Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden


Zealuu

Anbefalte innlegg

Har lært at noe som er poppis på KG for tiden, er å beskylde andre for å være overflatiske.



Anonymous poster hash: 91e2a...f3c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lært at visse biler fungerer som penisforlenger. Har også blitt opplyst at andre biler fungerer motsatt :ler: Det verste er vel at jeg er så barnslig at jeg ler av det enda. :fnise:

Endret av Evilposelos
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at visse biler fungerer som penisforlenger. Har også blitt opplyst at andre biler fungerer motsatt :ler:

Alle biler fungerer som penisforlenger. Det er bare å smekke ned bagasjeluka på snurrebassen og kjøre avsted noen kilometre. Brems når det slutter å hvine...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troll........troll over alt

Det har jeg lært i det siste

Og at det ikke er lov til å antyde at noen troller (selv ikke når det er SVÆRT opplagt) - da blir innlegget ditt slettet umiddelbart. Synd når man egentlig bare ønsker å opplyse de andre som bruker tid på skrive gode svar, komme med tips og være til hjelp i tråden om at de blir holdt for narr og dermed kaster bort tid og energi helt unødig.

Anonymous poster hash: 9016c...168

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lært at man skal dumpe partneren sin for den minste lille ting.

Dump han!

Anonymous poster hash: aebf6...e11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn er overfladiske og mener at utseende betyr alt i et forhold.

Det skal veldig mye til for å bli sett på som pen.

Ingen over 30 år er attraktive.

Noen meninger her gjør at jeg mister troen på menneskeheten og at det finnes gode menn som ikke bare bryr seg om kropp og utseende.



Anonymous poster hash: 977ee...8bf
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At kvinnfolka her syns at det er greit å drikke seg dritings hver dag...



Anonymous poster hash: de99f...73a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At alt er de rødgrønnes feil.

Anonymous poster hash: d9af7...8f6

Og feministene....

Anonymous poster hash: 91e2a...f3c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At det er forkastelig å si at du ønsker deg et spesifikt kjønn på barn.

At du får lange hatmeldinger om du spør hvorfor noen gjør en hjerneskadet ting, og du sier "latterlig" som en avsluttende kommentar uten å ha sagt noe støtende eller vært uhyggelig på noen som helst slags måte :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det finnes serumer og avføringsmidler som gir deg mer og tykkere hårvekst (men bare akkurat der du vil ha det, så du får ikke hårvekst på henda dine, eller andre steder det kunne komme i kontakt med)

Det er jo kjempe fint, men jeg lurer jo litt på hvorfor dette produktet utelukkende fungerer på damer, noe det må gjøre, siden det ikke brukes på hodene til skalla menn, og disse selskapene da går glipp av et enormt marked hvor det ligger store summer penger... Man skulle nesten tro det var fordi det faktisk ikke fungerer :ler:

Endret av Yme
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At det finnes serumer og avføringsmidler som gir deg mer og tykkere hårvekst (men bare akkurat der du vil ha det, så du får ikke hårvekst på henda dine, eller andre steder det kunne komme i kontakt med)

Det er jo kjempe fint, men jeg lurer jo litt på hvorfor dette produktet utelukkende fungerer på damer, noe det må gjøre, siden det ikke brukes på hodene til skalla menn, og disse selskapene da går glipp av et enormt marked hvor det ligger store summer penger... Man skulle nesten tro det var fordi det faktisk ikke fungerer :ler:

Hahah, er det mulig

Anonymous poster hash: a9182...0cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det finnes serumer og avføringsmidler som gir deg mer og tykkere hårvekst (men bare akkurat der du vil ha det, så du får ikke hårvekst på henda dine, eller andre steder det kunne komme i kontakt med)

Det er jo kjempe fint, men jeg lurer jo litt på hvorfor dette produktet utelukkende fungerer på damer, noe det må gjøre, siden det ikke brukes på hodene til skalla menn, og disse selskapene da går glipp av et enormt marked hvor det ligger store summer penger... Man skulle nesten tro det var fordi det faktisk ikke fungerer :ler:

Vel.. oppfinnerne av punktslanking har vel gått over til nye beiter? Nærmere bestemt punkthårvekst.

Hadde vært moro med en link også. :pls:

Tror ikke vi menn er noe videre interessert i å "rense tarmen" med kunstige midler. Vi har et udmerket innebygget rensesystem som veldig få damer har, nemlig: :fise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.. oppfinnerne av punktslanking har vel gått over til nye beiter? Nærmere bestemt punkthårvekst.

Hadde vært moro med en link også. :pls:

Tror ikke vi menn er noe videre interessert i å "rense tarmen" med kunstige midler. Vi har et udmerket innebygget rensesystem som veldig få damer har, nemlig: :fise:

Her har du linken. De gir seg ikke på det heller, og det at jeg er uenig, betyr at jeg bare er der for å kverulere... Lurer på hvordan man skal kunne lære noe som helst, om man har den innstillingen at folk som er uenig, er det bare for å kverulere :ler:

Jeg har nevnt til dem at om jeg tar feil, og lakseringsmidler skaper hårvekst hvis man smører det på øyenbrynene eller andre steder, kan de jo starte opp et firma som selger produkter basert på dette, til hårløse menn, siden det tydeligvis ikke er et eneste menneske i verden som har tenkt på dette tidligere, inkludert selskapene som selger disse hårvekstmidlene til damer... Dette er jo et stort, utappa marked, hvor man kommer til å kunne selge en flaske sjampo til 1000 kroner... Rart at ingen har gjort dette allerede :fnise:

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...