Gå til innhold

Bruker du sminke på jobb?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bruker kun maskara uansett, å den er på samme om jeg er på jobb eller ikke.

Tar totalt 3 min så den kommer også på de dagene jeg har dårlig tid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare få minutter å legge mascara... Jeg bruker kanskje 20 minutter på å få det skikkelig. Sminker meg sjelden og er nærsynt, så er vel derfor jeg bruker så lang tid.



Anonymous poster hash: 9c999...3a6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sminker meg ikke. Jobber som ingeniør i et temmelig mannsdominert miljø, så ville sett tåpelig ut om jeg troppet opp på jobb med sminke. Kan ha på litt cc krem og mascara, samt nøytral lip gloss dersom jeg skal på heldags møte i blant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sminker meg ikke. Jobber som ingeniør i et temmelig mannsdominert miljø, så ville sett tåpelig ut om jeg troppet opp på jobb med sminke. Kan ha på litt cc krem og mascara, samt nøytral lip gloss dersom jeg skal på heldags møte i blant.

Det gjør jeg å men kjører på fordi!;)

Anonymous poster hash: b5a09...67b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som jobber på sykehus eller sykehjem her, som har utvidede hull i ørene? Jeg har 12 mm, det er ikke allverden men du ser at det er utvidet (det gjør ikke pasientene derimot, har jobbet ekstremt mye det siste halvåret og INGEN har lagt merke til det, til og med kolleger har ikke lagt merke til det, iallefall ikke som jeg har hørt...). Jeg bruker så klart plugger og ikke tunneler når jeg er på jobb. Nøytrale plugger, noen ganger med mønster. Sjefen har ikke bemerket det enda, men tror at om hun ba meg ta de ut hadde hun bedt meg sette de inn igjen temmelig kjapt.. Ser jo forferdelig ut uten plugg i. :P Og det er jo iallefall uhygienisk.



Anonymous poster hash: 6fad9...916
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg ser ikke ut som et udyr uten sminke så har ikke noe behov for det. Og nei, ser ikke poenget i å se "ekstra fin" ut heller.

Anonymous poster hash: b8b5d...083

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs helt på dagsformen. Jobber i et firma hvor vi får kle oss ganske casual, bortsett fra når kunder og toppledere er innom. Når jeg sminker meg så er det som regel bare litt bb-cream, lipgloss og maskara. Har ren og pen hud og markerte øyer fra før så føler ikke at jeg trenger så mye mer.



Anonymous poster hash: 1dff6...3a6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker litt sminke på jobb. Ofte blir det litt mascara, legger litt ekstra farge på øyenbrynene og kanskje litt nøytral øyenskygge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gangene jeg går usminket på jobb så ser man aaaltfor godt hvor dratt og sliten jeg egentlig er. :fnise: og det er litt rart men humøret påvirkes nesten av at man ikke har sminket seg (man føler seg jo ikke akkurat bra). Også jobber jeg i klesbutikk, og selv om sminke ikke er pålagt hos oss (som det er i mange andre butikker) så lønner det seg jo å se litt bra ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri brukt særlig med sminke i mitt til nå 29 år gamle liv, verken til jobb eller fest. Er hjelpepleier. En ytterst sjelden gang bruker jeg mascara og øyeskygge, ca en gang i året. Er naturlig vakker så sminke trenger jeg ikke for å føle meg vel :)

Anonymous poster hash: acf3d...6ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som jobber på sykehus eller sykehjem her, som har utvidede hull i ørene? Jeg har 12 mm, det er ikke allverden men du ser at det er utvidet (det gjør ikke pasientene derimot, har jobbet ekstremt mye det siste halvåret og INGEN har lagt merke til det, til og med kolleger har ikke lagt merke til det, iallefall ikke som jeg har hørt...). Jeg bruker så klart plugger og ikke tunneler når jeg er på jobb. Nøytrale plugger, noen ganger med mønster. Sjefen har ikke bemerket det enda, men tror at om hun ba meg ta de ut hadde hun bedt meg sette de inn igjen temmelig kjapt.. Ser jo forferdelig ut uten plugg i. :P Og det er jo iallefall uhygienisk.

Anonymous poster hash: 6fad9...916

Hva har du tenkt å gjøre når du blir lei av de? Sys hullene igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg jobber i hjemmesykepleien, og bruker lite sminke på jobb. Det blir ofte kun pudder, solpudder og litt rouge, og ingenting på øynene. Jeg gidder rett og slett ikke å ta meg bryet med å sminke meg mye :fnise: Har ikke et 'behov' for å føle meg 'smashing' på jobb, i en ellers så svett hverdag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tigress

Eg brukar sminke, og kan bruke det meste så lenge det ikkje ser for utstudert ut. Arbeider på kontor i eit intellektuelt miljø, og å vere for oppteken av klede og utsjånad gjer ikkje særleg kred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sminker meg som oftest, men kun mascara, men innimellom gidder jeg ikke det engang. Jobber i helsesektoren.

Jeg kommenterer ikke om noen av kollegaene mine ikke har sminket seg en dag, selv om det er tydelig. Så de ser det sikkert TS, men de har vel såpass manerer at de ikke sier noe.



Anonymous poster hash: eafb8...253
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber med barn. Bruker lett sminke til hverdags, men ikke mer enn mascara og pudder. Bruker vippeextensions så jeg trenger ikke tenke på noe sånt.
I barnehagen min får vi ikke lov å bruke joggebukser eller treningstøy, det er nok derfor jeg ikke føler meg vell uten sminke på jobb. Det setter jo et visst krav til hvordan vi skal se ut.



Anonymous poster hash: 7a976...b6a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...