Gå til innhold

Flere som begynner å gi opp selve landet Norge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, alle mine venner på den politiske høyresiden i Norge.

 

Innvandring, innvandring, innvandring. Innvandring blir dessverre vårt nederlag.

 

Den såkalte multikulturalismen har feilet, men de venstreradikale partiene med Arbeiderpartiet i spissen gjorde likevel et godt kommune- og fylkestingvalg. Jeg frykter stortingsvalget i 2017 også går bra for de rødgrønne.

 

Innvandringen og integreringen har skjedd og skjer for raskt. Islam og muslimer, både de såkalte moderate og de ekstreme, befester stadig sin posisjon i landet.

 

Avkristningen av Norge er i gang. Tradisjonelle norske verdier, som våre forfedre har kjempet for så alt for lenge, kommer til å forsvinne raskt i takt med velferdsstaten.

 

Skoler, eldrehjem, sykehus og politi vil ikke kunne fungere i det hele tatt i vårt kommende samfunn. Det er det rett og slett ikke kapasitet til.

 

 

FRP har virkelig kjempet for en bærekraftig innvandring, men den norske befolkningen har ikke ønsket en bærekraftig innvandring.

 

Med det gir jeg opp kampen for en vellykket innvandrings- og integreringspolitikk. Jeg trekker meg som medlem fra FRP og slutter helt med å følge norsk politikk fremover.

 

Ting får bare gå sin gang og jeg innser at det ikke er meget å gjøre med det. Aldri kommer jeg til å avgi min stemme igjen. Politikk er jeg ferdig med. Med det ønsker jeg mine barn, mine barnebarn og kommende generasjoner masse lykke til med et godt liv.

 

Flere som har begynt å gi opp kampen om det norske land som blant annet innebærer gode verdier som demokrati, ytringsfrihet og likestilling?



Anonymous poster hash: e11af...514
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har gitt opp for lenge siden. Kjenner jeg ikke bryr meg lengre om det går til helvete. Ikke skal vi ha barn heller, så da slipper vi enda en bekymring.

Anonymous poster hash: 2ec4e...a28

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg ikke bryr meg lengre om det går til helvete.

Anonymous poster hash: 2ec4e...a28

 

TS her.

 

Samme følelse jeg sitter med! Ting får gå som det går.

 

Håper naturligvis ting vil gå bra, noe det ikke vil - men jeg orker i hvert fall ikke å bry meg så mye lenger. Nå blir fokuset bare på meg og mine, så får verden rundt automatisk og naturligvis gå sin gang uten at jeg gidder å lese eller bry meg så meget om det.

 

Det føles også faktisk godt å sette et punktum for min "politiske" karriere. Jeg kommer definitivt ikke til å kjøpe en avis igjen, på grunn av det politiske i hvert fall.

Anonymous poster hash: e11af...514

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år var det siste gang jeg stemte i dette landet. Nordmenn ønsker en slik utvikling og får det de har bedt om. Jeg for min del tar meg selv og mine og flytter langt vekk herfra om ikke lenge.



Anonymous poster hash: fe727...dc0
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge har jeg gitt opp for lenge siden. Har innsett at raddisholdningene blant et flertall av norske velgere ikke vil forandre seg i den nærmeste fremtid. Humanisme, demokrati, politisk korrekthet og generell naiv tankegang er dessverre blitt Norges vei til undergang. Velferdssystemet og norske verdier er på den sikre vei til forvitring.

Heldigvis bor jeg nå utenlands så jeg slipper å se på denne eskalerende utviklingen i Norge. For hjertet blør hver gang jeg ser hva som skjer.

Reiser for tiden til Norge kun på ferie. For fortsatt kan jeg heldigvis ha fjellheimen nesten for meg selv. Og slippe å se og ta stilling til all dritten som er rundt deg andre steder.. Så har jeg noe intakt fra min barndom slik jeg husker jeg elsket Norge for.

