Gå til innhold

Hvordan sminker du deg?


Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Takk! Du er ikke så gale selv heller. Likte særlig det siste du la ut, fargene kler deg godt og øyenskyggen framhevet virkelig den fantastiske blåfargen :)

Takk for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Postet vel ett bilde her tidligere om jeg husker riktig, ikke så mye har forandret seg siden forrige gang, lagt falske vipper til siden, og farget håret mitt helt brunt igjen. No more ombre :(

Sånn sminker jeg meg for tiden:

Uten øyeskygge:

30az8yq.jpg

Med øyenskygge:

axmfep.jpg

Duckface er kult, don't judge.

Edit: Jeg tar gjerne imot kritikk og tips til hva jeg kan gjøre bedre og hva som evt. kan passe meg. Jeg har gjort samme greia ganske lenge nå, og vil prøve noe nytt!

Endret av Swag
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enhjørning

Takk skal du ha! Lenge siden jeg har sett noen av dine kreasjoner her. Du er så dyktig med naturlig sminke, jeg føler jeg har sagt før, men kan det egentlig sies nok? :tongue:

Bare hyggelig :) hehe, takk! Jeg sminker meg veldig sjeldent for tiden og de gangene jeg gjør det så glemmer jeg å ta bilde :P

Postet vel ett bilde her tidligere om jeg husker riktig, ikke så mye har forandret seg siden forrige gang, lagt falske vipper til siden, og farget håret mitt helt brunt igjen. No more ombre :(

Sånn sminker jeg meg for tiden:

Uten øyeskygge:

Med øyenskygge:

Duckface er kult, don't judge.

Edit: Jeg tar gjerne imot kritikk og tips til hva jeg kan gjøre bedre og hva som evt. kan passe meg. Jeg har gjort samme greia ganske lenge nå, og vil prøve noe nytt!

Kjempefint! :) Har ikke noe kritikk/tips å komme med :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Postet vel ett bilde her tidligere om jeg husker riktig, ikke så mye har forandret seg siden forrige gang, lagt falske vipper til siden, og farget håret mitt helt brunt igjen. No more ombre :(

Sånn sminker jeg meg for tiden:

Uten øyeskygge:

Med øyenskygge:

Duckface er kult, don't judge.

Edit: Jeg tar gjerne imot kritikk og tips til hva jeg kan gjøre bedre og hva som evt. kan passe meg. Jeg har gjort samme greia ganske lenge nå, og vil prøve noe nytt!

Nydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nattas:

29.06.jpg

DIGGER DIGGER DIGGER at du kjører din helt egen stil! Driiitkult.. du ser bra ut!!! Likte best med lilla/hvitt hår da :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken sminkefjerner bruker du Stueloff?

Anonymous poster hash: 803a3...0a0

Jeg bruker Depend sine sminkeservietter, mest fordi de er billig og tester ikke på dyr (Jeg bruker ikke bare dyrevennlige produkter, men prøver å skjerpe meg).

DIGGER DIGGER DIGGER at du kjører din helt egen stil! Driiitkult.. du ser bra ut!!! Likte best med lilla/hvitt hår da :P

Tuuusen takk! Skal ikke se bortifra at det blir lilla/sølv/hvitt igjen en dag, likte det godt, men det var mye styr å opprettholde fargen.

Sånn ser jeg ut i dag. Tinky Winky er som alltid veldig interessert i leppestiften min :tongue:

18.08.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker Depend sine sminkeservietter, mest fordi de er billig og tester ikke på dyr (Jeg bruker ikke bare dyrevennlige produkter, men prøver å skjerpe meg).

Tuuusen takk! Skal ikke se bortifra at det blir lilla/sølv/hvitt igjen en dag, likte det godt, men det var mye styr å opprettholde fargen.

Sånn ser jeg ut i dag. Tinky Winky er som alltid veldig interessert i leppestiften min :tongue:

Kjempefin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefint! :) Har ikke noe kritikk/tips å komme med :P

Tusen takk :))

Nydelig.

Thankyou! :)

Er det noen som vet om en BRA concealer?

Jeg har mørke ringer under øynene (som vises på bildene) som jeg aldri får dekt helt. Uansett hvor mye sminke jeg knæsjer på. Nå bruker jeg en flytende concealer fra MAC som jeg faktisk liker, meeen.. har ikke den dekkevnen jeg har lyst på. Dessuten føler jeg jo mer jeg prøver å dekke, jo mer synlig blir det. Rart det der haha. Kanskje noen til og med har tips til hvordan man kan normalisere ringene under øynene?

Jeg er verdens dårligste på hudkremer, øyekremer o.l.

Nettopp kjøpt meg en dagkrem, fremskritt! Men har alltid fått så mange komplimenter på at huden min er så fin, at jeg har ikke trengt det og har derfor ikke orket å kjøpe, inntil nå som jeg innså at jeg har begynt å få tørr hud enkelte steder i ansiktet mitt. (Under øynene, ved nesen og ved kjeven på begge sider)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin.

Takker :)

Tusen takk :))

Thankyou! :)

Er det noen som vet om en BRA concealer?

Jeg har mørke ringer under øynene (som vises på bildene) som jeg aldri får dekt helt. Uansett hvor mye sminke jeg knæsjer på. Nå bruker jeg en flytende concealer fra MAC som jeg faktisk liker, meeen.. har ikke den dekkevnen jeg har lyst på. Dessuten føler jeg jo mer jeg prøver å dekke, jo mer synlig blir det. Rart det der haha. Kanskje noen til og med har tips til hvordan man kan normalisere ringene under øynene?

Jeg er verdens dårligste på hudkremer, øyekremer o.l.

Nettopp kjøpt meg en dagkrem, fremskritt! Men har alltid fått så mange komplimenter på at huden min er så fin, at jeg har ikke trengt det og har derfor ikke orket å kjøpe, inntil nå som jeg innså at jeg har begynt å få tørr hud enkelte steder i ansiktet mitt. (Under øynene, ved nesen og ved kjeven på begge sider)

Jeg vil ihvertfall anbefale at du bruker en concealer med gul eller oransje undertone, da det nøytraliserer de blå ringene. Når jeg var plaget med mørke ringer brukte jeg denne fra Make Up Store, og var veldig fornøyd med den! Du er forresten kjempeflink å sminke deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vippene mine er ikke fikset på pcen.. Jeg har vippeextensions så kanskje derfor det ser sånn ut? Eneste jeg har fikset var at jeg fikk undereyebags under det ene øyet pga lyset..

En ser veldig godt når bildene er redigert, og dine bilder er ofte redigerte. Hvorfor "skjule" seg selv på den måten, og dessuten er det ikke så stas at det dukker opp redigerte bilder på denne tråden.

Anonymous poster hash: 5c713...706

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ser veldig godt når bildene er redigert, og dine bilder er ofte redigerte. Hvorfor "skjule" seg selv på den måten, og dessuten er det ikke så stas at det dukker opp redigerte bilder på denne tråden.

Anonymous poster hash: 5c713...706

Vel, men det er kanskje ikke så stas å legge ut totalt uretusjerte bilder heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et annet festivalsminkebilde, grønn skyggelegging den her gangen.

Veldig pen og kjempefin sminke :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest earthquake

I dag var det armygrønn sotning.

Dødsfint, du er så flott :blomst: Er veldig glad i militærgrønt til øynene selv, spesielt på høsten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pen og kjempefin sminke :)

Dødsfint, du er så flott :blomst: Er veldig glad i militærgrønt til øynene selv, spesielt på høsten :)

Takk damer. Er noen formler som brukes igjen og igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...