Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blir det ikke rundt høst 2014 det kommer?

GLEDER MEG

Endret av Pepperbiff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg på her, men tror jeg skal avvente litt med å kjøpe. For jeg må innrømme at jeg er litt skuffet over stabiliteten som har vært på 3-eren, noe som har irritert meg kraftig, så jeg vil være sikker på at 4 er bedre før jeg kjøper. Og jeg er nok stygt redd for at jeg må ha ny pc også, hvis jeg skal kjøpe 4-eren :P

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje jeg drøyer litt med å kjøpe jeg også, er så usikker på hva vi faktisk får! EA har jo ikke sagt stort, og på f.eks modthesims er det full furore og misnøye. Må kjøpe nytt skjermkort til pcen min også. Det er så dyyrt :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mye kostet the sims 3 da? Kanskje rundt 399 eller 499? Blir nok billigere etter hvert også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissWinter

Ifølge komplett.no kommer The Sims 4 til Norge 20. august! :D

Endret av MissWinter
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg skal kjøpe TS4. Har lest at spillet ikke vil bli noe bra, og det jeg har sett så langt imponerer ikke (mtp. på selve utseendet i spillet). Skal selvfølgelig følge med fra sidelinjen, og kanskje jeg blir overrasket. Hvem vet? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste noen rykter om at de skal fjerne den "åpne" verdenen. At det blir mer likt Sims 2, med de lasteskjermene når man drar mellom steder. Aner naturligvis ikke om det er sant, men det virker som om mange frykter det. iik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge komplett.no kommer The Sims 4 til Norge 20. august! :D

Wiiii :) Jeg skal iallefall kjøpe det uansett om det er dårlig utseende på det :-P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MissWinter

Jeg leste noen rykter om at de skal fjerne den "åpne" verdenen. At det blir mer likt Sims 2, med de lasteskjermene når man drar mellom steder. Aner naturligvis ikke om det er sant, men det virker som om mange frykter det. iik.

Uffda, håper ikke det. Mye av moroa med TS3 var jo friheten simmene hadde i verdene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke til å kjøpe om den åpne verdenen forsvinner. Det burde tvert om bli mer av den! skikkelig irriterende å ikke få se simmene på jobb/skolen og når de er på sykehuset og føder :fnise:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kommer ikke til å kjøpe om den åpne verdenen forsvinner. Det burde tvert om bli mer av den! skikkelig irriterende å ikke få se simmene på jobb/skolen og når de er på sykehuset og føder :fnise:

Og loading screen HELE tiden!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skulle ønske det gikk an å importere bilder av seg selv og andre, og at simmene tilpasset seg dette. Så har man i hvert fall et utgangspunkt som kan være veldig likt en selv eller andre:) Så kan man evt. gjøre endringer der det trengs.



Anonymous poster hash: 10c9c...2cf
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske det gikk an å importere bilder av seg selv og andre, og at simmene tilpasset seg dette. Så har man i hvert fall et utgangspunkt som kan være veldig likt en selv eller andre:) Så kan man evt. gjøre endringer der det trengs.

Anonymous poster hash: 10c9c...2cf

Simself er noe jeg aldri gjør :P Blir alltid så skuffa når "jeg" har alt man bare kan drømme om, og jeg sitter med verdens dårligste økonomi og fortsatt i utdanning :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simself er noe jeg aldri gjør :P Blir alltid så skuffa når "jeg" har alt man bare kan drømme om, og jeg sitter med verdens dårligste økonomi og fortsatt i utdanning :fnise:

Haha, samme her! Dessuten liker jeg at det er litt action og drama mellom simmene, men jeg blir sur ved tanken på at sim-jeg skal flørte med en sim-venns kjæreste eller at sim-jegen min sin romantiske interesse flørter med fjorten andre mens han spiller gitar i parken :fnise:

Endret av Allegro
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...