Anonymous poster hash: 42520...5b4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trollkarlen

Politikk ga jeg opp allerede som tenåring. Har ikke brukt min stemmerett en eneste gang og kommer heller aldri til å bruke den.
Skal sies at det ikke er spesielt lurt og jeg burde egentlig gitt min stemme til FrP eller ett av de mindre partiene som står imot PK sosialismen.
Men jeg er lat og feig så jeg tar en George Carlin, jeg står på sidelinjen og ser på dette sirkuset. Det er underholdning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke en høyre-kvinne, men jeg er enig når det kommer til innvandringen. Det har gått så alt for langt allerede. Dette går bare ikke lenger.

 

For pokker! Det virker som om det er en ganske stor enighet i den norske befolkningen når det gjelder denne saken. Hvorfor kan ikke politikerne høre på oss? ...Eller vent.... Jeg glemte at vi ikke bor i Narnia

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er i ferd med å gi opp Norge. Et land fullt av idioter som tror de er verdt mer enn andre mennesker, og som ikke ønsker å hjelp andre i nød. 

 

Bare fordi du er født i Norge betyr ikke det at du har mer rett på et verdig liv enn andre. 

 

Dere som er mot innvandring, i mot å hjelpe mennesker. SKAM DERE.



Anonymous poster hash: 8f296...cac
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja, jeg er i ferd med å gi opp Norge. Et land fullt av idioter som tror de er verdt mer enn andre mennesker, og som ikke ønsker å hjelp andre i nød. 

 

Bare fordi du er født i Norge betyr ikke det at du har mer rett på et verdig liv enn andre. 

 

Dere som er mot innvandring, i mot å hjelpe mennesker. SKAM DERE.

Anonymous poster hash: 8f296...cac

 

 

Bare fordi du er født i Norge så har du mer rett på å bevare egne kultur og identitet enn at innvandrere fra andre siden av kloden presser på deg sine egne. Du som er for ødeleggelse av alt som er norsk, SKAM DEG.

Anonymous poster hash: fe727...dc0

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja, jeg er i ferd med å gi opp Norge. Et land fullt av idioter som tror de er verdt mer enn andre mennesker, og som ikke ønsker å hjelp andre i nød. 

 

Bare fordi du er født i Norge betyr ikke det at du har mer rett på et verdig liv enn andre. 

 

Dere som er mot innvandring, i mot å hjelpe mennesker. SKAM DERE.

Anonymous poster hash: 8f296...cac

 

Jeg skammer meg ikke over at jeg mener at vi må ta tak i egne problemer før vi kan hjelpe andre. Jeg har jobbet i helsevesenet og TRO meg! Vi må begynne der. Det er så mye som må gjøres med våre egne først. Klart man skal hjelpe, men vi MÅ gjøre noe for dem som allerede bor her og gi folk et verdig tilbud...

 

Men hjemløse i norge, pasienter på gangen, eldre man ikke har tid til, stoppeklokke når det gjelder stell av mennesker... Alt på grunn av mangel på ressursser, men stå på alle som mener vi er kyniske. 

 

Du må betale dine egne regninger før du kan betale andres.

 

Edit: Det er forferdelig at mange har det fælt, men vi kan faktisk ikke redde hele verden.

Endret av altflyter
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Bare fordi du er født i Norge så har du mer rett på å bevare egne kultur og identitet enn at innvandrere fra andre siden av kloden presser på deg sine egne. Du som er for ødeleggelse av alt som er norsk, SKAM DEG.

Anonymous poster hash: fe727...dc0

 

 

Åja. Så norsk kultur, troll og brunost, er verdt mer enn liv i andre land? Wow... 

Anonymous poster hash: 8f296...cac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skammer meg ikke over at jeg mener at vi må ta tak i egne problemer før vi kan hjelpe andre. Jeg har jobbet i helsevesenet og TRO meg! Vi må begynne der. Det er så mye som må gjøres med våre egne først. Klart man skal hjelpe, men vi MÅ gjøre noe for dem som allerede bor her og gi folk et verdig tilbud...

 

Men hjemløse i norge, pasienter på gangen, eldre man ikke har tid til, stoppeklokke når det gjelder stell av mennesker... Alt på grunn av mangel på ressursser, men stå på alle som mener vi er kyniske. 

