Gå til innhold

Skryte- og motivasjonstråd, har du trent i dag?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest + Carnage +

5 plusser i dag, butt bible 1, 2 og 3 i morgen? :nigo:

Sånne greier pleier aldri være så mye utfordring :popcorn:

Imorgen er det uansett forbudt å trene.

Endret av + Carnage +
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flinke vi er, heia heia :D

Trent godt i dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*nyskjerrig* Hva er Butt Bible?

Har lagt ut butt bible videoen i treningsdagboka mi. Men det er rumpetrening av ei særdeles gal kvinne :P får ikke lagt ut film her nå, for er på telefon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens: 20 km sykling og 7 km løp. Å feire nasjonaldagen utenlands er bare ikke det samme! Gratulerer med dagen, alle sammen! :flagg:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens trening: endeløse runder sekkeløp med venninner, jeg vant ikke, men puuuuh, lårene mine! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candy Pie

Jeg har gått tur i dag:)

Laaaaaaang bakke / fjell/sti brukte ca halvannen time opp, og trekvarter ned? Litt usikker på tiden, men var noe sånt.

Ikke at det kommer til å skje, men om jeg hadde gått den ruten hver dag, ville jeg fått finere rumpe og lår da? ( skal så klart passe på kostholdet også) ? Tenker at det må vel være bra å gå i bakker ? Noen som vet hva man forbrenner av å gå i bakker forresten?:P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått tur i dag:)

Laaaaaaang bakke / fjell/sti brukte ca halvannen time opp, og trekvarter ned? Litt usikker på tiden, men var noe sånt.

Ikke at det kommer til å skje, men om jeg hadde gått den ruten hver dag, ville jeg fått finere rumpe og lår da? ( skal så klart passe på kostholdet også) ? Tenker at det må vel være bra å gå i bakker ? Noen som vet hva man forbrenner av å gå i bakker forresten?:P

Du må ikke gå hver dag, feks 3-4 ganger i uka samt et sunt kosthold hadde forbedret rumpe og lår om du hadde fått opp farten bittelitt også. Motbakke er bra for rygg, rumpe, og bein generellt. Vet ikke hva du forbrenner, men det er god trim :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candy Pie

Du må ikke gå hver dag, feks 3-4 ganger i uka samt et sunt kosthold hadde forbedret rumpe og lår om du hadde fått opp farten bittelitt også. Motbakke er bra for rygg, rumpe, og bein generellt. Vet ikke hva du forbrenner, men det er god trim :)

Takk:)

Hadde kanskje blitt litt kjedelig å gått opp dit hver dag også...

Men jeg må nesten trene hver dag for å ikke miste de gode vanene mine. Litt dumt, men.

Men det finnes mange andre steder å gå. Jeg går ut i fra at det er bare bra å gå turer hver dag? Jeg har masser av tid så er jo bere å bruke den ute i skogen enn foran pcn. Bare synd jeg ikke våkner opp med den innstillingen hver dag:P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rompe/legger/lår/mage og rask gange med jogg. total tid = 1 t 30 min.

Herlig og hard trening!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

veldig glad når jeg så denne tråden - for jeg er en tidligere sofapotet med behov for å fortelle at jeg var oppe 06.00 i dag for å jogge. Herlig å ha treningen unna før jobb!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candy Pie

Så langt har jeg bare vasket og laget mat. Kan kanskje ikke kales TRENING men, høhø

Jeg skal kanskje gå en tur etterpå. Men har ikke lyst...

Brukte 1,5 timer ca opp i går, og trekvarter ned. Vet ikke hvor langt det var, men gikk i vanlig tempo, var bare opp og ned. Kan noen sparke meg ut døra?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt har jeg bare vasket og laget mat. Kan kanskje ikke kales TRENING men, høhø

Jeg skal kanskje gå en tur etterpå. Men har ikke lyst...

Brukte 1,5 timer ca opp i går, og trekvarter ned. Vet ikke hvor langt det var, men gikk i vanlig tempo, var bare opp og ned. Kan noen sparke meg ut døra?

Du aner ikke hvor jævlig godt HELE kroppen din og HELE psyken din har av den turen, ut og hopp!!!!!!! :D

Kom igjen, ta den turen! Jeg skal ta en lignende tur selv etterpå, den ligner på den du beskriver, vi kan gå "sammen" og skrive om det her etterpå. Heia, kom igjen nå!! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Candy Pie

Du aner ikke hvor jævlig godt HELE kroppen din og HELE psyken din har av den turen, ut og hopp!!!!!!! :D

Kom igjen, ta den turen! Jeg skal ta en lignende tur selv etterpå, den ligner på den du beskriver, vi kan gå "sammen" og skrive om det her etterpå. Heia, kom igjen nå!! :D

Det er sant :) Føltes HERLIG i går. Hunden min har veldig godt av det og :) Hehe, kanskje vi snakker om samme sted :P

Får lette på ræva straks^^

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spinning i 74 minutter! Føles bra ut!

Har alltid lurt på, er det deg på bildet ditt? Det sort hvite med den halvnakne kvinnen? :)

Jeg har tråkka i terrenget i dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rydda, støvsugd og vaska leiligheten. 10 min på romaskin, 25 min jogging, 25 min på trappemaskin (intervallprogram) og 25 min styrke ca. Veldig veldig fornøyd :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...