Gå til innhold

Får ikke positiv eggløsningstest? Noen andre ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har eggløsningssmerter hver måned og stikninger i sidene og kan bli veldi oppblåst. Så de siste to månedene har jeg prøvt å ta eggløsningstest men de blir negative? Noen andre ? Hva kan de ha å si?

Anonymous poster hash: 56082...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mange tråder her om tester som aldri slår ordentlig ut. I den siste var det flere som svarte at de hadde blitt gravide selv om el-testen aldri ble positiv.

Begynner å tro at det hele er noe stort tull. Eller, det er jo greit for de som får positive tester, men det er tydeligvis mange de ikke funker på. Jeg gidder i alle fall ikke stresse mer med de testene.

Anonymous poster hash: cfefa...b12

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har et SVÆRT lite vindu der de får positive tester. Med mindre du tester annen hver time døgnet gjennom så kan det fint være du ikke får positiv test.

 

Foreslår at du temper for å finne ut om du har EL. Man kan fint ha symptomer på EL OG positive ELtester uten å ha EL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine blir heller ikke helt positive, men teststreken blir nesten like sterk som kontrollstreken, da. Har blitt gravid flere ganger, så el har jeg.

 

Du kunne prøve å teste om ettermiddagen hvis du tester om morgenen eller vise versa. Hvis du ikke blir noe klokere er det vel bare å droppe det, så sparer du de pengene.

 

Ellers så vil jeg anbefale temping på det varmeste for å bekrefte el og for å holde styr på syklusen. Det er veldig lettvint når man blir vant til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk heller aldri helt positive tester, men merket at teststripen ble mørkere. Er gravid nå, så har jo hatt eggløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en av de som aldri fikk utslag, men som ble gravid. Har vært flere tråder her inne i det siste om samme tema.



Anonymous poster hash: 5bde9...112
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange tråder her om tester som aldri slår ordentlig ut. I den siste var det flere som svarte at de hadde blitt gravide selv om el-testen aldri ble positiv.

Begynner å tro at det hele er noe stort tull. Eller, det er jo greit for de som får positive tester, men det er tydeligvis mange de ikke funker på. Jeg gidder i alle fall ikke stresse mer med de testene.

Anonymous poster hash: cfefa...b12

 

Helt riktig å ikke stresse med de testene. Det holder med sex ca 3 ganger i uka, da sitter den til slutt.

Anonymous poster hash: 5bde9...112

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...