Gå til innhold

Satanisme


dinakver

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Satanismen er en protest mot kristendom, jødedom og islam. Vi mener Gud/Jahve/Allah er ond, og stakkars Satan er misforstått. Satanister tror på livet før døden. Vi er dyr, og vi fornekter det ikke. Vi tror ikke på jomfrufødsler eller frelse gjennom sult og selvplaging. Vi liker å spise, pule, drikke øl og nyte, så da gjør vi det! Vi prøver å unngå å plage andre, da det å se andre lide også går ut over vår egen lykke.

Å "brenne i helvete" er noe vi gjør med den største glede, mens vi lever.

OL er en satanistfestival.

Den viktigste personen i satanismen er meg ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satanismen er en protest mot kristendom, jødedom og islam. Vi mener Gud/Jahve/Allah er ond, og stakkars Satan er misforstått. Satanister tror på livet før døden. Vi er dyr, og vi fornekter det ikke. Vi tror ikke på jomfrufødsler eller frelse gjennom sult og selvplaging. Vi liker å spise, pule, drikke øl og nyte, så da gjør vi det! Vi prøver å unngå å plage andre, da det å se andre lide også går ut over vår egen lykke.

Å "brenne i helvete" er noe vi gjør med den største glede, mens vi lever.

OL er en satanistfestival.

Den viktigste personen i satanismen er meg ;)

wow, jeg er visst satanist

Anonymous poster hash: d0596...c7c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Satanisme er verken et entydig begrep eller noen samlet bevegelse. Stort sett diverse forsamlinger av forvirrede søkende som ikke har noe annet felles enn at de ikke liker kristendommen (det er i vesten det er flest "satanister").

Litt som andre gudsfornektere, altså. Jeg og mine meningsfeller som ikke tror har ikke mer til felles enn vi som ikke har vært på månen. Og minst av alt trenger vi påkostede praktbygninger der vi møtes i fellesskap og IKKE tror.

Pax Tecum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...