Gå til innhold

Før og etterbilder av brystforstørrelse.


LovelyMonroe

Anbefalte innlegg

Det er latterlig at menn bedriver oppbygging av kvinners selvfølelse? :klo:

Du raserer i hvert fall min selvfølelse. Jeg fikk påvist BRCA2-genet som med nærmere 100% sikkerhet ville gitt meg bryst- og/eller eggstokk-kreft i tidlig alder. Pr. i dag er legenes anbefaling å fjerne bryster og eggstokker. Jeg har gjort begge deler, og har naturligvis et ønske om å fortsatt ha kvinnelige former. Derfor har jeg i dag silikon.

Du kan sikkert klappe meg på hodet å si at jeg har "lovlig grunn", men det hjelper lite på selvfølelsen når man stadig får høre hvor stygg og lite kvinnelig man fremstår for menn. Det er flott du heier frem det naturlige og gir inntrykk av å ha et ønske om å være en frelser for kvinners psyke og selvbilde, men du er jævlig klomsete allikevel.

Anonym poster: 91d553de9a5d5324996c43cade3dc932

Anonym poster: 91d553de9a5d5324996c43cade3dc932

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du raserer i hvert fall min selvfølelse. Jeg fikk påvist BRCA2-genet som med nærmere 100% sikkerhet ville gitt meg bryst- og/eller eggstokk-kreft i tidlig alder. Pr. i dag er legenes anbefaling å fjerne bryster og eggstokker. Jeg har gjort begge deler, og har naturligvis et ønske om å fortsatt ha kvinnelige former. Derfor har jeg i dag silikon.

Du kan sikkert klappe meg på hodet å si at jeg har "lovlig grunn", men det hjelper lite på selvfølelsen når man stadig får høre hvor stygg og lite kvinnelig man fremstår for menn. Det er flott du heier frem det naturlige og gir inntrykk av å ha et ønske om å være en frelser for kvinners psyke og selvbilde, men du er jævlig klomsete allikevel.

Anonym poster: 91d553de9a5d5324996c43cade3dc932

Anonym poster: 91d553de9a5d5324996c43cade3dc932

Og her er en VESENTLIG forskjell fra JegHarAmmetEllerHarGrisefineSmåPupperOgMÅHaPlastIPuppeneForÅTroAtJegEnnåErVerdtNoeSomKvinne.

Sykdom som fører til at en kvinne må fjerne sine bryst er noe HELT ANNET en bimboligaen som konkurerer om å trøkke mest kløft opp i trynet på kjekkasen med BMW. I slike sykdomstillfeller er jeg FOR ALT som kan gi kvinnen mest mulig bryst tilbake. Noe av det "beste" jeg har sett slik sett er bryst som er rekonstruert av magefett. Imponerende kirugi og resultat! Tenk om vi klarer å få manipulert gener til å gro helt nye friske bryst! *drømme seg bort*

Uansett, her en vandrer avgårde i vitenskapens drømmeverden. La det være klinkende klart at det er forskjell på å rekonstruere et bryst som er fjernet pga sykdom og å skaffe seg plastpupper på 18-års dagen fordi en er 70b...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner hva du sier, men hvorfor delta i en tråd for jenter som har eller skal opereres? Og være nedlatende og frekk, komme med stygge kommentarer.. Det må jo være du som ikke har det godt med deg selv.. Jeg syntes heller ikke noe om 18-åringer å få silikon fir og bli "deilig", men voksne kvinner med barn og samboer gjør dette for dem selv! Du kan jo selv tenke deg om noen hang i ballene dine hver dag i flere timer over flere år, hvor hadde de endt opp tilslutt tror du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som vurderer runde proteser over 350 gram med samme kroppsvekt som meg (ca 60-63 kg), så blir de seende noe sånt som dette ut i bh:

Silikonpupper

Som dere ser, så ser jo ikke dette spesielt ekte ut. Og dere må nesten tenke dere litt om hvorvidt dere vil se så falsk ut eller ei. Dette er jo med bh, men de fleste av oss bruker jo bh stort sett hele tiden.

uff, det så skikkelig fake ut.

Anonym poster: a5316de9493e21b06076118a97eb0238

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, enkelte mennesker allså!:)

Min KIRURG som er spesialist i plastikk kirurgi la selv inn 400 på meg, fordi det passet MIN kropp ;) Viss du kan noe som helst om silikon, anatomi osv, så vet du at det ALDRI er likt for noen som helst.. Jeg bruker 75 B i bh, så om du hadde måtte kjøpt 44 i klær på rn 75b, ja så sier vel det litt om kroppsbygningen din :) Visste du forresten at en uansett cup vil se opptil en str mindre ut i klær? Og at 90% angrer på at de ikke tok mer? ei litt rund og god jente på 80-100 kilo hadde nok måtte ha mer enn meg for at det skulle se normalt ut til hennes kropp..da jeg var gravid brukte jeg oppi E cup, så du kan tenke deg hvor mye hud jeg hadde til overs.. Mine er faste nå og ser så normale ut, og vil kun bli mindre med tiden!

