Gå til innhold

Denne sporten vokser mest i USA


WubWub

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Prostitusjon på høyt nivå. Patetisk! Blir nok en stund til det kommer til Norge heldigvis.



Anonymous poster hash: 3a430...c51
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så klager man over at menn ser på kvinner som sex-objekter.

Vel, når man blir vant til at kvinner kler av seg for at man skal vise interesse for det de driver med så er det kanskje ikke så rart?



Anonymous poster hash: e6314...4bc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo KUN fordi de spiller i undertøy og fordi det er amerikansk fotball(patriotisme)at det er pop i USA. Blir nok like pop om kvinnene spiller håndball i undertøy her hjemme og....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe må man jo kompensere med når de sportslige prestasjonene ikke er så mye å skryte av :P

Hehe, som om det gjelder kun innenfor sportslige prestasjoner :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og er den kvinnesporten som vokser mest i verden. Det er nå ikke bare sporten som vokser når jeg ser på de bildene der. Herregud hvorfor sendes ikke det i Norge? Da hadde jo jeg også blitt sports interressert. Det hadde nok slått ann uten tvil

For det første så kanskje ikke kvinnene der er i aldersgruppen 19-24 år, og vekten deres er sikkert ikke akkurat lav heller. :P

Anonymous poster hash: b2ae4...bfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første så kanskje ikke kvinnene der er i aldersgruppen 19-24 år, og vekten deres er sikkert ikke akkurat lav heller. :P

Anonymous poster hash: b2ae4...bfd

Gjør det noe da? Er lav vekt er veldig viktig for deg? Beste er normal vekt med kvinnelige former etter min mening, så er det jo selvfølgelig et pluss at de er veltrente og sterke når de skal drive med en sport som det her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...