Gå til innhold

Forsvunne teskjeer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge hatt 6 teskjeer, akkurat passe for en teelskende aleneboer. Nuvel, over til saken. Her om dagen oppdaget jeg at det bare lå en teskje i bestikkskuffen, det lå da vitterlig 6 der bare for en uke siden! Jeg har lett høyt og lavt, nærmest endevendt leiligheten, men det er ikke tegn til de andre 5.

Teorier og lite hjelpsom sarkasme mottas med takk.



Anonymous poster hash: 07c80...33d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du finner 2 i oppvasken, en har gått i søpla, en ligger i sukkerskålen i skapet og en ved siden av koppen som er nedstøvet under senga.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner 2 i oppvasken, en har gått i søpla, en ligger i sukkerskålen i skapet og en ved siden av koppen som er nedstøvet under senga.

Vel, dette lover ikke godt. Har ikke oppvask stående mer enn et døgn med mindre jeg er syk, og har heller ikke sukkerskål med tilhørende skje i skapet, eller kopp under sengen (seriøst, under sengen?).

Altså, har jeg virkelig greid å kaste 5 teskjeer vil det være et så stort traume at jeg heller mer mot mammas teori, nemlig at jeg har fått et bestikkstjelende spøkelse i hus. De lå jo alle sammen i skuffen sist uke, for pokker!

Mulig de ligger i oppvaskmaskinen?

Anonymous poster hash: 95741...134

Har ikke oppvaskmaskin.

Anonymous poster hash: 07c80...33d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, dette lover ikke godt. Har ikke oppvask stående mer enn et døgn med mindre jeg er syk, og har heller ikke sukkerskål med tilhørende skje i skapet, eller kopp under sengen (seriøst, under sengen?).

Altså, har jeg virkelig greid å kaste 5 teskjeer vil det være et så stort traume at jeg heller mer mot mammas teori, nemlig at jeg har fått et bestikkstjelende spøkelse i hus. De lå jo alle sammen i skuffen sist uke, for pokker!

Har ikke oppvaskmaskin.

Anonymous poster hash: 07c80...33d

Da har du vært distré da du vasket opp forrige gang. De dukker opp, eller så er de kastet.

Anonymous poster hash: 95741...134

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har sikkert kastet de i søpla. Der jeg jobber blir det kastet bestikk hele tiden.

Det får meg til å lure fælt på hvor du jobber. :fnise: Joda, jeg har sikkert kastet dem, men det er mye kjekkere å tro at de er stjålet av en avdød.

Teskjeene til mamma forsvant omtrent samtidig som mine (joda), og siden hun "tror", så er det ingen måte på paranormale teorier under søndagsmiddagene nå. Hadde håpet KG kunne toppe det for litt underholdning.

Anonymous poster hash: 07c80...33d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke, som meg, en tendens til å ta dem med ut av huset? Jeg finner stadig vekk teskjeer i en pose på bunnen av sekken/nettet mitt, som jeg har hatt med på lesesalen for å måle opp pulverkaffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får meg til å lure fælt på hvor du jobber. :fnise: Joda, jeg har sikkert kastet dem, men det er mye kjekkere å tro at de er stjålet av en avdød.

Teskjeene til mamma forsvant omtrent samtidig som mine (joda), og siden hun "tror", så er det ingen måte på paranormale teorier under søndagsmiddagene nå. Hadde håpet KG kunne toppe det for litt underholdning.

Anonymous poster hash: 07c80...33d

Det er lett at det kastes bestikk når man tar av bord og rydder opp etter et måltid.

Anonymous poster hash: 95741...134

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slå meg. Vi hadde 24 teskjeer og har nå 8. Aner ikke hvor de blir av. Teskjemonster?
Fant 2 stk inni rammen på sengen en gang, og noen under de "vognene" i oppvaskmaskinen, en på vaskerommet, en bak komfyren.. Ellers er de andre borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lett at det kastes bestikk når man tar av bord og rydder opp etter et måltid.

Anonymous poster hash: 95741...134

Vi har storforbruk på t-skjeer. Bestiller nye med jevne mellomrom. Jobber på en institusjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vennene dine holder på å spille deg et puss.

Du får dem tilbake i advendtskalenderen eller til jul.

Anonymous poster hash: de5a5...334

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg går tom for teskjeer er det på tide å rydde skolesekken...

Alternativt har du et tehatende gjenferd i huset som prøver å tvinge deg til å slutte å drikke te.

Anonymous poster hash: ab06e...1aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Dette skjer stadig her også, men plutselig finner jeg dem igjen i en krydderboks eller sukkerpose. Noen av dem i alle fall, andre har visst forsvunnet ut i evigheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne passet jo godt i underforumet for "Religion, alternativt og filosofiske spørsmål" :fnise:

Jeg tror te-skjeene dine er ute og "leker" med de single sokkene som mangler.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må også alltid kjøpe t skjeer fordi jeg mister dem.. Tror de går og fester med de enslige sokkene og alle hårstrikkene man alltid kjøper, men aldri finner igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår virkelig spørsmålet ditt. Jeg hadde 6 gafler for et par måneder siden, nå har jeg en eneste gaffel i skuffa. Forstår oppriktig ingenting. Bor alene, har av og til besøk, men aldri besøk der jeg serverer noe som er naturlig å spise med gaffel. Har alle knivene mine og alle t-skjeene fremdeles, men gafler forsvinner altså hos meg :vetikke:



Anonymous poster hash: 215f1...4a9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...