Gå til innhold

Gamle damer fanget i en ung kropp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om kroppen til Jennifer Lopez og Jennifer Aniston?

Anonymous poster hash: d8e6a...c07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingenting i grunnen. Det er personene som fascinerer meg mest. Jennifer Aniston hadde en tendens, la jeg merke til, på Friends, å sitte med beina litt åpne. På en måte som menn pleier sitte. Derfor tenkte jeg en stund at hun var lesbisk. Men det er hun tydeligvis ikke. Bare singel og vanskelig for å finne noen. :P



Anonymous poster hash: 635fa...512
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting i grunnen. Det er personene som fascinerer meg mest. Jennifer Aniston hadde en tendens, la jeg merke til, på Friends, å sitte med beina litt åpne. På en måte som menn pleier sitte. Derfor tenkte jeg en stund at hun var lesbisk. Men det er hun tydeligvis ikke. Bare singel og vanskelig for å finne noen. :P

Anonymous poster hash: 635fa...512

Er man lesbisk i din verden, om man sitter med beina i en naturlig hvilestilling???

Du har mye å lære. Lykke til.

Anonymous poster hash: 00586...7fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du 14 år? Hva i din verden får en kvinne på 45 til å bli gammel? Man er kanskje halveis i livet...når man er 80 år er man gammel!

De har kropper mange 20 år gamle kvinner misunner dem. Men med personlig trener, kokk, all verdens kroppsbehandlinger, fettsuginger osv så er det jo ikke noen prestasjon i mine øyne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...