Gå til innhold

Barnehage legges ned grunnet flyktninger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Barry Loudermilk sa disse ordene og dem synes jeg immigrantene burde få utdelt på sitt språk når de kommer til Norge.

 

«Jeg er på ingen måte rasist, men syns denne setningen er verdt å tenke over. Vi kommer nok dessverre aldri til å høre vår statminister være klar nok i målet (uansett om det er rød eller blå) til å si det samme som statminister Julia Gillard i Australia uttalte : Dette er vår nasjon, vårt land og vi har vår måte å leve på. Vi vil gjerne gi alle invandrere muligheten til å nyte godt av dette. Men dersom du er en invandrer som klager, bedrager og klager over vårt flagg, vår ed, vår tro eller vår måte å leve på, vil jeg på det sterkeste oppfordre deg å benytte deg av den andre rettigheten, det er retten til å forlate landet. Dersom du ikke føler deg tilpass her, så reis. Vi tvang deg ikke til å komme. Du valgte selv å være her.»



Anonymous poster hash: 6607a...ef1
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Nå skal det sies at området som dette asylmottaket/transittmottaket ligger i omårdet som Hovefestivalen har holdt til, og et fantastisk rekreasjonsområde, med fortballbane/treningsfelt for skolebarn. Og turområde der mange går tur/jogger.

 

Nå renner det flyktninger rundt overalt der, alle bygninger der er fylt opp, de spiller fotball på parkeringsplassen med alle bilene stående rundt (ikke lurt å parkere der lenger), de tar seg til rette på kunstgressbanen der idrettslagene trener, vet at et forballag med jenter på 12 år!! har flyttet treningene til en annen bane fordi de ikke orket å ha 50 mannlige 15-17 åringer siklende rundt treningene deres.....det går ikke an å be dem flytte seg fra banen fordi de ikke forstår, og de renner langs veiene på Tromøya, inn i hagene til folk og gjør sitt fornødne, stjeler epler og annet (forventer at disse "stakkars" flyktningene har vett til å oppføre seg-mat får de, alle kommer med store bæreposer fra butikkene i området)

 

Det ser ikke ut der ute nå rett og slett......

Anonymous poster hash: 3eca8...168

 

Og i tillegg skal mer bygningsmasse på Hove fylles med flyktninger i nær framtid.

Håper det ikke blir langvarig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Barry Loudermilk sa disse ordene og dem synes jeg immigrantene burde få utdelt på sitt språk når de kommer til Norge.

 

«Jeg er på ingen måte rasist, men syns denne setningen er verdt å tenke over. Vi kommer nok dessverre aldri til å høre vår statminister være klar nok i målet (uansett om det er rød eller blå) til å si det samme som statminister Julia Gillard i Australia uttalte : Dette er vår nasjon, vårt land og vi har vår måte å leve på. Vi vil gjerne gi alle invandrere muligheten til å nyte godt av dette. Men dersom du er en invandrer som klager, bedrager og klager over vårt flagg, vår ed, vår tro eller vår måte å leve på, vil jeg på det sterkeste oppfordre deg å benytte deg av den andre rettigheten, det er retten til å forlate landet. Dersom du ikke føler deg tilpass her, så reis. Vi tvang deg ikke til å komme. Du valgte selv å være her.»

Anonymous poster hash: 6607a...ef1

 

 

Hadde vært mye bedre uten den "Jeg er på ingen måte rasist" på starten der fordi det ikke har noe som helst med rasisme å gjøre på noen som helst måte, nesten uavhengig av hvor vidt mange innvandringsforksjempere mener at begrepet er.

Anonymous poster hash: ee431...b7a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så foreldrene velger å ta barna ut av barnehagen og plassere dem i andre barnehager, og det er flyktningenes feil?

