Gå til innhold

Tysk politisjef med baller - endelig noen som tør å snakke ut.


SD2018

Anbefalte innlegg

Endelig en som sier det som det er. Dagens flyktningsituasjon fungerer ikke. Flyktningene gir blanke i vestlige lover. Kriminalitet bør lede til umiddelbar utvisning. Politiet er overbelastet. Hvorfor er politikerne overrasket?, spør han. 

 

Han er fortvilet over voldtekt av kvinner og barn, massiv bruk av vold, utnyttelse og slaveri.

 

"Dette er ikke små uenigheter på grunn av trangboddhet i leirene, det er territoriale konflikter, kamp om dominans, fanatiske religiøse som ikke lett kan separeres."

 

Så flott at argumenter som lettvinte løsninger og forenklinger av situasjonen i flyktningleirene, blir avvist en gang for alle. 

 

På en måte er det en lettelse at andre også nå åpner munnen og snakker om det som mange av oss har sagt og advart mot lenge nå, men samtidig er det trist å få bekreftet at situasjonen er akkurat så grusom som vi har trodd. Nå gjelder det bare å få politikerne til å åpne øynene for de langvarige effektene av masseinnvandringen. Når skal noen si sannheten om den?

 

http://www.liveleak.com/view?i=351_1444454633

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skjer nok det samme i Sverige og her i Norge etter hvert. Her i Norge er det ingen som ville tørre å si i fra. Jeg håper det ikke vil få konsekvenser for politimesteren.



Anonymous poster hash: c5987...1e8
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det samme skjer her hjemme, har ballen først begynt å rulle er det letter å hoppe på. Må være vanskelig å være en av de første til å si fra i klartekst og risikere sosialt selvmord. 



Anonymous poster hash: fed2a...b2a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deportering av kriminelle burde jo være en selvfølge.

 

Hørt om Mullah Krekar? 

Anonymous poster hash: f5c45...d22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars mennesker.

Dere sitter på de høye hestene deres., bare fordi dere var vinnere selv i velstandslotteriet.

Anonymous poster hash: a11ee...86c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars mennesker.

Dere sitter på de høye hestene deres., bare fordi dere var vinnere selv i velstandslotteriet.

Anonymous poster hash: a11ee...86c

De høye moralske hestene er det vel de innvandringsvennlige som bestitter der de kaster ut følelsesargumenter og hat mot folk som ønsker å bevare velferdsstaten.

Anonymous poster hash: da249...c3b

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars mennesker.

Dere sitter på de høye hestene deres., bare fordi dere var vinnere selv i velstandslotteriet.

Anonymous poster hash: a11ee...86c

Hvilken konkurranse vant vi? Første sædcelle til eggcella? 

Anonymous poster hash: 4ae11...bea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken konkurranse vant vi? Første sædcelle til eggcella?  Anonymous poster hash: 4ae11...bea

Føler du at du har enerett på velstanden?

Anonymous poster hash: a11ee...86c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars mennesker.

Dere sitter på de høye hestene deres., bare fordi dere var vinnere selv i velstandslotteriet.

Anonymous poster hash: a11ee...86c

 

For en merkelig måte å tenke på. For det første så antyder du at det er helt tilfeldig at vi har velstand i Norge. For det andre så er det i så fall mange som har tapt velstandslotteriet. Alle de fattige fra slummen i Sør-Amerika, Asia og Afrika. Skal disse få komme hit? 

 

Er vi forpliktet til å gi bort vår trygghet og velferd? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars mennesker.

Dere sitter på de høye hestene deres., bare fordi dere var vinnere selv i velstandslotteriet.

Anonymous poster hash: a11ee...86c

 

 

Du sitter vel på samme hest eller bor du i et u-land?

 

 

Det er visst rasistisk å si sannheten nå for tiden, så man må spille struts for å bli akseptert og ikke stemplet som det ene og det andre. Men selv de største ''antirasistene'' åpner øynene sine om ikke lenge. Bare vent. :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler du at du har enerett på velstanden?

Anonymous poster hash: a11ee...86c

Absolutt ikke, men foreldrene mine ble født her, jeg er avkommet til foreldrene mine, foreldrene til foreldrene mine ble født her, også videre.

Det er ikke noe lotteri som foregår. Det har ingenting med flaks å gjøre. 

Anonymous poster hash: 4ae11...bea

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke, men foreldrene mine ble født her, jeg er avkommet til foreldrene mine, foreldrene til foreldrene mine ble født her, også videre.Det er ikke noe lotteri som foregår. Det har ingenting med flaks å gjøre.  Anonymous poster hash: 4ae11...bea

Selvfølgelig er det det. Men for all del, regner med tonen din hadde vært annerledes om du hadde blitt født i slummen i Syria.

