Gå til innhold

Dempe semipermanent hårfarge


Photobscura

Anbefalte innlegg

Av erfaring vet jeg at det alltid er noen som vet noe om noe her inne, så jeg prøver meg.
Jeg har lyseblondt hår, og farga nettopp håret babyrosa (semipermanent hårfarge fra Stargazer), og det øverste laget ble en god del mer rosa enn resten, som ble mer pudderfarga, som jeg helst ville ha det. Har hørt anbefalt vanlig butikkjøpt flass-shampoo (typ Head and Shoulders) sammen med natron, og supervarmt vann, men da for å fjerne fargen. Hva om jeg bare vil dempe det øverste laget et par hakk? Noen fartstips å dele med en halvveis sjokkrosa stakkar?

På forhånd takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vask det med Head & Shoulders et par ganger så roer det seg nok ned. Om det ikke funker kan du knuse noen Vitamin C tabletter til pulver og blande det med Head & Shoulders - smør det på det som er sjokkrosa og la det sitte i 30-60 minutter. Dette falmer semipermanent hårfarge bedre enn noe annet.



Anonymous poster hash: c3e71...ff9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertelig takk! Jeg vasket hår og shampoonerte det to ganger i går kveld, og det hjalp også betraktelig. Om det ikke demper seg ytterligere etter neste hårvask, skal jeg ta rådene dine til etteretning. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vask det med Head & Shoulders et par ganger så roer det seg nok ned. Om det ikke funker kan du knuse noen Vitamin C tabletter til pulver og blande det med Head & Shoulders - smør det på det som er sjokkrosa og la det sitte i 30-60 minutter. Dette falmer semipermanent hårfarge bedre enn noe annet. Anonymous poster hash: c3e71...ff9

Skal man ha det i vått eller tørt hår?

Anonymous poster hash: 87a39...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man ha det i vått eller tørt hår?

Anonymous poster hash: 87a39...174

Gjør håret vått først :) Funker på all hårfarge, men aller best på semi permanent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...