Gå til innhold

Flere som begynner å gi opp selve landet Norge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva med de som ikke har støttet denne politikken? Eller de som enda ikke er voksen? 

 

Kjipt, men ikke noe å gjøre med. Det er for sent å gjøre noe. Norge kommer til å brenne, det er bare et spørsmål om når.

Anonymous poster hash: ddcae...342

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du stemmer SV som er det største drittpartiet av denne grunnen er du en stor taper. La heller være å stemme.

Anonymous poster hash: 85ecb...f96

 

Jeg vet det er det største drittpartiet, det er jo hele poenget. Stemmer man SV forsvinner Norge raskere. Norge vil forsvinne uansett, det er som sagt for sent. Like greit å få det overstått så raskt som mulig. 

Anonymous poster hash: ddcae...342

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det er det største drittpartiet, det er jo hele poenget. Stemmer man SV forsvinner Norge raskere. Norge vil forsvinne uansett, det er som sagt for sent. Like greit å få det overstått så raskt som mulig.

Anonymous poster hash: ddcae...342

Ja, takk det setter jeg og familien pris på du. Håper du er den eneste som har den holdningen.

Anonymous poster hash: 85ecb...f96

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg vet det er det største drittpartiet, det er jo hele poenget. Stemmer man SV forsvinner Norge raskere. Norge vil forsvinne uansett, det er som sagt for sent. Like greit å få det overstått så raskt som mulig. 

Anonymous poster hash: ddcae...342

 

 

Hva er det som gjør at du velger å stemme SV? Hva har du opplevd?

Det gjør noe med et menneske å bli demonisert for helt grunnleggende behov, som f. eks. tilhørighet og vern av egen kultur.

Anonymous poster hash: b3e79...5af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva er det som gjør at du velger å stemme SV? Hva har du opplevd?

Det gjør noe med et menneske å bli demonisert for helt grunnleggende behov, som f. eks. tilhørighet og vern av egen kultur.

Anonymous poster hash: b3e79...5af

 

 

Har opplevd å se Norge bli ødelagt. Og at alle som har advart har blitt latterliggjort. Jeg håper det skjer raskt slik at alle som har støttet denne politikken selv får merke konsekvensene av den.

Norge slik vi husker det vil snart være historie. 

Anonymous poster hash: ddcae...342

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torgallmenningen er et trist syn etter kl. 9... Narkomane, rotløse ungdommer og eldre, triste.

Hva med dem?

Anonymous poster hash: b3e79...5af

Det er nettopp det jeg mener... Vi burde begynne å hjelpe dem som allerede er her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke imot innvandring,men jeg ser at den måten vi driver på nå ikke er rett.

Mange kommer hit fordi de vet at de får alt opp i hendene,og det blir ikke stilt krav til dem. Jeg mener at hvis man kommer hit så skal man lære seg norsk,man skal ha respekt for våre verdier og man skal få seg jobb.

 

Det er jo ikke rasistisk å mene at de som kommer hit skal integreres inn i samfunnet,og ikke tro at de bare skal komme hit for å motta og fortatt tro at de lever i et muslimsk land. Ja,for de blir kræsj når muslimer kommer hit og ikke respekterer vår måte å leve på.

 

Selvsagt er ikke alle sånn,men systemet er nok dessverre litt for godtroende til tider slik at man kan utnytte det om man vil.

 

Jeg er forresten ikke noen Frp-velger,men jeg er fortsatt kritisk til innvandringen. Det er jo endel vi burde prioritere å ordne opp i her hjemme. Og jo flere som kommer,jo større tror jeg at problemet vil bli.



Anonymous poster hash: 4e895...f98
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke imot innvandring,men jeg ser at den måten vi driver på nå ikke er rett.

Mange kommer hit fordi de vet at de får alt opp i hendene,og det blir ikke stilt krav til dem. Jeg mener at hvis man kommer hit så skal man lære seg norsk,man skal ha respekt for våre verdier og man skal få seg jobb.

Det er jo ikke rasistisk å mene at de som kommer hit skal integreres inn i samfunnet,og ikke tro at de bare skal komme hit for å motta og fortatt tro at de lever i et muslimsk land. Ja,for de blir kræsj når muslimer kommer hit og ikke respekterer vår måte å leve på.

Selvsagt er ikke alle sånn,men systemet er nok dessverre litt for godtroende til tider slik at man kan utnytte det om man vil.

Jeg er forresten ikke noen Frp-velger,men jeg er fortsatt kritisk til innvandringen. Det er jo endel vi burde prioritere å ordne opp i her hjemme. Og jo flere som kommer,jo større tror jeg at problemet vil bli.

Anonymous poster hash: 4e895...f98

Om du stemmer noe annet enn FrP kan du egentlig ikke klage. Enda verre er det med de som stemmer AP som klager, det er rett og slett provoserende å høre på.

Anonymous poster hash: 85ecb...f96

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du stemmer noe annet enn FrP kan du egentlig ikke klage. Enda verre er det med de som stemmer AP som klager, det er rett og slett provoserende å høre på.

Anonymous poster hash: 85ecb...f96

Ok,dette er grunnen til at jeg vanligvis ikke kommenterer på aktuelle saker. Går jo ikke an å diskutere.

Anonymous poster hash: 4e895...f98

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja, kampen er over. Det er bare å gratulere - på bare 50 år har venstresida klart å ødelegge Norge fullstendig, slik at det ikke engang fins håp om at nordmenn og norsk kultur vil overleve. Skolen er ødelagt, oljen er snart borte, arbeidsmoralen er ødelagt - våre "etterkommere" (dvs. hovedsakelig innvandrere) kommer til å leve i den ytterste fattigdom. Samma for meg, jeg skal allikevel dø om noen få år, før blodbadet kommer. Lykke til, dere yngre, én ting kan dere være sikre på: dere får som fortjent.

