Gå til innhold

Til Gjest. Kan du hjelpe meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

(På forhånd til alle andre: dere trenger ikke fortelle meg at dette er tull eller unødvendig, for jeg er desperat nok til å bruke alle mulige midler)

Hei Gjest, jeg har lest i en annen tråd at du kan hjelpe folk med å finne nøkler etc. Kan du hjelpe meg, tror du?

Jeg har lenge gjemt på en hjemmelaget gave jeg skal gi til mamma til jul, og nå som jeg endelig er kommet hjem og skulle finne den fram igjen for å pakke den inn, så er den borte. Sist jeg så den var i sommer, da husker jeg at jeg hadde gjemt på den under senga mi i en plastpose. Men så husker jeg at jeg ikke ville gjemme den der mer fordi mamma er innom rommet mitt ofte for å oppbevare saker.

Det har demret litt for meg at jeg la den i en eske og ga den til pappa, og at han gjemte den for meg. Først mente han at han ikke hadde gjort det. Han har dårlig hukommelse så han aner ikke hvor den kan være han heller.

I sommer gikk jeg igjennom alle de gamle flytteeskene mine og kastet mye og ga bort til Fretex, men jeg er helt 100% sikker på at gaven ikke ble med i noe av dette.

Jeg har lett overalt, på rommet mitt blant alle sakene mine og i gamle flytteesker, samt sett rundt i huset men foreldrene mine har helt utrolig mange saker (faren min er litt samler). Ser for meg at gaven enten kan være på pappas kontor blant alle sakene hans, i garasjen, på loftet eller i boden, eller at jeg har gjemt den et veldig lurt sted på rommet mitt. På kontoret til pappa er det mest sannsynlig at den er, men jeg har lett og lett der også.

Gaven er av keramikk, litt rund/fyldig og sånn ca 15x10 cm, og malt rosa.



Anonymous poster hash: 2288e...acc
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Følelsen av en kjeller, iallefall et rom med "grove" /umalte vegger. Den står bak noe annet på en lagerhylle.



Anonymous poster hash: 8363d...9d6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du finner den siste plassen du hadde leita. Du vil se at jeg har rett.

Ja, liker tanken... Aner bare ikke hvilken plass dette kan være...

Anonymous poster hash: 2288e...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ligger bak et møbel, en kommode, skap, seng eller lignende.



Anonymous poster hash: 1a2b9...290
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Håper du finner pakken og Gjest kan hjelpe deg :)

Du må bare lete masse i vei, over alt. Har du sett bak skap og kommode? Sett der du sur tenkt"det kan ikke være der?"

Jeg hadde mistet en ring engang, leter OVER ALT(trodde jeg...) Plutselig 1,5år senere fant jeg. Den hadde nemlig havnet INNI printeren, klemt mellom hjul. Haha.. fant ut av det en dag jeg skulle prøve å bruke printeren, men d funket ikke. Det var noe som satt fast :fnise:

Mange år siden miset mamma noen gullarmbånd hun arvet fra sin mor. Hun letet og letet og letet. Hun brukte også en sånn alternativ løsning og tok kontakt med en. Da fikk hun beskjed om at de ligger hjemme og vil finne dem løpet av dagen. Og gjett hva? Plutselig lå de der under puten hennes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tingen er ikke hos faren din, den er ikke kastet, den er et sted hjemme hos deg selv, lykke til.



Anonymous poster hash: 037e0...da6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nevne at jeg nå er hjemme hos foreldrene mine som bor sammen, og at jeg egentlig bor i en annen by og er student. Bare sånn at det er oppklart hvis noen lurte :)

Det kan også være en ørliten mulighet for at jeg har tatt den med tilbake til der jeg bor ellers, men det er jo helt usannsynlig, så den muligheten er nokså ørliten... Huseier har også lett litt for meg... - TS



Anonymous poster hash: 2288e...acc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nevne at jeg nå er hjemme hos foreldrene mine som bor sammen, og at jeg egentlig bor i en annen by og er student. Bare sånn at det er oppklart hvis noen lurte :)

Det kan også være en ørliten mulighet for at jeg har tatt den med tilbake til der jeg bor ellers, men det er jo helt usannsynlig, så den muligheten er nokså ørliten... Huseier har også lett litt for meg... - TS

Anonymous poster hash: 2288e...acc

Var det kortene mine sa.

Anonymous poster hash: 037e0...da6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(På forhånd til alle andre: dere trenger ikke fortelle meg at dette er tull eller unødvendig, for jeg er desperat nok til å bruke alle mulige midler)

Hei Gjest, jeg har lest i en annen tråd at du kan hjelpe folk med å finne nøkler etc. Kan du hjelpe meg, tror du?

Jeg har lenge gjemt på en hjemmelaget gave jeg skal gi til mamma til jul, og nå som jeg endelig er kommet hjem og skulle finne den fram igjen for å pakke den inn, så er den borte. Sist jeg så den var i sommer, da husker jeg at jeg hadde gjemt på den under senga mi i en plastpose. Men så husker jeg at jeg ikke ville gjemme den der mer fordi mamma er innom rommet mitt ofte for å oppbevare saker.

Det har demret litt for meg at jeg la den i en eske og ga den til pappa, og at han gjemte den for meg. Først mente han at han ikke hadde gjort det. Han har dårlig hukommelse så han aner ikke hvor den kan være han heller.

I sommer gikk jeg igjennom alle de gamle flytteeskene mine og kastet mye og ga bort til Fretex, men jeg er helt 100% sikker på at gaven ikke ble med i noe av dette.

Jeg har lett overalt, på rommet mitt blant alle sakene mine og i gamle flytteesker, samt sett rundt i huset men foreldrene mine har helt utrolig mange saker (faren min er litt samler). Ser for meg at gaven enten kan være på pappas kontor blant alle sakene hans, i garasjen, på loftet eller i boden, eller at jeg har gjemt den et veldig lurt sted på rommet mitt. På kontoret til pappa er det mest sannsynlig at den er, men jeg har lett og lett der også.

Gaven er av keramikk, litt rund/fyldig og sånn ca 15x10 cm, og malt rosa.

Anonymous poster hash: 2288e...acc

Ok, jeg skal se hva jeg kan gjøre. Vil du jeg skal bruke Tarot eller Lenormand kort?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg skal se hva jeg kan gjøre. Vil du jeg skal bruke Tarot eller Lenormand kort?

Tusen takk.

Jeg vet ikke hva som er best. Du kan bruke det du tenker er best, eller så kan du prøve i to omganger hvis det går?

Anonymous poster hash: 2288e...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk.

Jeg vet ikke hva som er best. Du kan bruke det du tenker er best, eller så kan du prøve i to omganger hvis det går?

Anonymous poster hash: 2288e...acc

Jeg prøver med Lenormand først nu. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da er det Lenormand og spørsmålet var hvor hen Anonym Bruker har forlagt sin mors gave.

og kortene ser ut til å fortelle at pappa har gaven (18+ 30) og den er hjemme (09) og oppe på loftet i en kommode/høy bokhylle (26+21) hvor du legger diverse småting som du ellers ikke tenker så mye på/vil ha ute av veien. I nærheten av noe antikt møbel, en armoir eller et kinakabinett av noe slag. NB: Sjekk også under/bak møbelet.

Kløveren viser at du vil finne den før jul, du vil ha flaks, problemet vil være at den mye godt er ødelagt (sigden + buketten), pga eldre person som du kjenner godt (18+30) hadde et uhell med den (23+10), så det er like greit å få i en ny gave.

post-11780-0-83932400-1418666438_thumb.j

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...