Gå til innhold

Man har kun det ene liv


zubimaru

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde arbeidshelg, så det blei stille og rolig. Bare en nabo som var innom å sjabba litt sammen med meg over noen øl. :) Var koselig.

Jeg har det ikke så bra, og tro meg - DET er ikke noe jeg vil innrømme.

Men nå får jeg min første fri-helg siden jeg kom hjem, skal bli godt å kunne gjøre som jeg vil. Jeg vil sove..

Kommer muligens til å si opp den deltidsjobben jeg fikk. Jeg går bare kveldsvakter, føler jeg mister mye av tiden sammen med Minime. Skal snakke med sjefen om det. Klart det er godt å ha noe å gjøre, men det skal ikke gå ut over forholdet mitt med henne. :)

Den siste tida har vært tung. Sover dårlig, er trist, tenker negativt. Er nok alderen som har slått inn. Eller kanskje det er årstida?

Nå er Minime dratt på skola. Hun skal være sammen med pappaen sin i helga. Hun gleder seg masse, og det skjønner jeg. Ikke vært sammen med han siden jeg kom hjem, stakkars jenta.

Er bedt bort i en bursdagsfeiring, men jeg avslo. Grunnene er mange, men de to største er nok at jeg vil feire min egen bursdag, og at det var min ex H som ville ha meg dit. Jeg orker bare ikke tulle med han. Eller noen andre for den saks skyld. Vil være alene.

Nei, nå får det være nok negativitet her inne.

Ha en fin dag! ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok alderen som har slått inn. Eller kanskje det er årstida?

Ha en fin dag! ^_^

Jeg skjønner hva du mener. Føler ofte at jeg kanskje er litt for negativ men skylder på alderen og årstiden. Er vel lov det?!

Håper du får en fin helg da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt for tiden, ikke mye jeg orker å gjøre. Skrive her har blitt nedprioritert. Gleder meg til jul! <3

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Godt nytt år! :)

Jeg er her fortsatt, bare enda ikke helt på stasjon.

Jobba hver eneste dag denna jula, endelig har jeg fri!

Sovet 12 timer i natt, det var godt det! :D

Hadde lyst å rydde vekk jula, men kom på at jeg måtte vaske kjøkkengardinene som hang der før, så jeg venter med det til i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var jula endelig rydda bort!

Kjennes deilig å være ferdig med det. Heldigvis en stund til neste gang alt skal opp igjen.

Nå er det helg!

Har leid 3 filmer som minime og jeg skal se; Poppers Pingviner, Biler 2 og Smurfene. Jada, det var hun som fikk velge :b

Ellers er det vel lite nytt, bortsett fra det at jeg på en måte har møtt noen. Men, han er ung. >_>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært å levert inn klær og nøkler på jobb. Hadde meg en ganske lang prat med sjefen, vi synes begge det var synd at jeg måtte slutte. Hun skal ta kontakt dersom hun trenger meg ei vakt her eller der. Likte jobben utrolig godt, så det var kjipt å måtte si opp.

Neste ting på agendaen - Flytting eller ikke? Skole eller jobb?

FML.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...