Gå til innhold

Flere som begynner å gi opp selve landet Norge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er da direkte tragisk  - dere takler ikke nederlag. Flaut. Jeg kommer ikke til å slutte å stemme, men hvis du vil feige ut;greit. Samtidig som du trekker deg fra å stemme så kan du likesågodt la være å kritisere eller debattere hva andre folk gjør, da du likevel sitter passiv på sidelinjen. Det hjelper ikke å gi F i stemmeretten sin for så etterpå kritisere hvordan andre brukte sin.

 

Grunnen til at Høyre mistet sin stemme hos meg var pga tullepartiet FRP. Derfor gikk min stemme til AP. Jeg tror at FRP har ødelagt ganske mye for Høyre.

 

 

Ikke minst;

I denne lange tragiske lesingen så glemmer du en meget viktig ting;

 

Folk flest, til og med innvandrere, er ikke blinde og ukritiske til innvandring, ei heller har de noen interesse å ødelegge demokratiet og åpne opp for Islam som den nye religionen (WTF). Selv om jeg har ørti ting jeg kan ramse opp som er problemet med innvandring og integrering så er jeg LANGT fra FRP sine banale, useriøse og ofte direkte rasitiske flauser og utdritingsepisoder at de ikke er det rette partiet å ta seriøst eller holde side med når man snakker om innvandringsproblemet. Det er ikke noen overraskelse at dette partiet dreit seg ut i siste valg. Noe annet hadde fått meg til å miste troen på menneskeheten.

 

 

Så værsågod - la være å stemme og ikke delta i hvordan du ønsker at landet skal være, det er mye lettere å sitte på et forum og klage.

 

 



Anonymous poster hash: c7c85...0dc
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 AnonymBruker, on 12 Oct 2015 - 13:30, said:

Det er vel nå åpenbart at det var en ulykke at de fant olje på norsk sokkel. Finnland, eksempelvis, er ikke så ødelagt som Norge. De har et godt skolevesen som ikke er ødelagt av forvirrede pedagoger fra venstresida.

 

Jeg visste ikke at venstresida skal ha skylden for at Norge ble oljenasjon. De har nok større synderegister enn jeg var klar over. Takk for den opplysningen!

Anonymous poster hash: b168c...40b

 

 

Ja, det er jo kjempetrist at man fant olje slik at man kunne bygge opp et miljø av ingeniører, oljeselskaper som Statoil, underleverandører og hele lokalsamfunn rundt oljen....

Anonymous poster hash: 5624d...cf9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De her som vil ta i mot flyktninger kan ha de hos seg selv. Gi de hus og mat, siden det er så viktig å hjelpe de. Nordmenn som har det vondt og er fattig driter de i. Ja jeg gir opp hele Norge snart. 

Endret av Mats15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja, jeg er i ferd med å gi opp Norge. Et land fullt av idioter som tror de er verdt mer enn andre mennesker, og som ikke ønsker å hjelp andre i nød. 

 

Bare fordi du er født i Norge betyr ikke det at du har mer rett på et verdig liv enn andre. 

 

Dere som er mot innvandring, i mot å hjelpe mennesker. SKAM DERE.

Anonymous poster hash: 8f296...cac

 

 

 

 

Innvandring av lykkejegere og emigranter, IKKE flyktninger.  DU kan skamme deg  selv som støtter  denne farsen av en politisk styring!   

Endret av DreamOn
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vi i dette landet har altfor mye ja, mange av oss som lett kunne gitt bort halvparten av alle pengene og fortsatt leve godt. 

 

Hjelpe våre egne er et så tafatt uttrykk. Hvem er våre egne? De som er født i norge? Hvordan har de fortjent mer enn de som er født i andre land?

 

Er det rart det er krig... Vi mennesker er tragiske. 

Anonymous poster hash: 8f296...cac

 

 

 

 

Har vi virkelig?   Der jeg jobber har vi et kjøkken som holder på å falle i fra hverandre, i tillegg er det så uhygienisk pga. av sprekker at næringsmiddelkontrollen hadde stengt det på dagen om de hadde foretatt en inspeksjon. 

 

Hvis  ikke Norge har råd til å pusse opp ET skarve kjøkken ser jeg IKKE hvordan vi skal kunne hjelpe, brødfø (fordi de kommer jo  ikke til å jobbe) og huse  50 000 flyktninger.  Men du vet kanskje bedre?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vi virkelig?   Der jeg jobber har vi et kjøkken som holder på å falle i fra hverandre, i tillegg er det så uhygienisk pga. av sprekker at næringsmiddelkontrollen hadde stengt det på dagen om de hadde foretatt en inspeksjon. 

 

Hvis  ikke Norge har råd til å pusse opp ET skarve kjøkken ser jeg IKKE hvordan vi skal kunne hjelpe, brødfø (fordi de kommer jo  ikke til å jobbe) og huse  50 000 flyktninger.  Men du vet kanskje bedre?

