Gå til innhold

Hvordan sminker du deg?


Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Synes du så frisk og naturlig ut. Sånn vil gutta ha det! Det verste som finnes er jenter med sminke man ser. Man skal se jenta først.

Tusen takk, AB! Hyggelig å høre :) Men det finnes utrolig mye stilig sminke, og de som er flinke på det får det som oftest til å være fint og lite synlig! Skulle ønske jeg kunne noen triks, i allefall til fest. Er kjedelig å være klar til fest på 15 min ved å ta på mascara, eyeliner og øyenskygge liksom. Ikke vet jeg hva jeg skal gjøre med håret heller. Får meg til å føle meg mindre feminin :gjeiper:

Men mange flotte jenter her med fin sminke! Og Hunterlady, gotta love those big brown eyes! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hunterlady, du er pen men sminker deg helt jævlig. Sminker deg ned mange hakk på skalaen.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten sminke

Med sminke

Dårlige bilder, men eneste jeg har akkurat nå.

Bruker forresten en IsaDora mascara jeg har lyst til å bytte ut (men vet ikke til hva), og en IsaDora eyeliner. Har en i sort og en i brunt. Når jeg bruker den brune går hele linja tynt over hele øyet (ikke under).

Endret av KaDust
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Hunterlady, du er pen men sminker deg helt jævlig. Sminker deg ned mange hakk på skalaen.

Hehe, jo takk. ;)

Eksen min sa at jeg var utrolig flink å sminke meg, og flere lurer på om jeg har tatt kurs i øyensminke. Men de lyver sikkert de! :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Dårlige bilder, men eneste jeg har akkurat nå.

Bruker forresten en IsaDora mascara jeg har lyst til å bytte ut (men vet ikke til hva), og en IsaDora eyeliner. Har en i sort og en i brunt. Når jeg bruker den brune går hele linja tynt over hele øyet (ikke under).

Sminker deg pent! :) Men er brynene ekte eller tatovert?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dårlige bilder, men eneste jeg har akkurat nå.

Bruker forresten en IsaDora mascara jeg har lyst til å bytte ut (men vet ikke til hva), og en IsaDora eyeliner. Har en i sort og en i brunt. Når jeg bruker den brune går hele linja tynt over hele øyet (ikke under).

Vakre KaDusten :) Du er så pen både med og uten!

Hehe, jo takk. ;)

Eksen min sa at jeg var utrolig flink å sminke meg, og flere lurer på om jeg har tatt kurs i øyensminke. Men de lyver sikkert de! :)

HL, du er kjempeflink til å sminke deg, og jeg mener absolutt du er vakker på bildene med sminke og, men du var så utrolig fin på det usminkede, du så ikke så tøff og "kul" ut der. Men vakker er du da på begge, håper du ikke tror noe annet!!! (også tror jeg du er vakker inni deg også.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjerp dere seriøst. Hl er i det minste modig nok til å sette ut bildet med og uten sminke. Jenta er pen og sminker seg pent. Sjalu kjerringer er noe av det verste som finnes.

Endret av Curlyme
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som sier HL sminker seg pent, er dere seriøse? Jeg mener, jeg synes hun er en flott jente, men hun sminker seg jo IKKE bra. Harde svarte streker med eyeliner på våtlinjen. Hard, mørk øyeskygge rundt hele øyet lagt på "måfå", hard linje med eyeliner under øyet når hun ikke har skygge på overlokket, og skikkelig edderkoppvipper fra maskaraen. Det er jo alle fjortisfellene, og den sikreste veien til å se langt mindre pen ut enn man egentlig er.

Så ... Det er jo ikke -bra-. Ikke det verste jeg har sett, men det er jo virkelig ikke -bra- lagt sminke. Kjenner jeg blir fornærmet på vegne av yrket mitt som make up-artist. :P

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Dere som sier HL sminker seg pent, er dere seriøse? Jeg mener, jeg synes hun er en flott jente, men hun sminker seg jo IKKE bra. Harde svarte streker med eyeliner på våtlinjen. Hard, mørk øyeskygge rundt hele øyet lagt på "måfå", hard linje med eyeliner under øyet når hun ikke har skygge på overlokket, og skikkelig edderkoppvipper fra maskaraen. Det er jo alle fjortisfellene, og den sikreste veien til å se langt mindre pen ut enn man egentlig er.

