Gå til innhold

Vi drømte akkurat det samme, helt samtidig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og en person jeg kjenner drømte akkurat det samme i natt. Han fortalte sin drøm først, og jeg ble helt uvel og svimmel, da jeg skjønte at det var akkurat det samme som jeg hadde drømt selv. Jeg våknet midt på natta, av at jeg ikke fikk puste, fordi jeg var så redd i drømmen. Derfor ble jeg sittende å tenke over hva jeg faktisk hadde drømt, og derfor husker jeg det og veldig klart. Det er mye detaljer som stemmer, så det er ikke slik at vi begge bare drømte at vi fløy, eller noe slik. Det var heller ikke noe i drømmen vi har diskutert eller snakket om tidligere, så det var ikke noe vi har ligget og tenkt på. Så jeg synes dette var utrolig merkelig.

Har noen andre opplevd, eller hørt om noe slik før? Evt noen som vet hva dette er? Eller er dette bare helt tilfeldig og ikke noe jeg burde ofre en tanke? :)




Anonymous poster hash: 189bb...f44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har opplevd det noen ganger faktisk. Med min tidligere bestevenninne. Vi var veldig tette og så mye av det samme på tv/film før vi la oss f.eks, så tenkte ikke så mye over det annet enn "wow, sammentreff".

Har også skjedd med min samboer, men han husker få detaljer så vet jo ikke om det er så likt som vi tror.



Anonymous poster hash: 16629...930
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Jeg og en person jeg kjenner drømte akkurat det samme i natt. Han fortalte sin drøm først, og jeg ble helt uvel og svimmel, da jeg skjønte at det var akkurat det samme som jeg hadde drømt selv. Jeg våknet midt på natta, av at jeg ikke fikk puste, fordi jeg var så redd i drømmen. Derfor ble jeg sittende å tenke over hva jeg faktisk hadde drømt, og derfor husker jeg det og veldig klart. Det er mye detaljer som stemmer, så det er ikke slik at vi begge bare drømte at vi fløy, eller noe slik. Det var heller ikke noe i drømmen vi har diskutert eller snakket om tidligere, så det var ikke noe vi har ligget og tenkt på. Så jeg synes dette var utrolig merkelig.

Har noen andre opplevd, eller hørt om noe slik før? Evt noen som vet hva dette er? Eller er dette bare helt tilfeldig og ikke noe jeg burde ofre en tanke? :)

Anonymous poster hash: 189bb...f44

Drømmer er interessante,men har ikke hørt at to drømmer samme drøm. Tror du bør google opp eller noe kanskje?

Ellers så kan det jo være at Astrallegemene deres var sammen i natten :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette betyr at dere deler et helt spesielt bånd. Jeg ville prøvd å ånde frem den sjelelige energien i en privat seremoni for å se hva mer som er å hente. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmer er interessante,men har ikke hørt at to drømmer samme drøm. Tror du bør google opp eller noe kanskje?

Ellers så kan det jo være at Astrallegemene deres var sammen i natten :-)

Jeg googla, og det kom masse sykt som jeg ikke forsto, eller har greie på.. Haha. Og hva er astrallegeme? :) Takk for svar!

Dette betyr at dere deler et helt spesielt bånd. Jeg ville prøvd å ånde frem den sjelelige energien i en privat seremoni for å se hva mer som er å hente. :)

Virkelig? Jeg er åpent for overnaturlige ting og slikt, men ikke så altfor heftig. Såå kan du utdype, om du tror dette kan være tilfellet? :) Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg googla, og det kom masse sykt som jeg ikke forsto, eller har greie på.. Haha. Og hva er astrallegeme? :) Takk for svar!

Virkelig? Jeg er åpent for overnaturlige ting og slikt, men ikke så altfor heftig. Såå kan du utdype, om du tror dette kan være tilfellet? :) Takk for svar!

Vil ikke kalt det overnaturlig bare en dypere følelse av forståelse for det åndelige og det spirituelle. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mest sannsynligvis har dere opplevd det samme dagen før som ledet til den samme drømmen. Det kan være noe så enkelt som at dere så samme serien eller filmen kvelden før. Altså som HeiHade sier - en tilfeldighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig? Jeg er åpent for overnaturlige ting og slikt, men ikke så altfor heftig. Såå kan du utdype, om du tror dette kan være tilfellet? :) Takk for svar!

Det er ikke noe vits i å svare cowboy lotte, denne personen er kronisk troll

Anonymous poster hash: d8329...97c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Jeg googla, og det kom masse sykt som jeg ikke forsto, eller har greie på.. Haha. Og hva er astrallegeme? :) Takk for svar!

Virkelig? Jeg er åpent for overnaturlige ting og slikt, men ikke så altfor heftig. Såå kan du utdype, om du tror dette kan være tilfellet? :) Takk for svar!

Astrallegemet er vårt ikke-fysiske legeme :-) vet ikke hel hvordan jeg skal forklare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Astrallegemet er vårt ikke-fysiske legeme :-) vet ikke hel hvordan jeg skal forklare.

Jeg googla det og :-) Skjønner! Det hadde jo vært kult omd et var tilfellet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...