Gå til innhold

Barnehage legges ned grunnet flyktninger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

http://touch.agderposten.no/nyheter/barnehage-ved-mottak-stenges-umiddelbart-1.1459660?ref=0xa00f962139b7a56c5afb2ea278de96dbeb08d54934ea986e7a8759ecba3f17fc

-På vei inn til et hasteinnkalt foreldremøte fredag, ble flere foreldre vitne til det de hevder var en blodig slåsskamp på utsiden.

-Han sier han selv opplevde at flere flyktninger bare dukket opp i barnehagen, noe som var med på å forsterke usikkerheten til foreldrene og personalet.

Det ble også nevt at det er ok å flytte barna til fordel for flyktninger siden de er færre enn flyktningene, ingen overraskelse over at flyktninger blir prioritert over norske barns trygghet.

Anonymous poster hash: bb8ce...156

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

http://touch.agderposten.no/nyheter/barnehage-ved-mottak-stenges-umiddelbart-1.1459660?ref=0xa00f962139b7a56c5afb2ea278de96dbeb08d54934ea986e7a8759ecba3f17fc

-På vei inn til et hasteinnkalt foreldremøte fredag, ble flere foreldre vitne til det de hevder var en blodig slåsskamp på utsiden.

-Han sier han selv opplevde at flere flyktninger bare dukket opp i barnehagen, noe som var med på å forsterke usikkerheten til foreldrene og personalet.

Det ble også nevt at det er ok å flytte barna til fordel for flyktninger siden de er færre enn flyktningene, ingen overraskelse over at flyktninger blir prioritert over norske barns trygghet.

Anonymous poster hash: bb8ce...156

 

Merket meg at de følte for å måtte unnskylde seg med "at det ikke handler om rasisme", som om det ikke er nok i seg selv å være skeptisk til å ha mange fremmede rundt barnet sitt.

Anonymous poster hash: a1dda...4fb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt utrolig at vi lar slikt skje i eget land. Her ofrer vi våre egne barn til fordel for asylsøkere som sloss så blodet renner utenfor en barnehage. Hvor er motstanden i dette land? Ja det er enkelte steder i Norge hvor man nå reagerer og utfører nødvendige handlinger for å vise at disse flyktninger og asylsøkere ikke er velkomne. Jeg håper vi ser flere og sterke aksjoner mot innvandre, dessverre nytter det ikke og prate med politikerne.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist utvikling... 

En utvikling vi selv har valgt. Problemet er at de fleste nissene i dette land ikke forstår konsekvensene.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En utvikling vi selv har valgt. Problemet er at de fleste nissene i dette land ikke forstår konsekvensene.

 

JEG har da ikke valgt denne utviklingen, kjæresten min har heller ikke valgt dette. Det er noe som blir tredd nedover hodene våre, og jeg hater det. Jeg kan ikke beskrive hvor hjelpesløs jeg føler meg av og til...

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JEG har da ikke valgt denne utviklingen, kjæresten min har heller ikke valgt dette. Det er noe som blir tredd nedover hodene våre, og jeg hater det. Jeg kan ikke beskrive hvor hjelpesløs jeg føler meg av og til...

Slapp av, det blir verre. Jo det Norske folk har valgt dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så foreldrene velger å ta barna ut av barnehagen og plassere dem i andre barnehager, og det er flyktningenes feil?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så foreldrene velger å ta barna ut av barnehagen og plassere dem i andre barnehager, og det er flyktningenes feil?

 

Ville du hatt dine barn/onkelbarn/venners barn i en barnehage hvor slike ting skjer?

 

Didn't think so.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så foreldrene velger å ta barna ut av barnehagen og plassere dem i andre barnehager, og det er flyktningenes feil?

Hvem har sagt det flyktningens feil? 

 

Det at "flykningene" ikke er blitt bedre venner av å komme til Norge, og tar seg en slosskamp i ny og ne, må man jo regne med. Den slags burde barna bare vennes til med så fort som mulig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på hva man hører om hendelser fra Tyskland og Sverige, så ville ikke jeg heller hatt min lille datter i den barnehagen. Det er da pokker ikke normalt å bare strene inn i en barnehage. Ingen gjør det. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så foreldrene velger å ta barna ut av barnehagen og plassere dem i andre barnehager, og det er flyktningenes feil?

 

Selvfølgelig! Det får da være måte på å tildele folk en offerrolle. Flyktningene har ansvar for å oppføre seg som siviliserte mennesker når de kommer hit. Klarer de ikke det, så er det deres feil.

 

Enhver oppegående person skjønner at man ikke kommer busende inn i en barnehage, uten å ha noe der å gjøre. Man legger kjapt sammen to og to, om det så skulle være at man aldri har sett en barnehage før.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så foreldrene velger å ta barna ut av barnehagen og plassere dem i andre barnehager, og det er flyktningenes feil?