Så ... Det er jo ikke -bra-. Ikke det verste jeg har sett, men det er jo virkelig ikke -bra- lagt sminke. Kjenner jeg blir fornærmet på vegne av yrket mitt som make up-artist. :P

Altså, det der med kursinga innen sminke var vel en overdrivelse. Jeg har aldri sagt at jeg er like god som profesjonelle. ;)

Og det er ikke øyenskygge lagt på måfå, men jeg har ikke tid til å bruke spesielt lang tid på sminkingen i hverdagen.

Edderkoppvippene vil jeg gjerne få tips til å bli kvitt?:)

Jeg har prøvd alt. Har veldig lange vipper i utgangspunktet.

Og hard linje med eyeliner bruker jeg svært sjeldent. Bildet var mer for å vise selve vippene.

Edit: Har ikke sminket bryn på bildene, men vanligvis så er de mer markert og litt tykkere.

Endret av HunterLady
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn!

Støgge undervipper her, men la gå!

Eyeliner, øyenskygge, mascara, nude/rosa leppestift, pudder og hightlighter. Samt løsvipper. Jepp, sminkedukke jeg :Hehe:

Endret av Fnisu
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig vakker Fnisu :)

Så koselig sagt, tusen takk :)

Hehe, nå ble jeg besatt av undervippene mine på det bildet.. De ser virkelig ikke bra ut der! Men men, man feiler og lærer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

Støgge undervipper her, men la gå!

Eyeliner, øyenskygge, mascara, nude/rosa leppestift, pudder og hightlighter. Samt løsvipper. Jepp, sminkedukke jeg :Hehe:

Veldig sexy! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Har ikke sminket bryn på bildene, men vanligvis så er de mer markert og litt tykkere.

Så pen du er! Liker sminken din, jeg :)

Jeg gjør sikkert en hel masse feil når jeg sminker meg.. men jeg har det gøy, og lærer! Har vært hos makeup-artist en gang i mitt liv og aldri har jeg vasket av meg sminken så fort.. Fikk nesten helt rette øyenbryn, en menge blush og så i det hele tatt ut som jeg var omtrent ti år.. og jeg ser yngre ut enn jeg er fra før :P

Edit: Fjernet bildelink, sorry! :)

Endret av Fnisu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sminker deg pent! :) Men er brynene ekte eller tatovert?

Jeg har ikke hår. Bryna er egentlig tatovert, men de ble ikke som jeg ville ha de og hun dama visste vel ikke helt hva hun drev med så de er veldig ujevne. Derfor tegner jeg over hver dag lell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Beklager snusleppa, men jeg er så avhengig at jeg klarte ikke spytte den ut! :P

Jeg bruker forresten disse produktene:

- Foundation fra MAC

- Concealer fra Lancome

- Mascara fra Loréal og YSL (shocking).

- Kajal fra Lancome

- Øyenskygge fra Dior og Isadora.

- Lipgloss fra Loréal og leppestift fra Loréal.

- Øyenbrynsskygge fra GOSH

Vennligst ikke quote bildene! :)

Tips: prøv å gre ut øyevippene så de ikke ser ut som edderkoppbein. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Dårlige bilder, men eneste jeg har akkurat nå.

Bruker forresten en IsaDora mascara jeg har lyst til å bytte ut (men vet ikke til hva), og en IsaDora eyeliner. Har en i sort og en i brunt. Når jeg bruker den brune går hele linja tynt over hele øyet (ikke under).

Du ligner på Hermine i Hotel Cæsar på det uten sminke-bildet. :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ligner på Hermine i Hotel Cæsar på det uten sminke-bildet. :O

Er det positivt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...