 

 

Ja det er det. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er urovekkende at lederen ved mottaket ikke finner det bekymringsfullt i det hele tatt om flyktninger "forviller seg innenfor barnehagens gjerde" - nettopp barnehagens gjerde! Her er det ikke tanke på barna, verken deres sikkerhet eller trygghetsfølelse. I enhver barnehage tillates ikke utenforstående mennesker å "forville" seg innenfor barnehagens område. Som om de ansatte heller ikke har nok med å passe på barna, de skal nå også "passe på" flyktninger. Forstå det den som kan!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Nå skal det sies at området som dette asylmottaket/transittmottaket ligger i omårdet som Hovefestivalen har holdt til, og et fantastisk rekreasjonsområde, med fortballbane/treningsfelt for skolebarn. Og turområde der mange går tur/jogger.

 

Nå renner det flyktninger rundt overalt der, alle bygninger der er fylt opp, de spiller fotball på parkeringsplassen med alle bilene stående rundt (ikke lurt å parkere der lenger), de tar seg til rette på kunstgressbanen der idrettslagene trener, vet at et forballag med jenter på 12 år!! har flyttet treningene til en annen bane fordi de ikke orket å ha 50 mannlige 15-17 åringer siklende rundt treningene deres.....det går ikke an å be dem flytte seg fra banen fordi de ikke forstår, og de renner langs veiene på Tromøya, inn i hagene til folk og gjør sitt fornødne, stjeler epler og annet (forventer at disse "stakkars" flyktningene har vett til å oppføre seg-mat får de, alle kommer med store bæreposer fra butikkene i området)

 

Det ser ikke ut der ute nå rett og slett......

Anonymous poster hash: 3eca8...168

 

 

 

Så trist! Men nordmenn og alle som allerede bor her etter vestlige verdier bør raskest mulig integrere seg i den nye Norge. Og bli vant til det du beskriver ... Det som skjer der er å be om trøbbel for lokalbefolkningen. Ikke rart ingen vil ha mottak nær seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Barry Loudermilk sa disse ordene og dem synes jeg immigrantene burde få utdelt på sitt språk når de kommer til Norge.

 

«Jeg er på ingen måte rasist, men syns denne setningen er verdt å tenke over. Vi kommer nok dessverre aldri til å høre vår statminister være klar nok i målet (uansett om det er rød eller blå) til å si det samme som statminister Julia Gillard i Australia uttalte : Dette er vår nasjon, vårt land og vi har vår måte å leve på. Vi vil gjerne gi alle invandrere muligheten til å nyte godt av dette. Men dersom du er en invandrer som klager, bedrager og klager over vårt flagg, vår ed, vår tro eller vår måte å leve på, vil jeg på det sterkeste oppfordre deg å benytte deg av den andre rettigheten, det er retten til å forlate landet. Dersom du ikke føler deg tilpass her, så reis. Vi tvang deg ikke til å komme. Du valgte selv å være her.»

Anonymous poster hash: 6607a...ef1

 

 

 

Derfor er Australia det rette stedet å være når ting går til h..te her.  :Nikke:  Et land med fornuften i behold.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Derfor er Australia det rette stedet å være når ting går til h..te her.  :Nikke:  Et land med fornuften i behold.

Men for faen da jeg hater edderkopper!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor er Australia det rette stedet å være når ting går til h..te her.  :Nikke:  Et land med fornuften i behold.

Har mange en gang lurt på om Australia egentlig ville hatt oss? Vi er "samme folk" men samtidig utlendinger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hadde vært mye bedre uten den "Jeg er på ingen måte rasist" på starten der fordi det ikke har noe som helst med rasisme å gjøre på noen som helst måte, nesten uavhengig av hvor vidt mange innvandringsforksjempere mener at begrepet er.

Anonymous poster hash: ee431...b7a

 

Enig.

