Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er galt med det?

Statusen var litt oversharing, men syns da ikke aldersforskjellen er noe å reagere på

Normalt synes ikke jeg heller at en aldersforskjell på ca ti år er noe å reagere på, men når den yngste er såpass ung, da synes jeg det er for mye. Hadde han vært 29 og hun snart 40 hadde jeg ikke reagert.

Anonymous poster hash: 9535f...a69

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Normalt synes ikke jeg heller at en aldersforskjell på ca ti år er noe å reagere på, men når den yngste er såpass ung, da synes jeg det er for mye. Hadde han vært 29 og hun snart 40 hadde jeg ikke reagert.

Anonymous poster hash: 9535f...a69

Han er 19 og hun er 23? Er da ikke så voldsomt? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er 19 og hun er 23? Er da ikke så voldsomt? :klo:

Det ble da sagt at hun var snart 30?

Anonymous poster hash: 9535f...a69

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer! Han er 19 og hun er 30 om et par år.

Anonymous poster hash: 62d01...d3a

Det står på profilen hennes at hun er født i 1991.

Anonymous poster hash: 6e253...16c

Nå ble jeg litt forvirret... :klo:

Anonymous poster hash: 9535f...a69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg litt forvirret... :klo:

Anonymous poster hash: 9535f...a69

Hun som er født i 91 var hun med dopsungen som var i lag med en som snart er pensjonist
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som er født i 91 var hun med dopsungen som var i lag med en som snart er pensjonist

Ah! Det var antagelig dette som forvirret Petra75 også. :)

Anonymous poster hash: 9535f...a69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er galt med det?

Statusen var litt oversharing, men syns da ikke aldersforskjellen er noe å reagere på

19 og 28, joda, en ting det, men han var 15-16 da de ble sammen, hun 24-25. DET er drøyt, og var han 15 er det i tillegg ulovlig.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 og 28, joda, en ting det, men han var 15-16 da de ble sammen, hun 24-25. DET er drøyt, og var han 15 er det i tillegg ulovlig.

Bare hvis de hadde seg, vel?

Anonymous poster hash: 9535f...a69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hvis de hadde seg, vel?

Anonymous poster hash: 9535f...a69

Sannsynligheten for at de hadde det er jo ganske stor da..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninna til UNIVERSITETET har status: føler seg syk :(. Da kommenterer UNIVERSITETET, ja også har du smitta meg. Og det har jeg ikke TID til, snaart EKSAMEN vettu :( Ikke et ord om god bedring eller noe, bare få fram at hun går på UNIVERSITETET!

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sophia21

Venninna til UNIVERSITETET har status: føler seg syk :(. Da kommenterer UNIVERSITETET, ja også har du smitta meg. Og det har jeg ikke TID til, snaart EKSAMEN vettu :( Ikke et ord om god bedring eller noe, bare få fram at hun går på UNIVERSITETET!

Jeg tror dette er et sosialt eksperiment! Hun har jo blitt en karakter! :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er på instagram men likefullt oversharer.

Jeg har ikke lagt til dette før nå, men hun klarer å få inn MK veska hennes på alle bildene.

F.eks. Kvalitetstid med barna (kun en liten del av ansiktet hennes og barna bak MK-vesken) godt med lunsj med besteste venninne i hele verden ( MK-veska plassert foran hånden tilvenninna) "tid for trening" og jaggu var MK-veska med på trening og. "Ut på tur" bilde av veska med noe grønt i bakgrunnen.

Veldig glad i veska si :)

Anonymous poster hash: 6e253...16c

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje det egentlig er veska sin ig-konto. Litt som når folk lager konto til dyr og babyer:) (Ikke noe galt i det altså, følger flere katter og en kanin jeg)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seajewel

Det står på profilen hennes at hun er født i 1991.Anonymous poster hash: 6e253...16c

Matte: er hun født i 1991, er hun 23 år. Langt unna 30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matte: er hun født i 1991, er hun 23 år. Langt unna 30.

Hvis du hadde lest alt, så hadde du også sett at vi for lengst har funnet ut at vi snakket om to forskjellige personer: dama med dopsbarnet er 23, hun som er igang med prøverør med sin 19 år gamle kjæreste er snart 30. ;)

Anonymous poster hash: 9535f...a69

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ny form for undersharing observert i dag: legge ut bilde av sitt eget tårevåte ansikt, nekt deretter å svare på spørsmål om hva som er i veien.

:rolleyes:

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny form for undersharing observert i dag: legge ut bilde av sitt eget tårevåte ansikt, nekt deretter å svare på spørsmål om hva som er i veien.

:rolleyes:

Oh lord.... :fnise:

Endret av grethe91
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

UNIVERSITETET har begynt å skrive med små bokstaver, ikke engang i starten av setningen har hun stor bokstav! Kl. 10.43 (i går)"eksamens lesning på høyt plan sånn går nu dagan" Kl. 10.50: UNIVERSITETET slo Birthe i candy crush". Kl. 11.05: "UNIVERSITETET slo Siri i candy crush", osv. Kl.11.50: "vi har i år bestemt oss for å gi pengene som skulle gå til julegaver til Plan Norge. dette er mine vakre barn og verdens beste mann enig i <3 <3 vi har lært opp barna våre til medmenneskelighet og kjærlighet til alle i hele verden <3 vi har tydeligvis gjort noe riktig i oppdragelsen <3<3<3 nå skal alle de fattige få vann og klær og mat"

Vel, den siste tror jeg sånn passe på. Får se på julaften , da pleier hun å skryte over verdens beste julegaver, fra verdens beste familie. Kommentarene har kommet , som ønsket: Ååååååå du er såååå snill <3 <3 Ja, svarer UNIVERSITETET, det er bare sånn jeg er som person, elsker å glede og vise omsorg for alle <3 <3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

UNIVERSITETET <3

gi ut en bok om henne, vææær sååå sniiiill!!

(skal kjøpe den i gave til ALLE jeg kjenner :fnise: )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...