Anonymous poster hash: b168c...40b

 

Vi får som fortjent? Vi har ikke stemmerett, det er dere eldre mennesker som har skyld i dette. Dere har stemt frem innvandrerelskende partier, mens vi må ta konsekvensene av det. 

Anonymous poster hash: 91220...d53

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The Lost Dreamer

Helt ærlig så tenker jeg det er like greit om Norge blir et muslimsk land når nordmenn tenker at det er like greit å gi opp før de har begynt. 

 

Det morsomme er når en person sier: ''flyktninger burde kjempe for landet sitt'' og plutselig litt senere sier ''Blir Norge en muslimsk stat så drar jeg herfra'' eller ''Har mistet håpet for Norge''

 

Dette er landet vårt. Vi kan ikke gi opp helt uten videre, uten at noe i det hele tatt har skjedd. Forfedrene har brukt kjempeland tid på å få Norge til å bli et eget, fritt land. Vi kan da ikke bare la all den harde jobbinga demmes gå til grunne helt uten videre? 

 

Vi er ''redde'' alle sammen, for hva som kan skje, men vi må ha troa på at menneskene som kommer er takknemlige for vår hjelp og vil bo som alle oss andre her. Vi må hjelpe dem med å forstå hvordan Norge er som land, og lære dem normer og regler, ikke flykte fra de. 

 

Klart, ting blir nok annerledes, og vanskeligere, men jeg har troa for Norge er et flott land, og jeg har håp at det vil fortesette :)

Endret av The Lost Dreamer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får som fortjent? Vi har ikke stemmerett, det er dere eldre mennesker som har skyld i dette. Dere har stemt frem innvandrerelskende partier, mens vi må ta konsekvensene av det. 

Du har igrunnen rett i det. Men jeg uttrykte meg slik fordi de unge faktisk er enda mer innvandrervennlige enn de eldre.

Anonymous poster hash: b168c...40b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vi får som fortjent? Vi har ikke stemmerett, det er dere eldre mennesker som har skyld i dette. Dere har stemt frem innvandrerelskende partier, mens vi må ta konsekvensene av det. 

Anonymous poster hash: 91220...d53

 

 

Nei, du har rett i det. Det er 68'erne som har ødelagt Norge. Jeg var ikke 68er (jeg var gammel allerede i 1968), men jeg husker jeg tenkte at disse folkene prøver å ødelegge Norge. Og nå har 68erne klart å ødelegge Norge. Det tok bare litt lenger tid en de hadde tenkt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg er i ferd med å gi opp Norge. Et land fullt av idioter som tror de er verdt mer enn andre mennesker, og som ikke ønsker å hjelp andre i nød.

Bare fordi du er født i Norge betyr ikke det at du har mer rett på et verdig liv enn andre.

Dere som er mot innvandring, i mot å hjelpe mennesker. SKAM DERE.

Anonymous poster hash: 8f296...cac

Tenk at det finnes slike idioter som deg. Det er det som er så utrolig.

Enda hvor mange beviser og fakta dere får på at det går til helvete så er det bare rør og føleri dere kommer med. Eier dere ikke et fnugg av sunn fornuft i hele kroppen?

Anonymous poster hash: d7710...ba8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok,dette er grunnen til at jeg vanligvis ikke kommenterer på aktuelle saker. Går jo ikke an å diskutere.

Anonymous poster hash: 4e895...f98

FrP er det eneste partiet som har en akseptabel løsning på det største problemet Norge har. Når huset brenner diskuterer man hvilke farge man skal ha på tapetet.

Alle som ikke stemmer FrP har ingen adgang til å klage. Stem FrP, det er det eneste fornuftige valget.

Anonymous poster hash: d7710...ba8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrP er det eneste partiet som har en akseptabel løsning på det største problemet Norge har. Når huset brenner diskuterer man hvilke farge man skal ha på tapetet.

Alle som ikke stemmer FrP har ingen adgang til å klage. Stem FrP, det er det eneste fornuftige valget.

Anonymous poster hash: d7710...ba8

Når huset brenner diskuterer man IKKE hvilken farge man skal ha på tapetet, skulle det stå.

Anonymous poster hash: d7710...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi er ''redde'' alle sammen, for hva som kan skje, men vi må ha troa på at menneskene som kommer er takknemlige for vår hjelp og vil bo som alle oss andre her.

 

 

Akkurat som den somaliske gjengen på 200-300 personer som marsjerte i Oslos dager sist uke, for å vise sin avsky mot vårt heroiske og gode politi som reddet et barn fra kniven på Grønland?

Anonymous poster hash: e11af...514

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat som den somaliske gjengen på 200-300 personer som marsjerte i Oslos dager sist uke, for å vise sin avsky mot vårt heroiske og gode politi som reddet et barn fra kniven på Grønland?

Anonymous poster hash: e11af...514

Eller "flyktninger" som egentlig har bodd trygt i årevis i Russland.

Anonymous poster hash: 85ecb...f96

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvordan noen kan dra fra sitt land når det er i krise. Det at vi tar de imot er helt vannvittig. Hvis det ikke stanses snart så flytter jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvordan noen kan dra fra sitt land når det er i krise. Det at vi tar de imot er helt vannvittig. Hvis det ikke stanses snart så flytter jeg.

Så du synes det begynner å bli litt krise i Norge og vurderer derfor flytting? Da burde du vel kunne svare deg selv!

Anonymous poster hash: ed65d...766

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...