Anonymous poster hash: 6607a...ef1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er urovekkende at lederen ved mottaket ikke finner det bekymringsfullt i det hele tatt om flyktninger "forviller seg innenfor barnehagens gjerde" - nettopp barnehagens gjerde! Her er det ikke tanke på barna, verken deres sikkerhet eller trygghetsfølelse. I enhver barnehage tillates ikke utenforstående mennesker å "forville" seg innenfor barnehagens område. Som om de ansatte heller ikke har nok med å passe på barna, de skal nå også "passe på" flyktninger. Forstå det den som kan!

Dette reagerte jeg også på, bagatelliserer problemene og undervurderer leder og foreldres evne til å skape trygghet for barna. Det var veldig trist å lese at barn har så liten verdi i Arendal. 

Anonymous poster hash: 6607a...ef1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt utrolig at vi lar slikt skje i eget land. Her ofrer vi våre egne barn til fordel for asylsøkere som sloss så blodet renner utenfor en barnehage. Hvor er motstanden i dette land? Ja det er enkelte steder i Norge hvor man nå reagerer og utfører nødvendige handlinger for å vise at disse flyktninger og asylsøkere ikke er velkomne. Jeg håper vi ser flere og sterke aksjoner mot innvandre, dessverre nytter det ikke og prate med politikerne.

 

Helt sprøtt.

 

Og for å legitimere misnøyen mot dette opptrinnet så måtte de liksom slenge på et "jeg er ikke rasist, men..".

 

Det er bare å sette ned foten og si at det faen ikke er greit å ha fremmede folk inne i barnehagen og folk som sloss så blodet renner like utenfor. Noen må ta ansvar!

Anonymous poster hash: a1dda...4fb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så foreldrene velger å ta barna ut av barnehagen og plassere dem i andre barnehager, og det er flyktningenes feil?

 

Hvem sin feil er det at de svirrer uvedkomment inne på barnehageområdet? Gjelder ikke vanlig kutyme for dem?

 

Stiller bare et spørsmål.

Overskriften skulle kanskje vært noe i retning av at "Barnehage stenges pga foreldres redsel for flyktninger." Etter min mening, altså, og om man skal dømme etter innholdet i artikkelen.

 

Ahh.. den irrasjonelle frykten. Jaja.. det er ikke noe å være redd for at fremmede mennesker med krigstraumer vandrer sammen med sine barn på barnehagens område eller at de slår hverandre til blods rett utenfor. Helt normalt..

 

Hvem skulle tatt ansvaret mener du dersom noen, gud forby, hadde angrepet et barnehagebarn?

Anonymous poster hash: a1dda...4fb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem sin feil er det at de svirrer uvedkomment inne på barnehageområdet? Gjelder ikke vanlig kutyme for dem?

Ahh.. den irrasjonelle frykten. Jaja.. det er ikke noe å være redd for at fremmede mennesker med krigstraumer vandrer sammen med sine barn på barnehagens område eller at de slår hverandre til blods rett utenfor. Helt normalt..

Hvem skulle tatt ansvaret mener du dersom noen, gud forby, hadde angrepet et barnehagebarn?

Anonymous poster hash: a1dda...4fb

Det blir jo nevnt (skrytt) i artikkelen at kommunen tjener mye penger på dette, som et slags plaster på såret liksom. Så siden de setter økononi over barnas sikkerhet er det selvsagt de som har organisert dette som ansvaret ligger på.

Anonymous poster hash: bb8ce...156

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De som har jobbet for masseinnvandring bør stilles til ansvar for det når vi kommer så langt.

Anonymous poster hash: 8399d...676

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som har jobbet for masseinnvandring bør stilles til ansvar for det når vi kommer så langt.

Anonymous poster hash: 8399d...676

 

 

Men det vet du jo ikke kommer til å skje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for faen da jeg hater edderkopper!!!

Unnskyld men nå lo jeg :).

Men hva med å sette høne og rev i samme bur som vi gjør i Norge nå? Mens vi er inne i den zoologiske terminologien :D

Anonymous poster hash: 6607a...ef1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...