Gå til innhold

Vil nordmenn begynne å rømme landet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ironien i at folk som klager på at invadrere planlegger å bli invadrere selv er jo ganske ironisk.



Anonymous poster hash: 7eb31...600
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Mens du har vel allerede begynt å pugge arabiske gloser.

 

"Velkommen til Norge", "Forsyn dere" osv. 

Anonymous poster hash: af744...a9e

 

Det tror jeg ikke det blir noe behov for.

Problemet med dere folk er at dere sutrer for mye.

Dere ser et problem, og så setter dere dere ned og sutrer over det.

De eneste løsningene dere har er mer sutring. Eller totalt urealistiske ideer som å melde Norge ut av verden, stenge grensene hermetisk og innføre diktatur, politistat og noe som mest av alt ligner på raselovene fra 30-tallets Tyskland. For da vil alt bli mye bedre.

Eller som nå: Forlate landet. Jeg tror egentlig det ville vært en fordel om dere gjorde det, i høyest mulig antall. Men jeg er stygt redd for at dere ikke kommer til å finne noe land der dere ikke vil finne ting å sutre over.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ironien i at folk som klager på at invadrere planlegger å bli invadrere selv er jo ganske ironisk.

Ironi pleier være ganske ironisk.

Anonymous poster hash: df179...660

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ironien i at folk som klager på at invadrere planlegger å bli invadrere selv er jo ganske ironisk.

Anonymous poster hash: 7eb31...600

Planen deres er vel ikke å plyndre, snylte og ødelegge for landet de reiser til. Så blir ikke det samme.

Anonymous poster hash: e432d...84a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen deres er vel ikke å plyndre, snylte og ødelegge for landet de reiser til. Så blir ikke det samme.

Anonymous poster hash: e432d...84a

"Snylte, plyndre og ødelegge" er neppe noens plan, noensinne. Emigranters plan har alltid vært å skape seg et bedre liv et annet sted.

Derfor er det litt komisk at man planlegger å forlate Norge, som etter manges mening kan skilte med det beste livet for vanlige folk noen sinne, noe sted.

Men for all del, de skal bare dra.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen deres er vel ikke å plyndre, snylte og ødelegge for landet de reiser til. Så blir ikke det samme.

Anonymous poster hash: e432d...84a

 

Invandring er invandring

Anonymous poster hash: 7eb31...600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Så nordmenn som klager på at invandrere kommer til Norge. Vil dra til andre land

 

 

noen som ser ironien ?

 

 

Anonymous poster hash: 7eb31...600

 

Nei, det ser jeg ikke. Nordmenn som bosetter seg i andre land jobber, betaler skatt og har respekt for andre lands skikker og tradisjoner. Det er en stor forskjell.

Anonymous poster hash: 95526...a77

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nei, det ser jeg ikke. Nordmenn som bosetter seg i andre land jobber, betaler skatt og har respekt for andre lands skikker og tradisjoner. Det er en stor forskjell.

Anonymous poster hash: 95526...a77

 

Det er ikke tilfelle med de norske koloniene i land som Spania.

For ikke å snakk om Thailand.

Endret av Mann 42
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nei, det ser jeg ikke. Nordmenn som bosetter seg i andre land jobber, betaler skatt og har respekt for andre lands skikker og tradisjoner. Det er en stor forskjell.

Anonymous poster hash: 95526...a77

 

 

forsett å tro det du

Anonymous poster hash: 7eb31...600

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke tilfelle med de norske koloniene i land som Spania.

For ikke å snakk om Thailand.

 

Disse er jo lengeværende turister. De bruker egne penger i et annet land.

Anonymous poster hash: c7554...c30

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Disse er jo lengeværende turister. De bruker egne penger i et annet land.

Anonymous poster hash: c7554...c30

 

Tenker du på dem som reiser permanent til Thailand? De som vil gi de lokale prostituerte et lite stykke Norge?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du på dem som reiser permanent til Thailand? De som vil gi de lokale prostituerte et lite stykke Norge?

 

Såvidt meg bekjent får de ikke støtte fra Thailandske myndigheter. Mener du de gjør det?

Anonymous poster hash: c7554...c30

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Såvidt meg bekjent får de ikke støtte fra Thailandske myndigheter. Mener du de gjør det?

Anonymous poster hash: c7554...c30

 

Jeg tenkte mer på deres "respekt for landets tradisjoner og kultur". Den er ikke-eksisterende.

Nordmenn i utlandet er bare menn i utlandet, ikke arbeiderhelter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Snylte, plyndre og ødelegge" er neppe noens plan, noensinne. 

 

Emigrantene som kommer hit er nå særdeles godt oppdatert om gjeldende velferdsgoder og trygdeordninger. 

Anonymous poster hash: af744...a9e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte mer på deres "respekt for landets tradisjoner og kultur". Den er ikke-eksisterende.

Nordmenn i utlandet er bare menn i utlandet, ikke arbeiderhelter.

 

De er uansett lengeværende turister som myndighetene ønsker der. Og om de er kriminelle så blir de definitivt straffet knallhardt.

Anonymous poster hash: c7554...c30

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nordmenn som klager på at invandrere kommer til Norge. Vil dra til andre land

noen som ser ironien ?

Anonymous poster hash: 7eb31...600

Rømmer til land der det er minst muslimer så klart. Norge blir et muslimsk land. Endret av Mats15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rømmer til land der det er minst muslimer så klart. Norge blir et muslimsk land.

 

Mann42 og hans likesinnede tar på seg oppdragerrollen, heldigvis :) Så da går det bra.

Anonymous poster hash: d5800...a1f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke så mange europeere vil rømme fra verken Norge eller Europa, ikke alle fall ikke de første tiårene, for mange vil jo tjene på innvandringen også (veldig enkelt og lettfattelig forklart i denne YouTube videoen som jeg anbefaler alle å se):



Anonymous poster hash: 6a885...d6a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker, on 13 Oct 2015 - 10:58, said:

 

Ironien i at folk som klager på at invadrere planlegger å bli invadrere selv er jo ganske ironisk.

Anonymous poster hash: 7eb31...600

 

 

Nordmenn som flytter til andre land, planlegger mest sannsynlig å arbeide og betale skatt til det landet som de har flyttet til. De har alt det økonomiske i orden, og planlegger ikke å sitte på gaten for å tigge etter penger, eller begå kriminalitet.

 

Det samme kan ikke akkurat sies om asylsøkere og immigranter som kommer til vestlige land for å leve med store sugerør i statskassen vår.... 

Anonymous poster hash: d8453...884

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rømmer til land der det er minst muslimer så klart. Norge blir et muslimsk land.

Ja, det er klart at islam har en slik enorm apell at 10% av befolkningen uten vansker vil omvende de andre 90. Tenker dere knehøner noen sinne over nøyaktig HVOR mange muslimer som fins i dette landet?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...