Gå til innhold

Ville nakne jenter godtatt en mannlig reporter i dusjen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Enig!

Enig her også. Det finnes rett og slett ingen fornuftig grunn til at journalister av noe kjønn skal inn i dusjen. Hva blir det neste, intervjuer på toalettet (hva føler du nå)?

Anonymous poster hash: cc023...82b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er som sagt en kjønnsforskjell her. Vi er ikke likestilte enda, særlig ikke når det gjelder sex og nakenhet.

Det var da en ekstremt sexistisk holdning fra deg. Er det ikke du som gjentatte ganger har proklamert deg selv som feminist og sagt at feminister ikke er dobbeltmoralske og er for likestilling da?

Takk for at du nok en gang bekrefter feminister som deg selv sitt sterke misandri.

Anonymous poster hash: a16ad...13b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da en ekstremt sexistisk holdning fra deg. Er det ikke du som gjentatte ganger har proklamert deg selv som feminist og sagt at feminister ikke er dobbeltmoralske og er for likestilling da?

Takk for at du nok en gang bekrefter feminister som deg selv sitt sterke misandri.

Anonymous poster hash: a16ad...13b

Les det du siterer, å påpeke en kjønnsforskjell er ikke å si at man er mot likestilling... det er jo selve grunnlaget for å jobbe for likestilling ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lagde en tråd om samme tematikk for 2 uker siden.

kvinnelige ansatte på treningsstudio er titt og ofte inni herregarderoben for å vaske gulvene. uten forvarsel. skjedd meg flere ganger at jeg kommer naken ut av dusjen og møter på ei jente som ser rett på meg.

men mannlige ansatte får ikke lov til å være i damegarderoben for å vaske gulv.

Hvorfor er det slik? Jeg skjønner det bare ikke. Kan tenke meg det hadde blitt hyl,skrik, anmeldelsers, store medie oppslag og oppfordringer til boikott av treningsstudiot om en mann kom inn i damegarderoben for å vaske mens det var nakne damer der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rhaegar Targaryen

Vist vi skal leve i et land med likestilling. Så sier det seg selv at mannlige reportere burde ha tilgang til kvinne gaderober.

Men egentlig så synes jeg at bare folk av samme kjønn burde få lov og gjøre intervjuer i gaderober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Navy

De har jo garantert godkjent at hun får komme inn i dusjen. Ser ikke problemet, så lenge de som er naken syns det er greit.

Jeg er kvinne, men altså, kropp er kropp for min del. Skjønner vel og merke ikke hvorfor tv2 skulle gjøre en reportasje i dusjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lagde en tråd om samme tematikk for 2 uker siden.

kvinnelige ansatte på treningsstudio er titt og ofte inni herregarderoben for å vaske gulvene. uten forvarsel. skjedd meg flere ganger at jeg kommer naken ut av dusjen og møter på ei jente som ser rett på meg.

men mannlige ansatte får ikke lov til å være i damegarderoben for å vaske gulv.

Hvorfor er det slik? Jeg skjønner det bare ikke. Kan tenke meg det hadde blitt hyl,skrik, anmeldelsers, store medie oppslag og oppfordringer til boikott av treningsstudiot om en mann kom inn i damegarderoben for å vaske mens det var nakne damer der

Hmm..herlig. Var de pen? Fikk du ikke bender.

Anonymous poster hash: 8dd7c...76e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Så lenge de hadde sensurert puppene mine og underlivet mitt så hadde det ikke gjort noe. Jeg har da en helt normal kropp.

Men selvsagt kunne de gjerne ventet til jeg var ferdig i dusjen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Vist vi skal leve i et land med likestilling. Så sier det seg selv at mannlige reportere burde ha tilgang til kvinne gaderober.

Men egentlig så synes jeg at bare folk av samme kjønn burde få lov og gjøre intervjuer i gaderober.

Eneste jeg ikke forstår er hvorfor man i det hele tatt skal intervjue noen i garderoben? Kan man ikke vente til folk er påkledd?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rhaegar Targaryen

Eneste jeg ikke forstår er hvorfor man i det hele tatt skal intervjue noen i garderoben? Kan man ikke vente til folk er påkledd?

Det er jeg enig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge de hadde sensurert puppene mine og underlivet mitt så hadde det ikke gjort noe. Jeg har da en helt normal kropp.

Men selvsagt kunne de gjerne ventet til jeg var ferdig i dusjen da.

Hvorfor skal de sensurere puppene dine? Pupper er ikke seksuelle har kvinnene på KG blitt enig om.

Anonymous poster hash: a16ad...13b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Hvorfor skal de sensurere puppene dine? Pupper er ikke seksuelle har kvinnene på KG blitt enig om.

Anonymous poster hash: a16ad...13b

Har kvinner på KG blitt enige om det? Jeg er en kvinne på KG og har ikke sagt det. Dermed har ikke kvinner blitt enige om det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kvinner på KG blitt enige om det? Jeg er en kvinne på KG og har ikke sagt det. Dermed har ikke kvinner blitt enige om det :)

Joda det var stor enighet og masse plusser i trådene om dette.

Anonymous poster hash: a16ad...13b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest avocadoen

Joda det var stor enighet og masse plusser i trådene om dette.

Anonymous poster hash: a16ad...13b

Så stor enighet er det samme som at 100% var enige? Det visste jeg ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er Vålerenga Hockey, de selger jo mora si om de får nok penger for det. De kunne laget denne serien "Iskrigerne" rundt et annet, ORDENTLIG og seriøst ishockeylag! Et hockeylag som har sporten ishockey som hovedbeskjeftigelse og ikke alt mulig annet tull. Vålerenga-spillerne (inkl. trenere) liker best å nappe øyebryn og se seg selv i speilet, ta straffeslag nakne osv osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...