 

For en vinkling. Du er villig til å ofre alt, ikke sant? :)

Anonymous poster hash: db079...ac0

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

For en vinkling. Du er villig til å ofre alt, ikke sant? :)

Anonymous poster hash: db079...ac0

 

Stiller bare et spørsmål.

Overskriften skulle kanskje vært noe i retning av at "Barnehage stenges pga foreldres redsel for flyktninger." Etter min mening, altså, og om man skal dømme etter innholdet i artikkelen.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt forferdelig!

 

Migrantene bør fjernes derfra umiddelbart slik at barna får være i fred og i trygge omgivelser i barnehagen sin. Hva er det som skjer i Norge? Har norske politikere gitt opp landet, de eldre og barna som er landets fremtid? For noe jævlig holdning mot de mest sårbare i samfunnet vårt!  

 

Usmakelig at enkelte i tråden vrir saken og skylder på foreldrene.  :kvalm:

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiller bare et spørsmål.

Overskriften skulle kanskje vært noe i retning av at "Barnehage stenges pga foreldres redsel for flyktninger." Etter min mening, altså, og om man skal dømme etter innholdet i artikkelen.

 

 

Da rant det over både for dem og ledelsen ved den kommunale barnehagen, og det ble besluttet å stenge barnehagen og fordele barna i enhetens to andre avdelinger på Tromøy.

 

Også kommunen innrømmer at det burde vært handlet annerledes på forhånd av etableringen. Og du skylder på foreldrene?

Endret av Drizzt
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stiller bare et spørsmål.

Overskriften skulle kanskje vært noe i retning av at "Barnehage stenges pga foreldres redsel for flyktninger." Etter min mening, altså, og om man skal dømme etter innholdet i artikkelen.

 

Ja, fordi det er jo selvsagt ikke legitimit å ønske at ukjente, voksne menn driver å sloss ved og i barnehagen?

Anonymous poster hash: 0a458...ef2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal det sies at området som dette asylmottaket/transittmottaket ligger i omårdet som Hovefestivalen har holdt til, og et fantastisk rekreasjonsområde, med fortballbane/treningsfelt for skolebarn. Og turområde der mange går tur/jogger.

 

Nå renner det flyktninger rundt overalt der, alle bygninger der er fylt opp, de spiller fotball på parkeringsplassen med alle bilene stående rundt (ikke lurt å parkere der lenger), de tar seg til rette på kunstgressbanen der idrettslagene trener, vet at et forballag med jenter på 12 år!! har flyttet treningene til en annen bane fordi de ikke orket å ha 50 mannlige 15-17 åringer siklende rundt treningene deres.....det går ikke an å be dem flytte seg fra banen fordi de ikke forstår, og de renner langs veiene på Tromøya, inn i hagene til folk og gjør sitt fornødne, stjeler epler og annet (forventer at disse "stakkars" flyktningene har vett til å oppføre seg-mat får de, alle kommer med store bæreposer fra butikkene i området)

 

Det ser ikke ut der ute nå rett og slett......



Anonymous poster hash: 3eca8...168
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nå skal det sies at området som dette asylmottaket/transittmottaket ligger i omårdet som Hovefestivalen har holdt til, og et fantastisk rekreasjonsområde, med fortballbane/treningsfelt for skolebarn. Og turområde der mange går tur/jogger.

 

Nå renner det flyktninger rundt overalt der, alle bygninger der er fylt opp, de spiller fotball på parkeringsplassen med alle bilene stående rundt (ikke lurt å parkere der lenger), de tar seg til rette på kunstgressbanen der idrettslagene trener, vet at et forballag med jenter på 12 år!! har flyttet treningene til en annen bane fordi de ikke orket å ha 50 mannlige 15-17 åringer siklende rundt treningene deres.....det går ikke an å be dem flytte seg fra banen fordi de ikke forstår, og de renner langs veiene på Tromøya, inn i hagene til folk og gjør sitt fornødne, stjeler epler og annet (forventer at disse "stakkars" flyktningene har vett til å oppføre seg-mat får de, alle kommer med store bæreposer fra butikkene i området)

 

Det ser ikke ut der ute nå rett og slett......

Anonymous poster hash: 3eca8...168

 

Så trist. Ingen respekt for annen manns eiendom! Er det ingen som kan sende et brev til ledelsen ved mottaket? Litt om takt og tone. Vi kan forvente et immigrantene tilpasser seg våre regler, det er det beste for dem også, ellers føler jo folk bare avsky for dem. Det burde være soleklart at du tilpasser deg landets regler som gjest. Det er universelle regler-de gjelder overalt, ikke minst i muslimske land.

Anonymous poster hash: 6607a...ef1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...