Gå til innhold

Dere som har Macbook, har dere Office pakken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal kjøpe meg en Macbook for første gang, lurer på om jeg må kjøpe Office pakken for Mac? Eller vil jeg greie meg uten? Jeg er student og vil bruke den til skolearbeid.

Anonymous poster hash: 06bf8...5d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har den. Du laster enkelt pakken ned fra nettet. Jeg tror prisen er rundt 1100 kroner. Du vurderer selvsagt selv om du trenger den, men jeg innbiller meg at det er vanskelig å klare seg uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg had office pakke til min macbook, er student jeg også. Jeg har hatt god bruk for den både når jeg skal skrive oppgaver og lage PowerPoint presentasjoner.

Men tror det finnes andre skriveprogrammer du kan laste ned som er gratis? Vet ikke hvordan de fungerer, men det er jo ett alternativ :)



Anonymous poster hash: 61802...82e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om det er mulig å greie seg uten? Finnes det gratis programmer som jeg kan laste ned og bruke? Jeg har ikke lyst til å svi av 1100 kr hvis jeg absolutt ikke må.

ts

Anonymous poster hash: 06bf8...5d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er student og medlem av studentkortet.no får du 4-årig lisens på office university til noe sånt som 570,- via dem. Outlook, Word, Powerpoint og Excel er inkludert. :) Sparer en del, og man får oppdateringer i de 4 årene det gjelder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den, er student jeg også. Gratisprogrammer lastet jeg ned i begynnelsen, og det var helt forferdelig. Aldri om jeg bruker det igjen :P Ville absolutt investert i Officepakken om jeg var deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse