Gå til innhold

Yme's Lunsj & Bordell


Yme

Anbefalte innlegg

Er du ensom, trist eller lei? La meg ta hånd om deg!

Jeg tenkte å lage et sted hvor jeg skulle samle alt drittet jeg forsøpler forumet med hele tiden, å dette var en ypperlig plass å gjøre det på.

Jeg har ikke noe på hjertet akkurat i denne stund, men jeg har lite å gjøre mens jeg venter på kveldsmat, så jeg skal ta meg noen minutter for å se om jeg kan finne noe vakkert jeg har lagd tidligere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne lagde jeg i fjord en gang, men det er sikkert mange som ikke har sett den, som kan få bruk for mine flotte tips og ferdigheter!

___________________________________________________________________

Hei!

La meg gå rett på sak... Det er ingen hemlighet at jenter bare ikke kan suge skikkelig.

Faktisk er det ikke veldig mye dere kan i det heletatt, men jeg er bare 1 mann, så jeg får starte ett sted og bidra med noe jeg kan... Nemlig suging!

Jeg, vår alles elskbare og kjære Yme, har påtatt meg ansvaret om å lære bort mine hemlige triks og grep, sånn at også dere kan få et verdig sexliv, eller en digg og kjapp fling på byen!

I denne tråden har jeg satt sammen en serie med bilder jeg har tatt for å demonstrere hva som må gjøres, å dere må gjerne finne frem en banan, eller en annanas, og øve med, mens dere ser på bildene.

Jeg har valgt denne fordi størrelsen er omtrent som en gjennomsnittlig penis, og dermed passer fint i munnen.

Da regner jeg med at alle er klare, så setter vi rett og slett i gang med det samme!

"Forplay" er viktig! En pikk er ikke noe særlig å suge på om den ikke er skikkelig erigert, så ta et godt tak i den og legg den i armkroken. Vugg den forsiktig fram og tilbake for å forsikre den om at du ikke skal bite, for det liker den ikke... Jo, litt noen ganger da... Men ikke nå!

Press den gjerne litt mot hjertet ditt også.

Når du har vugget den en stund, og kansje sunget et par sanger, og den virker trygg på deg, kan du introdusere den til ansiktet ditt , men gjør det sakte... Bruk tid, og vis den at du ikke er faRLIG (HELST UTEN CAPSLOCK).

Fortell den noen røverhistorier fra du var liten... Le litt sammen den , og prøv å oppfør deg som om dere har kjent hverandre lenge.

Nå som penisen føler at dere er gode venner, kan du sette igang med litt småerting med tungespissen... Kos deg med den... Lukk øynene og prøv å se for deg hvordan det hadde kjentes ut om klitten din var 18 cm lang, og noen satt å sugde på den... Hva ville du likt?

Nå har det sannsynligvis gått en liten stund, og penisen har blitt en pulserende blodpumpe av en flott manndom, som dunker i hendene dine og bare venter på noe mer!

Da er det bare å Gape opp, Lene seg tilbake og Svelge Hele Dritten.

Da håper jeg at dere kan dra litt nytte av min erfaring, så se's vi kanskje på butikken en dag! Bare å sende meg melding om det er noe du lurer på, eller vil snakke med meg om :klemmer:

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legge den i armkroken og fortelle noen røverhistorier.....

:skratte::skratte:

ja, jeg ler så jeg griner - bokstavelig talt.

:popcorn:

menne...kan jeg få et kvad?

Endret av norah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tilfeldigvis 3 små bananer liggende på kjøkkenbordet. De skulle egentlig bli til smoothie, men kanskje jeg heller burde gå og øve litt, selv om jeg neppe blir like svær i kjeften som deg :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legge den i armkroken og fortelle noen røverhistorier.....

:skratte::skratte:

ja, jeg ler så jeg griner - bokstavelig talt.

:popcorn:

menne...kan jeg få et kvad?

Hva syns du kvadet skal handle om da?

Jeg har tilfeldigvis 3 små bananer liggende på kjøkkenbordet. De skulle egentlig bli til smoothie, men kanskje jeg heller burde gå og øve litt, selv om jeg neppe blir like svær i kjeften som deg :tristbla:

Hvis du øver på 3 samtidig, så kommer du nok til å bli shvær i kjeften rimelig fort. Du har jo sett disse som utvider øreflippen for å ha smykker i... Samme prinsippet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En gang mot høsten i fjord, lagde jeg en tråd hvor jeg fortalte at jeg ville klippe meg, og lurte på om folk kunne komme med noen gode tips til hva jeg skulle gjøre med skallen min.

Dette var utganspunktet mitt. Hadde ikke klipt eller vaska håret på årevis, så det trengtes absolutt å fikses opp litt.

Etter å ha fått mange flotte tips og forslag, og noen veldig intime PMer, hadde jeg en viss idè om hva jeg ville ha...

Dessverre Var håret mitt så slitt og råttent at jeg ikke fikk klipt den sveisen jeg ville ha, men jeg var fornøyd med den jeg endte opp med, å den kan du se her.

Nå, noen måneder senere, hadde håret mitt vokst ut igjen, bare mye tykkere og bedre enn det var, så jeg dro tilbake til frisøren for å klippe meg sånn jeg alltid hadde ønsket.

La meg introdusere dere for "Jeg skulle ønske hodet mitt så ut som en sædselle" looken.

Jeg har også blitt fortalt at det ser litt ut som at jeg er konstant under vann, noe jeg føler at egentlig blir samme greia.

Frisøren ville egentlig at frisyren skulle se sånn ut, men jeg er mye mer fornøyd med den forige!

Endret av Yme
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/180514_10150415063285433_714930432_17239407_7849490_n.jpg Genialt! :fnise:

Håret mitt så nesten slik ut da kjæresten var litt dårlig på å sikte, så kan på det varmeste anbefale sperm for maks hold (om det ikke allerede er det du benytter deg av, da). Sidelengs 69 er også fint for å få alt håret til å samle seg på den ene siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heldigvis født med hår som kan formes i alle retninger, uten at jeg må ha noe i det, så selvom jeg er utrolig glad for tipsene, så henger det akkurat hvilken vei jeg vil... Selvom det åpenbart er fristende å smøre hodebundet full av kjønnssafter!

Tror ikke jeg nevnte det i forige post, men en ting som er nydelig med denne sveisen er jo at om jeg setter strikk i det, så ser det ut som jeg har en antenne som stikker opp, litt skrått bakover der.

Jeg føler meg så fjonge atte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagboka mi er ikke sær. Dette er en plass for varme, kjærlighet og omtanke! Her deler jeg ut både klemmer og saft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tsunade

Jo, det må dere faktisk.

Hva er en man hoover? Det hørtes flott ut!

Man = mann

Hoover = kjent støvsugermerke

Man-hoover = Yme!

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kvadet skal handle om?

tja.....er for litt blanding av stilarter, så gi meg et kvad fra moderne tid; dagens situasjon i midt-østen.

takk. er ikke så glad i saft, men tar gjerne litt importøl :perebrus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva kvadet skal handle om?

tja.....er for litt blanding av stilarter, så gi meg et kvad fra moderne tid; dagens situasjon i midt-østen.

I dette kvadet har jeg valgt i ikke bruke rim, for å fremheve kaoset som skjer i midt-østen.

Jeg ville mye heller sette fokus på det relative i en hver konflikt som skjer, å det gjør jeg ved å bruke stor forbokstav oftere enn jeg burde!

Det bor en gammel baker

på en bitte liten øy.

Han er så lei av kaker

og krem og syltetøy.

Men han må sitte likevel

og spise sine kaker selv.

For han bor helt alene

på en bitteliten øy.

Det var en gammel baker

på en bitte liten øy.

Han åt for mange kaker

med krem og syltetøy.

Forleden dag så satt han død

midt i en haug av wienerbrød.

Og nå bor ingen baker

på en bitte liten øy.

Som du helt sikker la merke til, er ikke dette kvadet jeg skrev om... Det er rett og slett fordi jeg VEIT at du bare har tenkt til å stjæle og bruke min kreativitet til dine egne, møkkete formål... Detta veit jeg godt, for sånn er du, og sånn har du alltid vært... Helt siden du var liten! Men det er ikke du gammal nok til å huske.

takk. er ikke så glad i saft, men tar gjerne litt importøl :perebrus:

Her går det bare i mørkt brygg! Tykke, fyldige saker, for å kompensere for den sykelige, lille snoppen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dette kvadet har jeg valgt i ikke bruke rim, for å fremheve kaoset som skjer i midt-østen.

Jeg ville mye heller sette fokus på det relative i en hver konflikt som skjer, å det gjør jeg ved å bruke stor forbokstav oftere enn jeg burde!

Det bor en gammel baker

på en bitte liten øy.

Han er så lei av kaker

og krem og syltetøy.

Men han må sitte likevel

og spise sine kaker selv.

For han bor helt alene

på en bitteliten øy.

Det var en gammel baker

på en bitte liten øy.

Han åt for mange kaker

med krem og syltetøy.

Forleden dag så satt han død

midt i en haug av wienerbrød.

Og nå bor ingen baker

på en bitte liten øy.

Som du helt sikker la merke til, er ikke dette kvadet jeg skrev om... Det er rett og slett fordi jeg VEIT at du bare har tenkt til å stjæle og bruke min kreativitet til dine egne, møkkete formål... Detta veit jeg godt, for sånn er du, og sånn har du alltid vært... Helt siden du var liten! Men det er ikke du gammal nok til å huske.

Her går det bare i mørkt brygg! Tykke, fyldige saker, for å kompensere for den sykelige, lille snoppen min.

Å herrekadda... :skratte:

det relative i enhver konflikt......aaah, humor!!! :helen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herrekadda... :skratte:

det relative i enhver konflikt......aaah, humor!!! :helen:

Ja, det er så intelligent at jeg ikke en gang vet hva det betyr, så da tenkte jeg at det var imponerende saker å skrive om.

Håper du får sove godt nå da :klemmer: (jeg har han med den blå sløyfa)

Skulle ønske jeg hadde lest ditt innlegg om hvordan man suger bra før jeg møtte gingeren min i dag :(

Men alle veit at gingers ikke har sjel, å har man ikke sjel kan man ikke nyte en sugetur fullt ut, derfor er det ikke så nøye.

Faktisk misstenker jeg at de fungerer mer som droner... assa, som en sverm med veps da... Hvert individ er ikke egentlig et individ, men en del av en større krets, å jeg tror de har en slags felles hjerne også... En morhshjerne... Så egentlig finnes det bare 1 ginger, men den er fordelt i mange kropper... Som en maurtue eller et vepsebol, som nevnt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...