Jenta som lå ved siden av meg idag tok 600 å det vistes ikke i det heeele tatt! Så du kan få deg litt erfaring om emne før du spyr utav deg komentarer..

Feite mennesker bør ikke ta silikon, de bør heller gå ned i vekt og se hvordan puppene ser ut da, og så vurdere om de skal gjøre noe.

Og 600g som ikke vises? Skrivefeilene dine viser at du garantert er en typisk silikon-østfolding, som neppe har skjønt hva vi som ikke liker gatebil-jentene annser som normalt.

Anonym poster: a5316de9493e21b06076118a97eb0238

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrivefeil faktisk?:) Hvor gammel er du da?

De som poster på slike forum for å kun bruke ulvespråk, være nedlatende mot mennesker de ikke kjenner, mot de som er overvektig,

de som er for tynne, de som har problemer en selv ikke har, gjør det KUN fordi de er missfornøyde med seg selv, er usikker, hatt en trasig opovekst, er personer som har en trang til å være i sentrum av alt og alle, har en midt på treet jobb, men ønsker alltid noe mer, de som krever og forlanger istede for å ønske!

Du kan ta å holde tankene å fingrene dine for deg selv, til slutt møter du feil menneske og da blir det plutselig verre og være deg!

Tipper du bor alene med en katt å alltid sovner på sofan, da det sikkert er trasig å legge seg alene i sengen:)

Meld deg på no date forum heller, lyg utta helvette så noen kan ha sjangs til å like deg.

Ellers kan jeg informere om at jeg er fra nord norge :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ups, anonym! Du svarte ikke på det hun spurte deg om engang!!! Tipper du har null peiling og er heelt alene i den store verden:(

Anonym poster: 921d6259ff7c3ef0baf342b47c5d64b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, det så skikkelig fake ut.

Anonym poster: a5316de9493e21b06076118a97eb0238

Er det morgendrammen som gjør at du ikke klarte å lese delen av innlegget du siterte der hun skrev følgende?

"Som dere ser, så ser jo ikke dette spesielt ekte ut."

Denne iveren etter å hetse blir bare latterlig. Følg med neste gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

uff, det så skikkelig fake ut.

Anonym poster: a5316de9493e21b06076118a97eb0238

Det er vel ingen som har sagt noe annet? :) De ER jo fake ffs!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutter er rare.... Jeg synes de så helt perfekte ut. Ikke på det øverste bildet, men bildet i innlegg nr.2 fra toppen...

Hun har jo en pupp på hver side av kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns de var fine:) Skjønner hva du mener med falsk og ekte, men jo eldre du blir, jo mer ekte vil de nok se ut!:) Uansett, fine var de!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ca 1,5 år siden :)

Kan hende at du har svart på dette spørsmålet før, men jeg er litt distrè av meg.. Hvilken størrelse hadde du før du fikk implantene?

Endret av Asfalt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, enkelte mennesker allså!:)

Min KIRURG som er spesialist i plastikk kirurgi la selv inn 400 på meg, fordi det passet MIN kropp ;) Viss du kan noe som helst om silikon, anatomi osv, så vet du at det ALDRI er likt for noen som helst.. Jeg bruker 75 B i bh, så om du hadde måtte kjøpt 44 i klær på rn 75b, ja så sier vel det litt om kroppsbygningen din :) Visste du forresten at en uansett cup vil se opptil en str mindre ut i klær? Og at 90% angrer på at de ikke tok mer? ei litt rund og god jente på 80-100 kilo hadde nok måtte ha mer enn meg for at det skulle se normalt ut til hennes kropp..da jeg var gravid brukte jeg oppi E cup, så du kan tenke deg hvor mye hud jeg hadde til overs.. Mine er faste nå og ser så normale ut, og vil kun bli mindre med tiden!

Jenta som lå ved siden av meg idag tok 600 å det vistes ikke i det heeele tatt! Så du kan få deg litt erfaring om emne før du spyr utav deg komentarer..

Grunnen til at folk angrer er at mye vil ha mer og det sier seg vel selv at puppene syns mindre med klær. :fnise:

Kroppsbygningen min er helt normal, bruker 38 og veier 65 kg. Er 1,75 høy. :filer:

Anonym poster: 3ff423c309b9dd35de91c6bd8d843e80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Kan hende at du har svart på dette spørsmålet før, men jeg er litt distrè av meg.. Hvilken størrelse hadde du før du fikk implantene?

70 A, vanlig bh. 70 B i push-ups med innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...