Gå til innhold

Du som jobber på sykehjem eller tråkker mye... Favorittsko?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilke sko bruker DU? :-) Er det noen snille sjeler her som kan anbefale meg noen fantastiske sko til en travel og hektisk hverdag med mye ståing, gåing og løping? Jeg er sykepleier, og i det siste har føttene begynt å gi beskjed om at jeg har for dårlig fottøy. Føttene verker på undersiden av fotsålen og opp gjennom leggen. Travelt.



Anonymous poster hash: abf8c...233
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt sånne røde såler fra XXL. Man legger de i ovnen i 2-3 minutter, også står på de etterpå. "Sole" heter de (jepp, bare sole). Genialt. Trodde ikke det kom til å være så bra som det faktisk er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker bare joggesko :)



Anonymous poster hash: 9bd1d...875
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp ecco, litt dyrt men så verdt det (og legg forestillingen om at det er bestemorsko bak deg) :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LadyAntebellum

Jeg bruker crocs fordi de er myke og det hjelper på at jeg slipper og bli så "sliten" i beina. Men, de gir ingen støtte og er egentlig ikke så lurt. Veldig mange der jeg jobber bruker slike "rullesko" med buet undersåle slik at man bruker foten riktig. Jeg har dem selv men den måten og gå på må man liksom vennes til så jeg ender somregel opp med crocsene. Mbt masaisko heter vel de jeg har men mbt merket finnes ikke lenger. Vet at andre merker også fører masaisko. Google det så får du bilde av slike jeg mener:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Jeg har joggesko fra Nike som jeg synes funker perfekt.

http://www.usbestfreerunshoes.com/images/freerun/womens-nike-free-run--3-turquoise-grey-shoes-220.jpg