Gå til innhold

Hvordan sminke seg eldre?


Lollipops

Anbefalte innlegg

Okei, kanskje litt merkelig ting å lure på :fnise: Men ja, det har seg sånn at jeg ser så ung ut i ansiktet. Senest forrige uke da jeg fortalte alderen min til en kollega, ble hun helt sjokkert og bare "HVA, du ser jo ut som du er 16 jo!" (rimelig ærlig dame hun der) Jeg er 20. Dette er ikke noe som plager meg veldig, men i noen sammenhenger hadde det jo vært greit å se litt mer eldre og voksen ut. Må bare nevne at jeg kler meg etter alderen min altså, det er bare ansiktet som ser så ungt ut.

Så jeg lurer på om dere har noen sminketips til meg? Jeg bruker til vanlig foundation, pudder, bronzer og mascara. Er langt ifra chubby, men jeg har ganske rundt ansikt og litt bollekinn. Kan tenke meg at det er litt av grunnen til at jeg ser så ung ut. Om noen år kommer jeg nok bare til å være glad for dette, det er jeg sikker på, men akkurat nå er jeg ikke det. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Marker øynene dine med eyeliner.
Unngå rosa lipgloss og for mye rosa farge i kinnene.
Sett opp håret.
Bruk en litt mørkere farge på leppene. Gjerne plommerød.

Jeg vet hvordan du har det. Jeg er 21 og når folk tipper alderen min, så tipper de 17. :P Veeldig irriterende.



Anonymous poster hash: 059d1...5d8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marker øynene dine med eyeliner.

Unngå rosa lipgloss og for mye rosa farge i kinnene.

Sett opp håret.

Bruk en litt mørkere farge på leppene. Gjerne plommerød.

Jeg vet hvordan du har det. Jeg er 21 og når folk tipper alderen min, så tipper de 17. :P Veeldig irriterende.

Anonymous poster hash: 059d1...5d8

Takk for tips! Bruker som oftest kun rosa på leppene, så skal definitivt prøve en mørkere farge.

Ja ikke sant. Og på polet blir jeg alltid gransket ihjel av de bak kassa. Virker som om de sliter fælt med å tro på det som står på legitimasjonen min :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...