 

Du må betale dine egne regninger før du kan betale andres.

 

Edit: Det er forferdelig at mange har det fælt, men vi kan faktisk ikke redde hele verden.

 

Ikke med den innstillingen :) 

Anonymous poster hash: 8f296...cac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Ikke med den innstillingen :)

Anonymous poster hash: 8f296...cac

 

Ok. Da er jo problemet løst. Vi har plass til et par millioner ekstra i Norge. Null problem. Penger er jo noe man har ubegrenset av. 

 

Skal vi ødelegge hele velferdsstaten? Er det virkelig egoistisk å ønske å bo i et land som fungerer? Vi kan godt hjelpe, men først må vi hjelpe våre egne.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stem, stem, stem! Det skjer ingenting hvis man ikke stemmer.

Anonymous poster hash: 8293d...dda

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Da er jo problemet løst. Vi har plass til et par millioner ekstra i Norge. Null problem. Penger er jo noe man har ubegrenset av. 

 

Skal vi ødelegge hele velferdsstaten? Er det virkelig egoistisk å ønske å bo i et land som fungerer? Vi kan godt hjelpe, men først må vi hjelpe våre egne.

 

Vi i dette landet har altfor mye ja, mange av oss som lett kunne gitt bort halvparten av alle pengene og fortsatt leve godt. 

 

Hjelpe våre egne er et så tafatt uttrykk. Hvem er våre egne? De som er født i norge? Hvordan har de fortjent mer enn de som er født i andre land?

 

Er det rart det er krig... Vi mennesker er tragiske. 

Anonymous poster hash: 8f296...cac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere som er mot innvandring, i mot å hjelpe mennesker. SKAM DERE.

 

Jeg er mot innvandring og for å hjelpe mennesker. Man kan hjelpe ti ganger så mange i nærområdene der ca 12 millioner har dårlig tilgang på mat, rent vann, medisiner, og i beste fall et telt å bo i. Det er du som burde skamme deg for å være så korttenkt og insistere på å bruke nesten alle pengene på de få som er friske og rike nok til å komme seg nær deg.

Anonymous poster hash: 66fb1...3d2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vi i dette landet har altfor mye ja, mange av oss som lett kunne gitt bort halvparten av alle pengene og fortsatt leve godt. 

 

Hjelpe våre egne er et så tafatt uttrykk. Hvem er våre egne? De som er født i norge? Hvordan har de fortjent mer enn de som er født i andre land?

 

Er det rart det er krig... Vi mennesker er tragiske. 

Anonymous poster hash: 8f296...cac

 

For dem som har mest er dette mulig, ja. For oss andre dødelige som såvidt får endene til å møtes er det ikke fult så enkelt. Vi må hjelpe rusavhengige, mennesker på gaten. Dem som allerede er her! For å få noe som helst til å fungere må vi ha en bedre integreringspolitikk og det er det ikke tid og ressurser til når hver eneste krone går med på å oppbevare mennesker uten oppfølging... bare penger.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Åja. Så norsk kultur, troll og brunost, er verdt mer enn liv i andre land? Wow... 

Anonymous poster hash: 8f296...cac

 

 

 

For nordmenn, ja, norsk kultur er mer verdt enn utenlandsk kultur. Hvorfor skal det ikke være sånn?

Endret av Drizzt
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja, jeg er i ferd med å gi opp Norge. Et land fullt av idioter som tror de er verdt mer enn andre mennesker, og som ikke ønsker å hjelp andre i nød. 

 

Bare fordi du er født i Norge betyr ikke det at du har mer rett på et verdig liv enn andre. 

 

Dere som er mot innvandring, i mot å hjelpe mennesker. SKAM DERE.

Anonymous poster hash: 8f296...cac

 

Dette er den STORE misforståelsen; at dersom du er mot masseinnvandring, så er du mot å hjelpe andre mennesker. Dette er FULLSTENDIG FEIL. 

Anonymous poster hash: f3ddc...65f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...