Gå til innhold

Plutselig kviseutbrudd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! :) Jeg er ei jente på 17 år, og har hatt ganske mye problemer med akne i kinnene tidligere, og er snart ferdig med antibiotika kur jeg fikk fra hudlegen som har vært veldig velykket og har så godt som ingen kviser for tiden! I går var jeg hos tannlegen, og borret som tok litt tid og var litt styr. Timen hadde jeg midt på dagen, og jeg dro rett på skolen etterpå og da jeg kom hjem hadde jeg fått 5-6 kviser rundt hakepartiet en i tinningen, og noen rundt om kring på andre siden av ansiktet. Dette er områder jeg aldri har hatt kviser før, og kvisene er helt annerledes enn de jeg har hatt tidligere også. Jeg har aldri opplevd å få et slikt utbrudd med så mange kviser på så kort tid før. Jeg har ikke spist noe unormalt, men jeg har brukt en annen ansiktsrens og fuktighets krem de siste dagene, men de skal være stort sett rene og naturlige produkter. Kan dette ha noe med tannbehandlingen min å gjøre?


Anonymous poster hash: 1da49...f75



Anonymous poster hash: 1da49...f75
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen ganger får man utbrudd som renser opp hvis man begynner med gode

hudpleieprodukter. Men det kan også være at du ikke tåler de nye hudpleie-

produktene du har begynt med. Rene og naturlige hudpleieprodukter kan også

inneholde ting du kanskje reagerer på, mange reagerer mer på naturlige produkter

enn andre produkter også. Når det er sagt, jeg får alltid utbrudd i ansiktet hvis jeg

går på antibiotikakur, det synes alltid på huden, så det kan også være at du reagerer

på den.



Anonymous poster hash: 26480...84e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg er hos tannlegen, må jeg alltid vaske ansiktet når jeg kommer hjem. Fordi det spruter ting ut av munnhulen (uff, beklager ekkel ordlegging) som legger seg i hele ansiktet.



Anonymous poster hash: 981ed...927
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...