Gå til innhold

Prøver å få barn og prøver å finne ny jobb


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det feil å gjøre dette? Jeg hater jobben min så intenst. Hater firma og hater sjefene mine. Jeg er superklar for å bli mor og jeg er veldig gira på å komme meg bort fra den forferdelige jobben. Blir gal her. Noen vennlige sjeler her med noen råd? Føler det er dårlig gjort mot evt ny arbeidsgiver.

Anonymous poster hash: 75c82...e86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du trenger ikke å ha dårlig samvittighet for å ville bli mor. Ei heller ønsket om å ny jobb. Det spørs jo hvor dårlig tid du har og hva slags jobb du tenker. De fleste arbeidsgivere vet at det er fare for svangerskap hos enkelte kvinner i en viss alder. Lykke til. Hilsen hun som fikk mange barn mens hun jobbet i samme jobb 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det feil å gjøre dette? Jeg hater jobben min så intenst. Hater firma og hater sjefene mine. Jeg er superklar for å bli mor og jeg er veldig gira på å komme meg bort fra den forferdelige jobben. Blir gal her. Noen vennlige sjeler her med noen råd? Føler det er dårlig gjort mot evt ny arbeidsgiver.

Anonymous poster hash: 75c82...e86

Dette synes jeg er dårlig gjort.i I det minste søk jobb på en stor arbeidsplass hvor ditt fravær ikke vil være avgjørende. Jeg hadde blitt svært skuffet og overrasket om dette var en jeg nylig hadde ansatt.

Vær heller ærlig!

Hilsen arbeidsgiver.

Anonymous poster hash: 90455...9d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hjertesukk

Dette er helt og holdent ditt valg, og ikke noe du skal ha dårlig samvittighet for :). Hensyn til arbeidsgiver går ikke foran din trivsel og livet generelt (mtp. Ønske om barn).

Ikke overtenk det! Nyt livet og forandringene, uten dårlig samvittighet :)

Hilsen terapeut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...