 

Men dette er vel bedriftens ansvar? Dvs. det er vel ikke det offentliges oppgaver å pusse opp private premisser. 

Anonymous poster hash: 5624d...cf9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Men dette er vel bedriftens ansvar? Dvs. det er vel ikke det offentliges oppgaver å pusse opp private premisser. 

Anonymous poster hash: 5624d...cf9

 

 

 

Det er selvsagt et kommunalt bygg. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har faktisk alltid vært åpen for innvandring og utlendinger generelt. Jeg er også halvt norsk og jeg ble født i Norge. Jeg er ikke religiøs heller hvis det sier noe...

Nå bor jeg også i Oslo og ser hvordan det ligger ann, Oslo ligger på kanten, det er ikke lenge igjen.

Jeg er også ganske ung, har ikke enda fått barn.

Jeg er redd for hva som kan skje om noen år, vil muslimene ta over? Begynne smått å drepe de som ikke tror? Kan vi flytte et annet sted? Hvor skal vi dra...?

Jeg begynner faktisk å bli redd.

 

Anonymous poster hash: 253d7...346

 

Australia eller Asiatiske øy riker, du trenger minimum ca 40 000 kr per person. ca 15 000 for reisen resten for opphold, hus og div registrerings avgifter. Mer penger jo bedre klarer du deg de første årene. Russland og Amerika er begge ferdig økonomisk og vil ikke reise seg etter kollaps. Mange land krever at du avsier statsborger skap når du søker.

 

Når staten krever penger fra deg når du ikke er muslim så er dette siste mulighet får å reise. Det betyr egentlig at de følger Koranen så nært så mulig, og du ønsker ikke å vite hva de verste tingene som vil følge etter det.           

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg sto opp idag, hadde jeg en livsgnist jeg ikke har sett maken til. Trodde jeg kunne erobre alt.

 

Men etter at og ha sett all den ederen og gallen de som ikke stemmer greier og spy frem, nei da er jeg neimen ikke sikker mer. Norge kommer ikke til og gå under.

 

Det er som en bruker sa over meg at det er enklere og sitte og surmule på ett forum enn og gjøre en forskjell, slik tafatt holdning gjør meg direkte opprørt.

 

Man gir de som kommer hit ihåp om ett bedre liv en sjanse. Og de som ikke forstår at vi i Norge i 2015 ikke utfører: 

Æresdrap.

Blande religion med all slags mulige greier.

Tror at Norge er en sareptas krukke.

Tvinge religionen sin ned over hodet på andre (det gjelder alle slags mulige)

 

Kort og godt er man så heldig og få opphold i det fellesskapet som vi har her, fordi det er det ett velferdssamfunn er, man gir og man får. Så oppfører man seg, og man bidrar.

 

Og de som ikke greier og innfinne seg med dette, vel de er det bare og skuffe tilbake over grensa.



Anonymous poster hash: 5337d...283
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det er for sent. Det er aldeles for sent å redde Norge nå. I 2009 var det fullt mulig, i 2013 hadde kanskje også gått, med en del problemer. Antagelig var løpet kjørt innen valget i 2015, men nå finnes det ingen tvil lenger.

Jeg hadde forhåpninger før valget i 2015 om at det norske folket hadde våknet, men innvandringskritiske partier gikk tilbake og innvandringstilhengerne gikk frem. Mediene kjørte et voldsomt propagandastunt før valget, og nordmenn lot seg narre. Men det er slik livet er. Den kloke narrer den dumme. Og nordmenn er så dumme og naive at de ikke kommer til å overleve som folk.

Det kommer nå 2 000 asylsøkere om dagen – det er MER enn 100 000 i året. Det er ingen tvil lenger: Norge er slutt – finito – kaputt! Redde seg den som kan! Siste mann slukker lyset!

 

En varm takk til alle som stemte for fortsatt innvandring gjennom årene!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det er for sent. Det er aldeles for sent å redde Norge nå. I 2009 var det fullt mulig, i 2013 hadde kanskje også gått, med en del problemer. Antagelig var løpet kjørt innen valget i 2015, men nå finnes det ingen tvil lenger.

Jeg hadde forhåpninger før valget i 2015 om at det norske folket hadde våknet, men innvandringskritiske partier gikk tilbake og innvandringstilhengerne gikk frem. Mediene kjørte et voldsomt propagandastunt før valget, og nordmenn lot seg narre. Men det er slik livet er. Den kloke narrer den dumme. Og nordmenn er så dumme og naive at de ikke kommer til å overleve som folk.

Det kommer nå 2 000 asylsøkere om dagen – det er MER enn 100 000 i året. Det er ingen tvil lenger: Norge er slutt – finito – kaputt! Redde seg den som kan! Siste mann slukker lyset!

 

En varm takk til alle som stemte for fortsatt innvandring gjennom årene!

 

Ok. Ha det bra!

Anonymous poster hash: c7c85...0dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det er for sent. Det er aldeles for sent å redde Norge nå. I 2009 var det fullt mulig, i 2013 hadde kanskje også gått, med en del problemer. Antagelig var løpet kjørt innen valget i 2015, men nå finnes det ingen tvil lenger.

