den er i daglig bruk. Ofte flere ganger om dagen hvis jeg føler for en oppfriskning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.blush.no/p-11651-ultimate-lift-eye-gel-roll-on-15g.aspx

Jeg har vært fast bruker/helt avhengig av denne øyegelen fra Ole Henriksen i snart 3 år nå! Den er supergod, og du ser nesten posene under øynene trekke seg sammen sekundet du ruller øyegelen på. Gir veldig god fukt også, som igjen motvirker rynker. Utrolig drøy i bruk, den jeg har nå er det vel 4mnd siden jeg kjøpte, har masse igjen og den er i daglig bruk. Ofte flere ganger om dagen hvis jeg føler for en oppfriskning.

Blir denne for "tørr" å legge concealer over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir denne for "tørr" å legge concealer over?

Nei, den trekker seg ganske raskt inn, og huden blir veldig myk etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 42 og sverger til Clarins. Har brukt den i mange år og har så og si ingen rynker rundt øynene til tross for at jeg er hønngammel! Min mor ble rynkete tidling og min søster som er ti år yngre har mye dypere rynker enn jeg har allerede så jeg tror ikke arv er den utløsende faktoren her.



Anonymous poster hash: d9f90...495
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 42 og sverger til Clarins. Har brukt den i mange år og har så og si ingen rynker rundt øynene til tross for at jeg er hønngammel! Min mor ble rynkete tidling og min søster som er ti år yngre har mye dypere rynker enn jeg har allerede så jeg tror ikke arv er den utløsende faktoren her.

Anonymous poster hash: d9f90...495

Jeg har også brukt bl.a Clarins, og mange andre merker opp igjennom. Biotherm, Shiseido, Yves Rocher, TheBody Shop. Poenget er at jeg har brukt øyekrem morgen og kveld i sikkert 15-20 år. Har heller ingen dype rynker rundt øynene og ellers lite i ansiket. Er overbevisst om at fukt har mye og si. Men jeg har "gode" gener også da. Er 41.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Liker godt Ole Henriksen sin Ultimate Lift Eyegel. Den er i en blåaktig gelform som trekker fort inn i øyeområdet, og verken svir eller fører til nupper, som mange øyekremer gjør på meg... Selv om jeg kun påfører de på de beinete områdene rundt øyet. Gir kjempegodt med fukt. Det er hovedsakelig en nattkrem, men bruker jeg en concealer/foundation med spf kan jeg fint bruke den om dagen også.

Tror jeg ble tipset om den på KG, og bestilte en liten prøvekrukke på ebay. Kan absolutt anbefales :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Blir denne for "tørr" å legge concealer over?

Nå var ikke spørsmålet rettet mot meg, men siden jeg bruker den samme: Nei, tvert imot! Man kjenner godt med forskjell, og siden den trekker såpass fort inn trenger man ikke vente så lenge før man påfører concealer eller annen sminke. Huden blir ganske myk og gjennomfuktet, men man får ikke den klebete følelsen man fort får av litt mer næringskrike kremer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Jeg lurer på det samme! Hudpleieren sier at jeg må bruke øyekrem, og lurer på meg et produkt til 500 kr hver gang. Og alle typene jeg har forsøkt får jeg hvite nupper av. Så ender jeg med å kaste dem og å slutte å bruke øyekrem. Så er det noen som vet om en lett krem som ikke gir nupper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på det samme! Hudpleieren sier at jeg må bruke øyekrem, og lurer på meg et produkt til 500 kr hver gang. Og alle typene jeg har forsøkt får jeg hvite nupper av. Så ender jeg med å kaste dem og å slutte å bruke øyekrem. Så er det noen som vet om en lett krem som ikke gir nupper?

Den som jeg anbefalte fra Ole Henriksen lengre opp i tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Korres Wild Rose-øyekremen er min favoritt. Den første jeg har prøvd hvor jeg virkelig ser forskjell på de mørke posene under øynene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 42 og sverger til Clarins. Har brukt den i mange år og har så og si ingen rynker rundt øynene til tross for at jeg er hønngammel! Min mor ble rynkete tidling og min søster som er ti år yngre har mye dypere rynker enn jeg har allerede så jeg tror ikke arv er den utløsende faktoren her.

Anonymous poster hash: d9f90...495

Hva heter øyekremen du bruker?:)

Anonymous poster hash: 3f971...94d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...