Gå til innhold

Alkohol er idiotisk, hvorfor drikker dere alkohol?


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Gjest avocadoen

Jeg er 21 og drikker ikke. Blir dårlig i magen, liker ikke smaken og liker ikke miste kontroll. Klarer ikke ha det gøy når jeg er full. Blir alt for mye følser og noe går alltid galt. Har det mye bedre uten. Vet om flere som reagerer som meg på alkohol, men de drikker likevel.

Jeg forstår deg, samtidig som at man ikke mister kontrollen dersom man klarer å begrense inntaket. Man kjenner når det er nok, og da bør man sette en grense der og ikke drikke mer (eventuelt vente noen timer før man tar en øl til f.eks).

Jeg synes forøvrig det er veldig dumt med mennesker som drikker alkohol for å bli fulle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så godt som aldri på fylla innebærer hver helg i din verden..

Javel.

For min del innebærer så godt som aldri på fylla å drikke seg full en gang hvert halvår...

6 halvlitere på fredag og lørdag blir man ikke full av. Jeg er aldri på byen og drikker meg full.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid godt å ta seg en øl etter en lang og slitsom arbeidsdag.

Endret av got2go
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåpelig sagt av deg. Jeg er helt enig med Metusalem.

De som drikker alkohol er tapere i mine øyne.

Av meg?

Jeg tenker det samme. Jeg synes det faktisk er trist at eneste måten gjerne unge folk på klarer å ha det gøy på..er faktisk å drikke seg fulle. Det er synd at det må alkohol til for at eldre folk skal klare å ha det gøy.

Savner forøvrig festene uten alkohol, de var mye morsommere! :laugh:

Når var det? Mennesker har vell kost seg med alkohol på fester i flere århundrer, til og med i vikingtida satt vikinger og drakk seg full på øl la med vennene sine

Kult?

Det er oppskriften på å bli rusmisbruker...

Haha du er morsom du :)

Hva så? Har du endret mening siden den gang?

Det spørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

6 halvlitere på fredag og lørdag blir man ikke full av. Jeg er aldri på byen og drikker meg full.

Du er heller ikke edru etter seks øl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av meg?

Når var det? Mennesker har vell kost seg med alkohol på fester i flere århundrer, til og med i vikingtida satt vikinger og drakk seg full på øl la med vennene sine

Haha du er morsom du :)

Det spørs

Pøh! Jeg så deg nettopp i Under the dome, og der drakk du whiskey! Kom ikke her og si jeg så feil! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh! Jeg så deg nettopp i Under the dome, og der drakk du whiskey! Kom ikke her og si jeg så feil! :P

Og så ble jeg skutt i brystet :P Glad den serien ble fornyet :)

Endret av Big Jim Rennie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig deilig å unne seg et glass av og til. De fleste kulturer har jo en eller annen form for rusmidler som de bruker og alkohol er vårt. Hvorfor iriterer det deg TS, det er jo bare å la vær å drikke selv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig deilig å unne seg et glass av og til. De fleste kulturer har jo en eller annen form for rusmidler som de bruker og alkohol er vårt. Hvorfor iriterer det deg TS, det er jo bare å la vær å drikke selv....

Nå er jo tråden blitt ganske gammel

Morsom faktum, når jeg posta akkurat den samme tråden på diskusjon.no så var det mange som var enige med meg men her så er det mange som er uenige. Hva sier det om de forskjellige skjønns forhold til alkohol? Siden dem fleste her er damer og dem fleste på diskusjon.no er menn

Endret av Big Jim Rennie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo tråden blitt ganske gammel

Morsom faktum, når jeg posta akkurat den samme tråden på diskusjon.no så var det mange som var enige med meg men her så er det mange som er uenige. Hva sier det som de forskjellige skjønns forhold til alkohol? Siden dem fleste her er damer og dem fleste på diskusjon.no er menn

Nå er det større forskjell mellom diskusjon.no og KG enn kjønn da men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det større forskjell mellom diskusjon.no og KG enn kjønn da men....

Hva mener du med det? Det er samme sort mennesker der som her :) Har vært mye på begge forumene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med det? Det er samme sort mennesker der som her :) Har vært mye på begge forumene

Jeg har ike inntrykk avat det er samme sort mennesker... Men begge deler blir jo bare spekulasjoner. Hvis du er interessert i å vite noe om kjønn og alkoholholdninger så ville jeg ikke søkt svaret hverken her eller der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den tråden der så utviklet det seg til en lang diskusjon om alkohol er greit eller ikke mellom andre brukere, virker som alkohol er et sårt tema for mange

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Drikker fordi cannabis ikke er lovlig i Norge. Så enkelt er det, og ja, jeg må ruse meg. Men jeg drikker sjeldent, et par ganger i året.



Anonymous poster hash: cb029...66b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker alkohol fordi jeg liker effekten av å drikke alkohol.

Da foretrekker jeg vodka, konsumert på følgende vis: Et høyt glass, fylles med isbiter og etterfylles med vodka, til det dekker isen. Når isen har smeltet litt, og det begynner å dugge på glasset, er det klart for konsum. Bar vodka er akkurat litt for sterkt, men denne drinken er behagelig på alle vis. Det smaker ikke noe av det, men det er da også litt av vitsen.

Rinse and repeat.

Et godt alternativ kan være Long Island Iced Tea, men IKKE den utvanna versjonen med cola og triple sec. Vi vil ha vodka, gin, tequila og rom. Og noen isbiter, selvsagt.

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri drukket alkohol og kommer aldri til å gjøre det, når jeg ser fulle folk som vandrer rundt som noen tullinger tenker jeg bare herregud så tragisk. Hva er poenget? drikk heller et glass vann, alkohol er ikke sunt uansett...

Drikker for å luke ut moraliserende assholes fra min mulige venneflokk. Har 100% suksessrate så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...