Jeg hadde forhåpninger før valget i 2015 om at det norske folket hadde våknet, men innvandringskritiske partier gikk tilbake og innvandringstilhengerne gikk frem. Mediene kjørte et voldsomt propagandastunt før valget, og nordmenn lot seg narre. Men det er slik livet er. Den kloke narrer den dumme. Og nordmenn er så dumme og naive at de ikke kommer til å overleve som folk.

Det kommer nå 2 000 asylsøkere om dagen – det er MER enn 100 000 i året. Det er ingen tvil lenger: Norge er slutt – finito – kaputt! Redde seg den som kan! Siste mann slukker lyset!

 

En varm takk til alle som stemte for fortsatt innvandring gjennom årene!

 

Et kommunevalg er ikke et stortingsvalg.  

 

Det var mange, inkludert meg, som ikke vurderte innvandringspolitikken ved valget. Vet ikke hva kommunepolitikere kan gjøre av forskjell. Det er jo liksom... lokalsaker som gjelder.

 

Med det sagt så synes jeg kommunevalg begynner å ligne mer og mer på stortingsvalg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er enig med deg, TS. Jeg har gitt opp. Kommer til å stemme MDG eller SV på pur faen. Bryr meg ikke lenger, Norge er fortapt. La skipet synke. 

 

Hadde jeg hatt barn så hadde det nok vært annerledes, men jeg har ikke bar, så jeg slipper den bekymringen. 



Anonymous poster hash: ddcae...342
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er enig med deg, TS. Jeg har gitt opp. Kommer til å stemme MDG eller SV på pur faen. Bryr meg ikke lenger, Norge er fortapt. La skipet synke. 

 

Hadde jeg hatt barn så hadde det nok vært annerledes, men jeg har ikke bar, så jeg slipper den bekymringen. 

Anonymous poster hash: ddcae...342

 

 

Hva faen!

 

La heller være å stemme da! Så kan du heller sitte hjemme og glede deg over katastrofen. Du har jo tross alt ikke barn.

Endret av Snof
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva faen!

 

La heller være å stemme da! Så kan du heller sitte hjemme og glede over katastrofen. Du har jo tross alt ikke barn.

 

Norge fortjener å brenne. Er så lei av hele jævla drittlandet. FrP har advart og advart, men bare blitt latterliggjort. Nå har jeg blitt så kynisk at jeg faktisk håper alle som har støttet denne politikken får som fortjent. 

Anonymous poster hash: ddcae...342

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Norge fortjener å brenne. Er så lei av hele jævla drittlandet. FrP har advart og advart, men bare blitt latterliggjort. Nå har jeg blitt så kynisk at jeg faktisk håper alle som har støttet denne politikken får som fortjent. 

Anonymous poster hash: ddcae...342

 

 

Hva med de som ikke har støttet denne politikken? Eller de som enda ikke er voksen? Greit at du lider av nihilisme, men ikke la det gå ut over oss andre, da en stemme ikke betyr så mye i det store bildet. Still....

Endret av Snof
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om alle skulle latt være å stemme ville det blitt enda verre. Jeg stemmer så har vel et håp, men er fryktelig bekymret siden vi (meg, mann og ungene) ikke har penger til å emigrere når den tid kommer.

Har en kompis som er adoptert fra Somalia, en kraftkar i 30 årene som er alt annet enn en pyse. Syns det sier mye når selv han er redd for de/det som kommer, det inkluderer de som er fra samme sted som han.

Anonymous poster hash: 85ecb...f96

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg, TS. Jeg har gitt opp. Kommer til å stemme MDG eller SV på pur faen. Bryr meg ikke lenger, Norge er fortapt. La skipet synke.

Hadde jeg hatt barn så hadde det nok vært annerledes, men jeg har ikke bar, så jeg slipper den bekymringen.

Anonymous poster hash: ddcae...342

Om du stemmer SV som er det største drittpartiet av denne grunnen er du en stor taper. La heller være å stemme.

Anonymous poster hash: 85ecb...f96

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politikk ga jeg opp allerede som tenåring. Har ikke brukt min stemmerett en eneste gang og kommer heller aldri til å bruke den.

Skal sies at det ikke er spesielt lurt og jeg burde egentlig gitt min stemme til FrP eller ett av de mindre partiene som står imot PK sosialismen.

Men jeg er lat og feig så jeg tar en George Carlin, jeg står på sidelinjen og ser på dette sirkuset. Det er underholdning.

 

Skal du ha endring så må du stemme på endringene. 

 

Det er ingen AP\SV velgere som sitter hjemme på valgdagen det kan jeg ihvertfall love deg. De som ikke stemmer er som regel høyre\frp velgere.  ...så om du ikke stemmer eller stemmer på AP eller SV er egentlig det det samme. 

 

 

Anonymous poster hash: 782ce...771

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...