Gå til innhold

Cracke sims 4


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke om det er det man kaller det når man installerer spillet og limer inn cracken etterpå osv, men aner ikke hva annet jeg skal kalle det! ;) Det har seg slik at jeg skulle hjelpe en venn med hennes spill med samme torrenten som jeg brukte osv. Det som er problemet er at filene ser annerledes ut? Det er bare mange ''setup.exe'' filer og ingen installasjonsfil! Jeg selv har gjort dette på min egen pc, og spillet fungerer uten problemer, så er det noen som vet hva som kan ha skjedd?



Anonymous poster hash: 1aa67...8e1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikker på at ikke virus programmet hun evt har på pcen ikke har fjernet noen filer?

Du kan også sjekke om torrenten er lastet ned 100% ved å force ny sjekk i torrent clienten du/henne bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at ikke virus programmet hun evt har på pcen ikke har fjernet noen filer?

Du kan også sjekke om torrenten er lastet ned 100% ved å force ny sjekk i torrent clienten du/henne bruker.

Jo, fann ut hvilken fil som var borte også! :) Men nå vil det jo ikke starte.. Ettellerannet med''intialiseringfeil''...

Anonymous poster hash: 1aa67...8e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cracken ligger sikker inni en av *.bin* filene. Pakk de ut så finner du sikkert de.

Siden du sier du har gjort dette før så trenger jeg vel ikke å si hvordan det gjøres eller?

Hele tråden er vel på kanten av hva som blir tolerert her på forumet :P

Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

Endret av -Leon-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cracken ligger sikker inni en av *.bin* filene. Pakk de ut så finner du sikkert de.

Siden du sier du har gjort dette før så trenger jeg vel ikke å si hvordan det gjøres eller?

Hele tråden er vel på kanten av hva som blir tolerert her på forumet :P

Oij! Det visste ikke at det ikke var lov med slik tråd.. Hvordan sletter man tråden??

Anonymous poster hash: 1aa67...8e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oij! Det visste ikke at det ikke var lov med slik tråd.. Hvordan sletter man tråden??

Anonymous poster hash: 1aa67...8e1

Det skjer vel før eller senere men om du er ekstra "lovlydig" så kan du trykke på rapport knappen i HI ditt :P

Endret av -Leon-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...