Gå til innhold

"Bare ta en angrepille", gutters syn på prevansjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvem går med slikkelapp på baklommen om de håper å få seg litt, liksom.

Visste ikke at man fikk en hel kysse elskende same inn i baklommen.

Anonymous poster hash: 0dc84...c72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Visste ikke at man fikk en hel kysse elskende same inn i baklommen.

Anonymous poster hash: 0dc84...c72

Joda. Jeg har ønsket meg en sånn en til jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dater en fyr og vi har komt dit at det er naturlig å ha sex. Jeg har tidligere ikke vært så nøyen på beskyttelse, men etter å ha blitt smittet med en kjønnssykdom tidligere er jeg fast bestemt på å bruke kondom fram til vi er et par. Jeg orker ikke flere tester hos legen, samt bekymringene.

Jeg har også blitt ufrivillig gravid som tenåring, og vil ikke det skal skje igjen.

Går på p-piller, fordi det funker greit for kroppen min, og jeg går sjeldent singel i åresvis (det verste for kroppen er jo å slutte, så starte igjen har jeg hørt). Men; dette sier jeg ikke til gutter jeg dater, for da tror de automatisk det bare er til å kjøre på.

Jeg opplever gang på gang et press om å bare gjøre det uten kondom. Noen blir faktisk sjokkerte når jeg spør. Virker som en stor andel ikke vet om kjønnssykdommer engang, bare de unngår å gjøre jenta gravid er det ok (hoppe av i svingen er et populært forslag).

Siste fyr jeg datet sa "det er jo bare til å ta angrepille i morgen!?". Jeg kjente jeg ble provosert. Angrepille er i nødstilfeller, ikke fordi gutten ikke gidder bruke kondom.

Hva er deres erfaringer? Er det bare jeg som møter på sånne? Kjenner jeg blir ekstra skeptisk når de tilsynelatende ikke har tenkt tanken på kondom; da gjør de mest sannsynlig det med alle jenter de møter, ergo er sjansen for sykdommer skyhøy.

Anonymous poster hash: 995d9...9cd

Hvis han ikke vil bruke kondom så er det bare å la vær å ha sex. Enkelt og greit.

Anonymous poster hash: a9a28...6f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...