Anonymous poster hash: a11ee...86c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det det. Men for all del, regner med tonen din hadde vært annerledes om du hadde blitt født i slummen i Syria.

Anonymous poster hash: a11ee...86c

 

Selvfølgelig er det det. Men for all del, regner med tonen din hadde vært annerledes om du hadde blitt født i slummen i Syria.

Anonymous poster hash: a11ee...86c

Tror ikke på noen gud som sitter og bestemmer skjeben eller hvor hver enkelte skal vokse opp. Vi må nok bare være enige i å være uenig. 

Anonymous poster hash: 4ae11...bea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Føler du at du har enerett på velstanden?

Anonymous poster hash: a11ee...86c

 

Jeg føler at vi som bor i Norge nå har enerett på det Norge har klart å bygge opp. Vi var heldige som fant oljen, men det er vi nordmenn som har bygd opp det samfunnet vi har i dag. Store deler av befolkningen er i jobb, så vi innehar en viss arbeidsmoral alle sammen. Vi lever også ganske fredelig sammen. Hele velferdsstaten er et tillittssystem. Vi kan takke oss selv for at dette fungerer. Vi er et spleiselag som får ting til å fungere rimelig bra.

 

Se på Afrika for eksemepel - et kontinent rikt på naturressurser. Likevel lever mange i fattigdom, og folk blir plyndret og voldtatt av regjeringssoldater. De klarer ikke å få til ting dere nede. Det samme i midt-østen. Ulike stammekulturer som ryker i tottene på hverandre. Sunni og shia muslimer. Løper rundt i gatene og kaster stein, dekker til konene sine og ber de være hjemme, voldtar og slår. 

 

Klart vi har enerett på vår egen velstand. Vi skylder ingen noe som helst. Folk i midt-østen og Afrika kan begynne å oppføre seg, så kanskje det går litt bedre for dem også. 

 

EDIT: Foreslår at du gir bort din egen lønn hvis du ønsker å dele av velstanden. Det står du helt fritt til å gjøre, og vi står helt fritt til å bruke lønnen vår på det vi ønsker.

Endret av lille pille
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det det. Men for all del, regner med tonen din hadde vært annerledes om du hadde blitt født i slummen i Syria.

Anonymous poster hash: a11ee...86c

Eller i slummen i Brasil, eller i slummen i Argentina, slummen i India, slummen i Kina, slummen i Nord-Korea... 

 

Man antar at 1,8 millioner mennesker sulter i Nord-Korea. Når skal vi dele med disse menneskene? Og hva med alle de andre 1 milliard menneskene som sulter rundt om i verden? Hvis vi deler hele oljefondet så blir det 6000 kr pr person. Da har vi delt ut alt vi har. Hadde du vært fornøyd da?

Endret av lille pille
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars mennesker.

Dere sitter på de høye hestene deres., bare fordi dere var vinnere selv i velstandslotteriet.Anonymous poster hash: a11ee...86c

Jeg antar du slev lever på eksistensminimun, og har gitt bort alt av materiell verdi til de fattige rundt om i verden? For man begynner med seg selv, gjør man ikke?

Anonymous poster hash: 4ede1...f07

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som bekymrer meg mest med denne voldsomme immigreringen fra den "3-verden" inn til Europa er forskjellen i hvordan vi ser på våre medborgere. De nordiske land har befolkninger som viser hverandre stor tillit, når det da kommer mange mennesker fra land hvor kulturen sier at man bare kan stole på egen familie, andre kan man ikke vise tillit til, det er ok å lure andre, drive med korrupsjon etc, så vil sakte men sikkert våre samfunn også endres slik at vi stoler mindre på hverandre, snyting på skatt, jobbe svart, lure NAV o.l vil bli mer vanlig. Dette skjer ikke fordi mennesker fra den "3-verden" er annerledes enn oss, men fordi de har vokst opp i kulturer hvor man gjerne må være uærlige for selv å klare seg. Kulturen en har vokst opp i er ikke noe man legger ifra seg når man for eksempel når den norske grensen, den tar man med seg inn i det nye landet. Noen av disse menneskene vil integrere seg mens andre vil det ikke, og mange av de som ikke integrerer seg, vil leve ut denne " ikke-stole på"-kulturen her i Norge. Jeg vil presisere at jeg mener vi er pliktig til å ta imot mennesker som er reelle flyktninger, altså dem som flykter fra forfølgelse og krig, men jeg er allikevel bekymret, for det at vi er så tillitsfulle også mot nordmenn man ikke kjenner, er det som gjør at Norge er et trygt og godt land å bo i, og jeg ønsker ikke at vi skal miste den tilliten vi har til hverandre.



Anonymous poster hash: 3afea...be9
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...