Gå til innhold

bollemus


Gjest Gjest_pippi_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_pippi_*

Jeg er kjempeflau over min bollemus. er det noe man kan gjøre for å bli kvitt den. trene på en spesiell måte eller operasjon?? noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vær stolt av musa di!!!  :)  (Men sånn bortsett fra det, tror bare operasjon hjelper...)

Nå må du jaggu gi deg.

Du har tydeligvis ikke et helt klart bilde av hva en bollemus er, og tror visst det har noe med kjønnsleppene å gjøre.

Bollemus er et resultat av at "skambenet" stikker litt mer ut en normalt, og man skal vel ikke begynne å operere knoklene???

Bollemus er fint, når du ser den tydelige forhøyningen, eller "kulen", når jenta har truse/bikini og ligger eller står med lårene sammen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BOLLEMUS ruler...!!!

Det finnes ikke noe mer opphissende enn å få se en skikkelig bollemus.

Vær stolt av musa di ;) Garantert at jeg har mange med meg på dette svaret...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var og kjempeflau over mi før. Men jeg har nylig funnet ut at dette er noe en god del gutter liker.

Det er synd at vi jenter skal måtte gå rundt å bekymre oss for sånt, spesielt når det er helt ubegrunnet! :)

Hvis du mot all formodning skulle ramle over en som ikke liker den, så er det faktisk hans problem, og du fortjener bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du jaggu gi deg.

Du har tydeligvis ikke et helt klart bilde av hva en bollemus er, og tror visst det har noe med kjønnsleppene å gjøre.

Bollemus er et resultat av at "skambenet" stikker litt mer ut en normalt, og man skal vel ikke begynne å operere knoklene???

Bollemus er fint, når du ser den tydelige forhøyningen, eller "kulen", når jenta har truse/bikini og ligger eller står med lårene sammen.

Sier du det? Må jeg gi meg sier du? Jøsses :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå må du jaggu gi deg.

Du har tydeligvis ikke et helt klart bilde av hva en bollemus er, og tror visst det har noe med kjønnsleppene å gjøre.

Bollemus er et resultat av at "skambenet" stikker litt mer ut en normalt, og man skal vel ikke begynne å operere knoklene???

Bollemus er fint, når du ser den tydelige forhøyningen, eller "kulen", når jenta har truse/bikini og ligger eller står med lårene sammen.

Hahahaha! Tror ikke du helt skjønte hva hu skreiv, jeg :P

TS spurte om man kunne trene den bort, eller operere den bort... Hvis man ikke kan trene den vekk, så er jo kirurgi den eneste måten å fjærne den på... Det betyr jo ikke at hu anbefaler det da, øse :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld, men jeg må bare le... :ler:

Skjønner at du selv er litt bekymret - men vær fornøyd med det du har! :klem:

endret: skriveleif

Endret av SunAndMoon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha! Tror ikke du helt skjønte hva hu skreiv, jeg :P

TS spurte om man kunne trene den bort, eller operere den bort... Hvis man ikke kan trene den vekk, så er jo kirurgi den eneste måten å fjærne den på... Det betyr jo ikke at hu anbefaler det da, øse  :legrine:

Jo, skjønte godt det.....og du mener at knokkel-kirurgi er helt greit som inngrep for den som ikke vil ha bollemus?? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Jo, skjønte godt det.....og du mener at knokkel-kirurgi er helt greit som inngrep for den som ikke vil ha bollemus?? :overrasket:

:klø: Hvor skrev Hilde79 at knokkeloperasjon er greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rilokiley

HOHO, dette var da gøyalt.

Jeg trodde det var attraktivt med bollemus jeg? Har hørt om folk som har lagt seg under kniven for å få det...

Ellers så er det bare lettlurte meg som noen har lurt igjen :ironi:

Huff. En jente som gikk på skolen min hadde veldig fremtredende bollemus, og null pupper. Guttene kalte henne et vandrende koldtbord: bollemus og flatbrød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, skjønte godt det.....og du mener at knokkel-kirurgi er helt greit som inngrep for den som ikke vil ha bollemus?? :overrasket:

HAHAHA! Du skjønte ikke hva jeg skreiv heller :legrine::legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting er som å brette opp en dame og stikke tungen opp i en saftig bollemus.

Snadder !

Ei bollemus er ikke nødvendigvis "saftig", da... Et utstående skamben medfører ikke at musa blir noe mer saftig. Men et ei saftig mus, dvs ei våt mus, er opphissende er jeg enig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 1 år senere...

Dersom du ligger pa alle fire og lőfter rumpa, samtidig som du strammer musklene foran problemet to til tre ganger per uke vil bollemusa bli mindre etter et par mnd. Det kan ogsa hjelpe med daglig masasje, men da er det viktig og kna skikkelig.

mvh medisin student

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du jaggu gi deg.

Du har tydeligvis ikke et helt klart bilde av hva en bollemus er, og tror visst det har noe med kjønnsleppene å gjøre.

Bollemus er et resultat av at "skambenet" stikker litt mer ut en normalt, og man skal vel ikke begynne å operere knoklene???

Bollemus er fint, når du ser den tydelige forhøyningen, eller "kulen", når jenta har truse/bikini og ligger eller står med lårene sammen.

Ikke nødvendigvis bare beinet som stikker ut... Kan være ekstra "kjøtt/fett" under huden der også, gitt! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...