Gå til innhold

Lakkbar, Strømmen storsenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I tidligere tråder har det vært etterlyst info ang Shellac. Jeg la Shellac på Lakkbar på Strømmen storsenter på torsdag i forrige uke. Jeg har vært der en gang før, da tok jeg minimanicure med fransk manicure. Det var en søt asiatisk jente som brukte blanco(!) for å lakke hvitt på negletuppen. Dagen etter falt det av biter og jeg så ikke ut. Jeg måtte bare gå sånn i bryllup, da det ikke var tid til å fikse det.

Uansett, jeg bestemte meg for å gi Lakkbar en sjanse til, forrige torsdag. Det ble gjort av en dame fra Litauen, som ikke kunne et ord norsk. Ikke så nøye, hvis hun kan jobben sin..som hun ikke kunne :(

Jeg la en farge som heter Romantique og jeg påpekte at det så litt ujevnt ut. Det var bulker og ujevn fargepålegging. Forarbeider ble gjort i en fei! Det siste hun sa var at det vil sitte i minst to uker. Lørdag begynte det å dukke opp luftbobler på venstre pekefinger og tommel og i løpet av søndag begynte Shellac'en å falle av. Jeg har vært forsiktig, selv om man strengt tatt ikke skal behøve det.

Jeg gikk tilbake på mandag for å klage. Da sto det en annen jente der, som heller ikke kunne et ord norsk. Hun smilte overbærende og sa at det ikke ble gitt noen garantier og at det var helt normalt at det kunne falle av i løpet av et par dager. Faktisk, så mente hun at det var neglebåndene mine sin feil! Jeg orket ikke å krangle mer, og bestemte meg for å ta det som en erfaring. 450kr fattigere og Shellac som faller av dag for dag :(

Herved er dere advart om Lakkbar på Strømmen storsenter!

Anonymous poster hash: 525bd...447

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som kan anbefale noen som er flinke med Gelish eller Shellac, forresten?

Anonymous poster hash: 525bd...447

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt meg lampe og legger slikt hjemme. Etter å ha lært meg om systemet har jeg aldri opplevd at det faller av etter 2 dager.



Anonymous poster hash: b0058...3f9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det hørtes dårlig ut! Hva med å teste IsaDora sine gellakker? De herdes i vanlig lys, så du slipper utgifter til UV-lys (og farene det er forbundet med).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...